اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟

مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که باعث ایجاد لک‌های پوستی و چین و چروک می‌شود. یکی از جدیدترین و مؤثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست، جوانسازی صورت با اندولیفت (ENDOlift) می‌باشد. اندولیفت با لیزر روشی نوین به منظور تحریک بافت‌های عمقی جهت ساخت کلاژن‌های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ نمودن آن می‌باشد.

اندولیفت یک متد درمانی بر پایه‌ی لیزر می‌باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد بالایی دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می‌شود و هیچ‌گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی‌گذارد.

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

کاربرد جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

فرآیند درمانی با اندولیفت در بخش‌های مختلف اندام انسان کاربرد دارد. پیشانی، ابرو، گونه، فک، لب، صورت، گردن، بازو، زانو و هر قسمتی از بدن که دچار افتادگی، چین و چروک و یا شل‌شدگی شده باشد، به‌وسیله لیزر ترمیم و جوانسازی می‌شود. به علاوه این روش درمانی در انجام فرآیندهای زیر به کار می‌آید:

  1. از بین بردن بافت اضافی زیر گردن یا به اصطلاح غبغب
  2. زاویه ‌دادن، برجسته کردن و لیفت فک
  3. درمان افتادگی و شل‌شدگی پلک
  4. لیفت‌ ابرو
  5. سفت کردن پوست گردن و از بین بردن خط و خطوط روی آن
  6. سفت و متراکم کردن پوست صورت و اندام دیگر
  7. فراهم کردن شرایط برای تنفس بهتر پوست
  8. درمان عدم تقارن دو سمت صورت
  9. جمع کردن پوست اضافی ناحیه‌های مختلف صورت و بدن
  10. درمان سلولیت

نحوه انجام و اثرگذاری اندولیفت

اندولیفت از دو کلمه Endo و Lift تشکیل شده است. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک که قطری در بین 200 تا 30 میکرون (برای کاربردهای صورت) یا 400 تا 600 میکرون (برای کاربردهای مرتبط با نقاط دیگر بدن) دارد، به زیر لایه‌های پوستی وارد می‌شود. این فیبر نوری به یک منبع انرژی لیزری دایودی متصل است. این فیبر از لایه‌ی اولیه‌ی زیرین پوست به هیپودرم وارد می‌شود. لیزرهای پوست که برای رفع موهای زائد به کار می‌روند تنها توانایی اثرگذاری سطحی را بر پوست دارند؛ اما این روش قادر است که انرژی لیزر را به لایه‌های زیرین پوست منتقل کند.

انرژی منتقل‌شده از فیبر نازک نوری باعث عمل لیپولیز یا چربی‌سوزی بافتی می‌شود. اساس بسیاری از زیرمجموعه‌های اندولیفت مانند اندولیفت غبغب، اندولیفت بینی، اندولیفت صورت، اندولیفت چشم و غیره همین است. غیر از سوزاندن چربی‌ها، اندولیفت باعث تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین می‌شود که سبب انعطاف‌پذیری و استحکام هم‌زمان پوست خواهد شد. از دیگر موارد مثبتی که در این روش صورت می‌گیرد، بازسازی رگ‌های بدن است. حرارتی که در بافت‌ها ایجاد می‌شود سبب بالارفتن سوخت‌وساز سلول‌ها شده و غذارسانی بیشتر به آنها سبب افزایش ساخت کلاژن در رگ‌های منتقل‌کننده آنها می‌شود.

مراقبت‌های پس از جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت‌های لازم پس از جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

بعد از اتمام کار با دستگاه، پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار، داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

ماندگاری جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

روش اندولیفت نسبت سایر روش‌های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد و به‌طور میانگین حداقل بین 3 سال ماندگاری کامل دارد.

عوارض جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

اندولیفت به دلیل این که یک روش کم تهاجم است، از عوارض و معایب کمتری برخوردار می‌باشد. البته باید این را در نظر داشت که هر روشی علاوه بر مزایا دارای معایب هر چند اندک خواهد بود. پس از انجام اندولیفت ممکن است در عوارض خفیفی چون تورم، کبودی یا قرمزی مشاهده شود که طبیعی است و با گذشت چند روز بهبود خواهد یافت.

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و تزریق چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی دستگاه CO2 فرکشنالمعرفی دستگاه CO2 فرکشنال

یکی از اصلی ترین و مهمترین لیزرهایی که در اغلب مراکز پوست و مو موجود است؛ لیزر فرکشنال CO2 می‌باشد. این دستگاه با کاربردهای فراوانی که دارد؛ علاوه بر استفاده توسط پزشکان پوست، ابزار قدرتمندی در دست جراحان پلاستیک همچنین متخصصان زنان جهت زیبایی اندام تناسلی و لابیا در بانوان می‌باشد ... ادامه مطلب

تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

یکی از روش‌های جدید و نوین جهت تقویت مو و درمان ریزش مو، پی آر پی مو می‌باشد. این روش، کاملاً طبیعی است و بدون نیاز به جراحی و بدون درد انجام می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر تقویت مو دارد. ... ادامه مطلب

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورتتأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌ دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.