اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هیالورونیک اسید چیست و در جوانسازی چه کاربردی دارد؟

هیالورونیک اسید چیست و در جوانسازی چه کاربردی دارد؟

با گذشت سن، میزان هیالورونیک اسید پوست کاهش می‌یابد. در نتیجه آن، پوست تدریجاً خشک می‌شود و چروک‌های کوچکی روی پوست ظاهر می‌شوند که به تدریج عمیق‌تر و بارزتر می‌شوند. این تغییرات نهایتاً باعث شل شدن بافت پوست و عمیق‌تر شدن خطوط صورت می‌شوند. هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در ساختار بدن انسان وجود دارد و نقش آن حفظ رطوبت در سلول‌های بدن است. هر مولکول این اسید در حدود هزار مولکول آب را حفظ می‌کند که باعث خاصیت کشسانی و ظاهر جوان پوست می‌شود. پس از تزریق با افزوده شدن به بخش‌هایی از پوست صورت که خاصیت کشسانی و جوانی خود را از دست داده، باعث بازگرداندن این علائم پیری می‌شود. همچنین این نوع تزریق می‌تواند در کاستن از آثار جای زخم‌های آکنه، آبله، سوختگی‌ها و غیره مؤثر باشد.

هیالورونیک اسید جزو آن دسته از ترکیبات پوستی است که برای تمامی انواع پوست قابل استفاده و مفید است. تحقیقات نشان داده که پوست‌های چرب در استفاده از محصولات هیالورونیک اسید رضایت بیشتری نسبت به پوست‌های خشک دارند. نتیجه‌بخشی آن بلافاصله پس از انجام تزریق (که چند ثانیه به طول می‌انجامد) در پوست نمایان می‌شود، بدون آن که دست‌کاری مصنوعی در پوست به نظر بیاید و یا حالت چهره را عوض کند. به‌ دلیل مزایای متعدد این روش جوانسازی، تزریق اسید هیالورونیک انتخابی مناسب برای بازگرداندن جوانی پوست صورت، کاهش خطوط صورت و علائم زخم‌ها است.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید با کیفیت، از برندهای معتبر، از جمله اقدامات رایج کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان می‌باشد. این عمل علاوه بر افزایش حجم و زیبا سازی اجزای مختلف صورت و بدن، با تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، موجب جوانسازی پوست نیز می‌گردد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

کاربرد هیالورونیک اسید در جوانسازی

این اسید کارایی بسیار زیادی هم در حوزه درمانی و هم زیبایی دارد. می‌توان از کاربردهای آن در حوزه زیبایی به موارد زیر اشاره کرد:

هیالورونیک اسید

وظایف هیالورونیک اسید

یکی از وظایف این اسید در بدن، جذب آب مورد نیاز پوست و مرطوب نگه داشتن آن است. بر اثر گذشت زمان و بالا رفتن سن، چربی‌ها و عضله به مرور کاهش می‌یابند و در نتیجه پوست افتاده و شل می‌شود و همچنین با از بین رفتن چربی‌های صورت گونه و لب و چانه و… حجم خودشان را از دست می‌دهند. یکی از بهترین موادی که در تزریق فیلر و چربی برای برگرداندن حجم و از بین بردن چین و چروک‌ها و رفع افتادگی و شل شدن پوست هیالورنیک اسید است.

از دیگر مواردی که جز وظایف هیالورونیک اسید است عبارتند از:

  1. رساندن مواد مغذی از جریان خون در بدن به سلول‌های پوست.
  2. آبرسانی به پوست.
  3. مقابله در برابر آسیب‌های فیزیکی یا شیمیایی

نحوه انجام تزریق هیالورونیک اسید

قبل از اینکه تزریق انجام شود، ناحیه هدف توسط پزشک به خوبی بررسی می‌شود. ساختار، آناتومی صورت، حجم ناحیه مورد نظر و عمیق یا سطحی بودن چین و چروک‌های روی پوست در نظر گرفته می‌شود. قبل از تزریق برای کاهش ناراحتی فرد از کرم بی حسی موضعی استفاده می‌شود، سپس تزریق ژل شروع می‌شود‌. برخی از ژل‌ها دارای لیدوکائین هستند تا درد حاصل از تزریق را کاهش دهند.

کاندیدای مناسب تزریق اسید هیالورونیک

مراقبت‌های پس از تزریق هیالورونیک اسید

  1. مصرف آب و مایعات بعد از تزریق فیلر برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مفید است .
  2. تمام نکات و دستورالعمل‌هایی که پزشک تجویز می‌دهد را باید انجام داد.
  3. به هیچ وجه تا 24 ساعت بعد از تزریق، موضع را دست‌کاری و ماساژ نباید داد.
  4. از مصرف دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی تا 24 ساعت خودداری شود.
  5. از رفتن به استخر، سونا، استحمام با آب داغ، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید در همان روز خودداری شود. (از سشوار کردن نیز اجتناب شود).

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مدت ماندگاری هیالورونیک اسید

ژل هیالورونیک دائمی نیست. مانند هیالورونیک اسید طبیعی، هیالورونیک سنتتیکی که به پوست تزریق شده به تدریج شکسته شده و توسط بدن جذب می‌گردد. در اغلب موارد ماندگاری ژل بین 6 تا 18 ماه می‌باشد. پس از این مدت برای حفظ نتایج اولیه، تکرار درمان یا درمان‌های ترمیمی نیاز خواهد بود.

عوارض هیالورونیک اسید

شایع‌ترین عارضه زودرس ناشی از تزریق هیالورونیک اسید، قرمزی، خارش و کبودی در محل تزریق است. این عوارض خفیف هستند و معمولاً طی یک هفته برطرف می‌شوند.

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟

اگر پس از تزریق ژل به هر دلیلی از نتایج آن راضی نبودید؛ می‌توانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز برای اصلاح نتایج تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط کادر حرفه ای کلینیک دکتر رامین مدرسی اقدام نمایید ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخمتزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخم

هدف اصلی تزریق بوتاکس برطرف کردن خطوطی است که در حالت انقباض و انبساط عضلات صورت به وجود می‌آیند. با تکرار تزریق در دفعات بعدی می‌توان خطوط کم عمق و تثبیت شده در پوست را نیز محو نمود. ... ادامه مطلب

مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک متد درمانی بر پایه‌ی لیزر می‌باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد بالایی دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.