اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند.لیفت شقیقه (Temporal Lift) روشی است که با هدف بالا بردن ابرو و کشیده کردن چشم انجام می‌شود. این عمل نیز همچون بسیاری از متدهای زیبایی‌ای که در ناحیه چشم‌ها انجام می‌شود متقاضیان زیادی دارد؛ زیرا در اثر انجام لیفت شقیقه، ابروها و گوشه چشم نیز تاحدی به سمت بالا کشیده می‌شوند و فرم چشم‌ها نیز تغییر می‌کنند. لیفت شقیقه فقط برای افرادی که می‌خواهند ابروی خود را بالا ببرند نیست، اگر شما بر اثر افزایش سن از چروک‌های پنجه کلاغی اطراف چشمتان خسته شدید، می‌توانید از این عمل کمک بگیرید تا با از بین رفتن چروک‌ها جوان‌تر به نظر برسید. در ادامه به معرفی روش‌های غیرجراحی لیفت شقیقه می‌پردازیم.

لیفت شقیقه با نخ:

در این روش پزشکان نقطه‌هایی در نواحی مختلف شقیقه مشخص کرده و سپس نخ‌های مخصوص را با سوزن‌های مخصوصی که برای این کار طراحی‌شده‌اند وارد پوست می‌کنند و کشیدگی لازم را با این روش در پوست ایجاد می‌کنند. در روش لیفت شقیقه با نخ ماندگاری حدود 2 تا 3 سال را می‌توان پیش‌بینی کرد.

در صورت نیاز به انجام این روش و پاسخ به سوالات در زمینه لیفت شقیقه با شماره‌های 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید. آدرس کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی: اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

لیفت شقیقه با پلاسماجت:

یکی دیگر از روش‌های مدرنِ، لیفت شقیقه با پلاسماجت است در روش پلاسماجت توسط دستگاه مخصوص، حرارت به‌صورت نقطه‌ای به بافت مشخصی از پوست وارد می‌شود و طی فرایند تبخیر پوست صورت به سمت بالا لیفت می‌شود. پلاسماجت روشی جدید با تکنولوژی پیشرفته برای از بین بردن چین‌وچروک است. همان‌طور که گفته شد در این روش نقطه‌های ریز کنار هم به‌وسیله پلاسماجت سوزانده می‌شوند که فقط لایه‌ی سطحی پوست آسیب می‌بیند و اسکاری بجا نخواهد ماند. درعین‌حال به علت تبخیر قسمت‌هایی از لایه‌های عمقی جمع‌تر میشود و پس از 1 هفته پوست بازسازی شده و عمق خطوط کمتر می‌شود. بر اساس احتیاج پوست، پزشک تعیین می‌کند که جلسات بین 3 تا 4 بار و با فواصل 1 تا 2 ماه تکرار شود.

لیفت شقیقه با فیلرها:

یکی از روش‌های پرطرفدار که توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کند، استفاده از سم بوتولینوم و مواد پرکننده است که یک روش موقتی برای لیفت به حساب می‌آید.در این روش علائم پیری درمان می‌شود و با افزایش حجم صورت، خطوط کاهش می‌یابند. ماندگاری این روش کم است و بعد از 3 الی 6 ماه نیاز به تزریق مجدد می‌باشد. از این روش علاوه بر لیفت، برای زاویه‌سازی صورت و سفت کردن پوست نیز استفاده می‌شود.

مزایای لیفت شقیقه

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های لیفت شقیقه، زیباتر و جوان‌تر کردن چهره شما است. در لیفت شقیقه این کار با بالا کشیدن ابروها و چشم‌ها یا برطرف شدن چین‌وچروک‌های اطراف این نواحی انجام می‌شود. این موضوع باعث ایجاد تقارن در حالت ابروها شده و چهره شما را شاداب‌تر می‌کند. علاوه بر این می‌توانید حالت موردنظر خود را در چشم‌ها یا ابروها ایجاد کنید و آن‌ها را کمی به سمت بالا بکشید؛ بنابراین چهره شما زیباتر شده و چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر می‌رسند.

کاندید مناسب جهت لیفت شقیقه

توصیه‌های قبل از لیفت و مراقبت‌های بعد آن

از مصرف دخانیات قبل و بعد از لیفت خودداری کنید. استفاده از کمپرس سرد را نباید فراموش کنید. تا یک ماه ورزش و فعالیت‌های شدید بدنی را متوقف کنید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید نیز حتماً پزشک را در جریان بگذارید تا در صورت نیاز آنها را جایگزین کند. اگر لیفت را به کمک جراحی انجام داده‌اید مواظب باشید که بخیه‌ها عفونت نکند. برای جلوگیری از عفونت و عارضه‌های دیگر بر روی زخم تا دو روز استحمام و شنا را به تعویق بیندازید و تا یکی دو ماه اول نیز در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرید.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیفت شقیقه

رایج‌ترین عوارض پس از لیفت شقیقه با هریک از روش‌های معرفی شده تورم، قرمزی، التهاب و کبودی است. این علائم مدت کوتاهی پس از لیفت برطرف شده و نگران‌کننده نیستند. در واقع در طولانی‌ترین حالت علائم تا دو هفته پس از جراحی وجود خواهند داشت؛ بنابراین اگر برای مدت طولانی‌تری آن‌ها را مشاهده کردید، حتماً به پزشک اطلاع دهید.

در مواردی ممکن است محل‌های ورود و خروج نخ‌ها کمی خارش داشته باشد. این خارش معمولاً قابل‌تحمل است؛ اما اگر از حد تحمل شما خارج شد حتماً برای دریافت پماد ضد خارش با پزشک خود مشورت کنید. لیفت شقیقه مشکلی در موهای شما ایجاد نکرده و با خونریزی یا ریزش مو همراه نیست. علائم شدیدتر لیفت شقیقه می‌تواند سردرد یا سرگیجه باشد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌ های متعدد در صورت، فرورفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود. ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی یک روش در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند ... ادامه مطلب

علت نمایان شدن رگ های بدنعلت نمایان شدن رگ های بدن

یکی از کاربردهای لیزر جوانسازی پوست، از بین بردن عروق عنکبوتی روی صورت، پشت زانو و غیره می‌باشد که به فرد احساس ناخوش آیندی می‌دهد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.