اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / مزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سر

مزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سر

اوزون تراپیبرای برطرف کردن مشکلات پوست و موها استفاده می شود. این شیوه با استفاده از یک دستگاه مخصوص انجام می گیرد. دستگاهی که اکسیژن (O2) به اوزون (O3) تبدیل می کند، باعث می شود فولیکول ها و ساقه مو تقویت شود و برای پیشگیری از ریزش مو، موخوره و شوره سر، برطرف کردن شکنندگی موها و افزایش ضخامت تارهای مو و در نتیجه افزایش حجم موها … استفاده می شود.
اوزون تراپي مو به طور وسیع براي درمان مشكلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ريزش مو و صدمات مو استفاده مي شود. اين مشكلات مو بیشتر بر اثر فاكتورهايي مثل افزايش سن، نبود تعادل هورموني، مواظبت اشتباه از مو، رژيم هاي غذايي ناسالم، بيماري و عفونتها، ویژگیهای ژنتيكي، آلودگي و دیگر فاكتورهاي خارجي به وجود می آید كه باعث خشك شدن و آلودگي پوست سر شده و سبب توليد فوليكول هاي ضعيف و صدمات مو مي شود.مولكول هاي ناپايدار اوزون داراي سه اتم اكسيژن بوده كه خواص بالاي اكسيداسيون داشته و از شیوه پاشيدن بر پوست سر، راديكال هاي آزاد اكسيژن را پخش مي كنند. آنگاه محتويات اوزون پاشيده شده بر مو و پوست سر اكسيد شده و باعث توليد پروتئين پپتون بر روي ساقه مو مي شود.يك لايه محافظ متشكل از پپتون ها، مانند لايه اوزون موجود در اتمسفر زمين، بر روي هر يك از ساقه هاي مو به وجود می آید كه از موها در برابر صدمه و ريزش مراقبت مي كند.اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قدرتمند دارد از بین فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه مو می شوند و در مسیر خود حدودا با 80 الی 85 درصد از عناصر مو ترکیب می شوند. این عمل سبب ازبین رفتن بسیاری از میکروبها، باکتریها، قارچها و.. موجود در مو میشود و عمل استریلیزه به طور کامل انجام میگیرد.

یکی از روشهای مؤثر در درمان ریزش مو، اوزون تراپی است که به طور تخصصی در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان با نتایج چشمگیر و تاثیرگذار قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود؟

عملیات اوزون تراپی مو به وسیله دستگاه مخصوص اوزون تراپی انجام می شود. این دستگاه یکی از تجهیزات مدرن بهداشتی و زیبایی موی سر محسوب می شود. در عملیات اوزون تراپی مو ، گاز اکسیژن فعال به پوست سر فرد متقاضی تزریق می شود. نتیجه انجام اوزون تراپی ، مانند کربوکسی تراپی ، افزایش خونرسانی به پوست سر و رشد ضخامت موی سر است. در روش اوزون تراپی مو اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون بسیلر قوی از میان فولیکول‌های مو وارد ساقه و ریشه مو شده که این موضوع باعث از بین رفتن بسیاری از میکروب‌ها ،باکتری‌ها ،قارچ‌ها و به طور کلی موارد مضر موجود در موها می‌شود.

اوزون تراپی مو

فواید اوزون تراپی مو

عوارض اوزون تراپی

علائمی مانند سوزش چشم، سرفه، حالت تهوع یا استفراغ و یا حتی سردرد ملایم در افراد بسیار حساس ممکن است پس از انجام این روش به وجود بیایند. استعمال مقعدی ازن در موارد بسیار نادر نیز می تواند باعث ناراحتی و درد سطحی، احساس خروج گاز، جوشیدن یا گرفتگی ملایم شود. اما نیازی به نگرانی نیست چراکه تمام عوارضی که نام برده شد همگی سطحی و زود گذر هستند و احتمال وقوع انها نیز بسیار کم است.

علت اهمیت گاز اوزون در درمان

کمبود اکسیژن یکی از دلایل عمده در اکثر بیماری هاست چرا که نبود آن باعث تولید سموم در محیط می‌شود.وجود گاز اوزون با بالا بردن قدرت اکسایش و خاصیت ضد التهابی ، ضد باکتریایی که دارد ایمن‌سازی محیط را فراهم می‌کند.اکسیژن رسانی به بدن از این طریق مزایای زیادی دارد چرا که اوزون درمانی به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد در درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله دردهای مفصلی و عضلانی بسیار کارآمد عمل می‌کند. در این روش میزان مشخصی از گاز اوزون به صورت تخصصی در بافت‌ها بیمار تزریق می‌شود و به طرز فوق‌العاده بیمار بدون نیاز به عمل جراحی درمان می‌شود.

در کنار درمان‌های مفصلی و عضلانی این اکسیژن فعال ( ازن ) توانست در اوزون تراپی مو با ایجاد یک‌لایه محافظ به نام peptones بر روی مو باعث پوشش کوتیکول مو بهبود و سلامت کلی مو را فراهم کند. به ترتیبی که اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو به تقویت آن کمک کرد. اکسیژن رسانی به مو تأثیر فوق‌العاده‌ای در رشد و زیبایی آن دارد. با استفاده از تزریق اکسیژن به تک تک فولیکول‌ها مو، سلول‌های مرده و مواردی که از رشد و تولید سلول جدید جلوگیری می‌کنند پاک می‌شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

علت اهمیت اکسیژن در اوزون تراپی مو

زندگی امروزی و وجود آلودگی بی‌تحرکی و تنفس آرام بدن را کمبود اکسِیژن رو به رو می‌کند در صورتی که سلول‌های بدن برای ادامه حیات به اکسیژن نیازمند هستند و کمبود آن یعنی ضعف سیستم ایمنی بدن و در نتیجه ورود عفونت‌ها و انواع بیماری‌ها به بدن. این کمبود روی تمام سلول‌های بدن از جمله سلول‌های مو و ریشه آن تأثیر زیادی گذاشته و در دراز مدت موجب نازکی و آسیب رسیدن به ریشه مو و در نهایت ریزش آن خواهد شد.

بنابراین اوزون تراپی مو یک روش فوق العاده در رساندن اکسیژن به سلول‌های بدن از جمله مو است. در این روش با افزایش سطح اکسیژن رسانی به کف سر و ریشه موها، بهبود اکسیژن رسانی گردش خون را بهتر کرده و در کل سلامت پوست کف سر و موها فراهم می‌شود.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساحل [ 1401-07-21 ]
پوست چرب چه لوسیونی استفاده کنند؟

ساحل [ 1401-07-20 ]
تقویت ها از همین جاها شروع میشن

مارال جم [ 1401-07-20 ]
هزینه اش چقدره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با درماپنجوانسازی با درماپن

درماپن نام وسیله‌ای است الکتریکی که به شکل قلم بوده و سر آن سوزن‌های ریز متعددی قرار دارد. این روش که یکی از روش‌های جدید پاکسازی و لایه‌برداری پوست است امروزه برای درمان عوارض پوستی گوناگون مانند زخم‌ها لکه‌های پوستی اسکارها و ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

چه زمانی به تزریق چربی گونه فکر کنیم؟چه زمانی به تزریق چربی گونه فکر کنیم؟

گونه ها برجستگی های زیبایی در صورت هستند که به مرور زمان و با افزایش سن، دچار کاهش حجم در اثر تحیل بافت و چربی زیر پوستی می‌شوند و حالتی افتاده و آویزان پیدا می‌کنند. در حال حاضر می‌توان گفت؛ بهترین، کم عارضه ترین و طبیعی ترین روش گونه گذاری تزریق چربی است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.