اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

مراحل کاشت مو به روش SUT جز جدیدترین روش کاشت است که نیاز به انجام جراحی و ایجاد برشی ندارد و عوارض خاصی شما را تهدید نمی‌کند. در واقع تنها فرق کاشت مو به روش SUT نوع برداشت فولیکول‌های مو است. در این روش فولیکول‌های مو توسط دستگاه تمام اتوماتیک زیر نظر متخصص برداشت و پیوند می‌شود.یکی از مزایای بسیار مهم کاشت مو به روش SUT نماندن هیچ‌گونه اسکار در ناحیه برداشت و کاشت مو می‌باشد. اگر تصمیم به انجام کاشت مو دارید، باید بگوییم که با این روش می‌توانید در یک جلسه 3 برابر بیشتر از دیگر روش‌ها مو بکارید. همچنین در روش sut هیچ‌گاه فولیکول‌های برداشت‌شده از بین نمی‌روند و در تمام مراحل سالم باقی می‌مانند.

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از این متدها با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل کاشت مو به روش SUT

  1. مرحله برداشت فولیکول‌ها:در روش SUT برای برداشت فولیکول‌های مو به جای ابزارهای دستی، از دستگاه مخصوصی استفاده می‌کنند. به خاطر تکنولوژی این روش، آسیب رسیدن به گرافت های مو بسیار پایین است. در این مرحله برشی به اندازه‌ی یک میلی‌متر ایجاد و تمام ساختار مو بدون آسیب‌دیدگی توسط دستگاه استخراج می‌شود.
  2. مرحله کاشت فولیکول‌ها:کاشت فولیکول‌ها هم توسط دستگاه، با ایجاد یک برش بسیار ریز انجام می‌شود.

فرایند کاشت به روش sut در مقایسه با دیگر روش‌ها بسیار دقیق‌تر انجام می‌شود. کاشت مو به روش SUT در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حداقل‌ترین تهاجم انجام می‌شود و دوره نقاهت آن در مقایسه با دیگر روش‌ها بسیار کوتاه‌تر است. به همین خاطر، با انتخاب این روش، هم می‌توانید به نتیجه دلخواه برسید و هم از نظر اقتصادی گزینه مناسب‌تری است. چراکه شما با عوارض خاصی مواجه نمی‌شوید و هیچ جای اسکار و بخیه‌ای در ناحیه بانک مو مشاهده نمی‌کنید.

تکنولوژی که در روش SUT قرار گرفته است، به شما این اجازه را می‌دهد که از دیگر مناطق بدن به غیر از سر، فولیکول مو دریافت کنید‌. اگر فردی بانک موی مناسبی ندارد، متخصص برای دریافت فولیکول مو از قسمت سینه یا ریش برداشت می‌کند و به ناحیه طاسی سر پیوند می‌زند. همچنین این روش کمک می‌کند تا فرد به تراکم ایده‌آل و دلخواه خود برسد؛ درحالی‌که در دیگر روش‌های کاشت مو این امکان فراهم نیست.

این روش مناسب کسانی است که قبلاً از روش‌های ترکیبی یا FUT برای پیوند مو استفاده کردند، اما به نتیجه دلخواه نرسیدند. پیوند مو توسط روش SUT، بسیار سریع‌تر از دیگر روش‌ها به نتیجه می‌رسد و شخص دوره‌ی نقاهت کمتری را طی می‌کند. در حقیقت فرد بعد از یک ماه می‌تواند موهایش را به هر مدلی که دوست دارد آرایش کند؛ بدون این‌که جای بخیه و اسکار در ناحیه سر مشاهده شود. تکنیکی که در این روش پیاده‌سازی می‌شود به پزشک کمک می‌کند که بهتر بتواند بر روی ابعاد زیباشناسی تمرکز داشته باشد و کمک کند فرد به نتیجه بهتری نسبت به ظاهر موها برسد.

مراحل کاشت مو به روش SUT

مزایای کاشت به روش SUT شامل موارد زیر می‌باشد:

کاندید مناسب کاشت مو به روش SUT

کسانی که این روش برای آن‌ها مناسب‌ترین گزینه است؛ شامل موارد زیر می‌باشد:

نکات قبل از انجام کاشت مو به روش SUT

قبل از شروع کاشت مو به روش SUT یکسری نکات و مراحل وجود دارد تا آمادگی لازم برای کاشت و پیوند مو را داشته باشید، این مراحل شامل موارد زیر می‌باشد:

توصیه‌های پس از کاشت مو به روش SUT

بلافاصله بعد از انجام کاشت مو فرد به خانه برمی‌گردد. اما ممکن است نیاز باشد، کلاه سر سبکی بر روی سر قرار دهد. بعد از انجام کار بهتر است چند ساعت استراحت کنید. توصیه می‌شود در دوره بهبودی مصرف الکل، سیگار و تنباکو را کنار بگذارید. استفاده از کمپرس سرد هر چند ساعت یک بار می‌تواند برای کاهش تورم و کبودی شما کمک‌کننده باشد. هنگام خوابیدن سعی کنید سر خود را تا زاویه 45 درجه به سمت بالا نگه‌دارید. روز بعد از جراحی می‌توانید سر خود را با استفاده از آب گرم به مدت 5 الی 10 دقیقه بشویید. اما نباید به قسمت‌هایی که عمل شده است، دست بزنید. ممکن است در ناحیه پیشانی کمی تورم ایجاد شود که 2 الی 4 روز باقی می‌ماند. درصورتی‌که تورم بیش از اندازه شود؛ با پزشک خود تماس بگیرید. از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی مانند شنا کردن حدود دو الی سه هفته خودداری کنید و سعی کنید حدود 6 الی 7 هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و بهتر است هنگام خارج شدن از منزل از محصولات ضد آفتاب استفاده نمایید.

رشد مو بعد از کاشت مو به روش SUT

حدود چند روز بعد از کاشت مو پیازهای مو ریشه‌دار می‌شوند و بعد از یک هفته می‌توانید از شامپو بچه برای شستشوی سر استفاده کنید. دقت داشته باشید قسمت عمل شده را به‌آرامی شستشو دهید تا زخم‌های ایجادشده پس از عمل بهبود یابد. از ریزش موها در ناحیه زخم نترسید. چراکه پیازهای کاشته شده در محل خود مقاوم هستند. بعد از سه ماه موهای کاشته شده کاملاً رشد می‌کند که ممکن است پس از رشد کامل دوباره دچار ریزش شود‌. این ریزش به خاطر تأثیرات جراحی و شکی می‌باشد که به فولیکول‌های مو واردشده است. درواقع فولیکول‌ها پس از این که دو هفته در فاز استراحت قرار می‌گیرند، به فاز رشد منتقل می‌شود. سپس موها شروع به رشد مناسب خواهند کرد. رسیدن به رشد کامل مو ممکن است حدود یک سال طول بکشد. در مرحله اولیه رشد موها ممکن است التهاب خفیفی در اطراف گرافت های کاشته شده ایجاد شود. به همین دلیل، رشد موهای جدید زیر اپیدرم قرار می‌گیرند و باعث می‌شود تاول‌های بسیار کوچک التهابی شکل بگیرد. این التهاب‌ها را می‌توان با استفاده از کمپرس گرم کاهش داد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد نامناسب جهت کاشت مو به روشSUT

کسانی که با مشکلات گفته‌شده در زیر روبرو هستند، نمی‌توانند برای انجام کاشت مو به روش SUT اقدام کنند:

معایب کاشت مو به روشSUT

تمام روش‌های زیبایی یک سری معایب و خطرهایی هنگام انجام آن به همراه دارند. برای این‌که بدانید، روش SUT چه معایب و اثراتی به همراه دارد، موارد گفته‌شده در زیر را بخوانید:

عوارض کاشت مو به روشSUT

عوارض کاشت موبه روش SUT نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است. اما در برخی موارد ممکن است مشکلات گفته‌شده در زیر اتفاق بیفتد.

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع لک صورتانواع لک صورت

لک صورت به عنوان عارضه بسیار رایج پوستی، ممکن است به دلایل مختلف اعم از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، ماه گرفتگی، لک‌های ناشی از بارداری یا بیماری، لک صورت با منشاء ژنتیکی و . . . ایجاد شود ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با روشهای تزریقیجوانسازی پوست با روشهای تزریقی

از ابتدای خلقت، تمایل انسان به جوانی و ماندگاری آن، همواره وجود داشته و بشر در همه اعصار، تلاش کرده تا روشهایی برای جوانسازی ابداع نماید. تزریق چربی و تزریق ژل یا فیلر به عنوان شیوه‌هایی برای جوانسازی محسوب می‌شوند که با افزایش حجم و فرم دهی با بافت‌ها این کار را انجام می‌دهند ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

زمانی که پوست اطراف چشم به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی کند، بیشتر در معرض ابتلا به چین و چروک و تیرگی قرار می گیرد. جهت جوانسازی و پا رفع تیرگی دور چشم می‌توان از روش کربوکسی تراپی استفاده کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.