اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟

تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟

با بالا رفتن سن و بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی‌های مربوط به کبد و کلیه، ممکن است در ناحیه اشکی چشم برخی از افراد فرورفتگی ایجاد شود که این فرورفتگی‌ها بر روی پلک پایینی چشم یک نیم‌دایره تیره ایجاد می‌کنند.

فیلر زیر چشم به عنوان یک پرکننده، به منظور از بین بردن دایره تیره و گودی است که در اطراف چشم ایجاد می‌شود. فیلر چشم از طریق تزریق در زیر پوست چشم قرار می‌گیرد. ماده تشکیل‌دهنده فیلر چشم معمولاً اسید هیالورونیک است. البته برخی از فیلرها با استفاده از کلاژن، اسید لاکتیک و کلسیم ساخته می‌شوند.

استفاده از فیلر چشم در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی برای رفع گودی زیر چشم خود، درمان تزریق فیلر را انتخاب می‌نمایند. ازآنجایی‌که فیلرهای چشمی، از جنس مواد طبیعی که توسط بدن تولید می‌شوند ساخته می‌شود معمولاً بدن نسبت به آنها حساسیت و یا واکنش منفی نشان نمی‌دهد. فیلرها سطح رطوبت پوست را حفظ می‌کنند تا پوست حالتی لطیف و شاداب داشته باشد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری اطراف چشم و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از فیلر زیر چشم

فیلرهای زیر چشم نه تنها برای افرادی که می‌خواهند ظاهر خود را بهبود بخشند مزایای مختلفی دارند، بلکه برای افرادی که طرفدار عمل جراحی نیستند مناسب است. برخی از فواید این روش درمانی عبارت‌اند از:

تزریق فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

نکات قبل از تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

  1. استفاده از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و قرمزی روی پوست؛ در هر ساعت به مدت 10 دقیقه کمپرس‌ها را روی نواحی کبود قرار دهید.
  2. کمپرس یخ نباید به طور مستقیم روی پوست گذاشته شود. می‌توانید حوله‌ای را حائل میان‌پوست و یخ قرار دهید.
  3. تورم محل تزریقی در وضعیت خوابیده افزایش پیدا می کند؛ بنابراین بهتر است که در طول روز در حالت نشسته یا ایستاده قرار داشته باشید.
  4. استفاده از مواد آرایشی بعد از تزریق فیلر بلامانع است. برخی افراد برای اینکه محل تورم و کبودی‌ها دیده نشود از مواد آرایشی استفاده می‌کنند و این مواد هیچ مشکلی در پی نخواهند داشت.
  5. محل تزریق را ماساژ ندهید. ماساژ دادن باعث می‌شود که مواد تزریق‌شده حرکت کند و به سایر بخش‌های صورت راه پیدا کند. این کار باعث می‌شود نتیجه کار از بین برود.
  6. به مدت 24 ساعت شستن صورت و محل تزریق ممنوع است.
  7. در روزهای ابتدایی بعد از تزریق فیلر استفاده از دخانیات مثل سیگار ممنوع است.
  8. نحوه خوابیدن بعد از تزریق فیلر بهتر است به‌گونه‌ای باشد که سر از سطح بدن بالاتر قرار بگیرد. برای این منظور می‌توانید از دو بالش روی هم استفاده کنید.

افراد منع از انجام تزریق فیلر زیر چشم

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم

عوارض تزریق فیلر ژل زیر چشم

متداول‌ترین عوارض تزریق ژل زیر چشم، کبودی، تورم و ناراحتی موقت در محل تزریق است. این موارد می‌توانند بسته به بیمار، نحوه عملکرد پزشک، یا برند ژل، متفاوت باشند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی با ارائه خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک‌های اطراف چشم، با انجام بهترین پلاسما جت در اصفهان، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌ های متعدد در صورت، فرورفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود. ... ادامه مطلب

مزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستیمزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستی

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوان‌سازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. مزوتراپی به ‌عنوان یک روش جوانسازی موثر و بدون نیاز به جراحی، می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست شما بازگرداند ... ادامه مطلب

کاربردهای تزریق ژل یا فیلرکاربردهای تزریق ژل یا فیلر

ژل یا فیلر به عنوان پر کننده و فرم دهنده به پوست برای قسمتهای مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق این ماده، علاوه بر افزایش حجم و ایجاد فرم، در جوانسازی هم نقش ایفا می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.