اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / بلفاروپلاستی پلک تحتانی چه نتایجی دارد؟

بلفاروپلاستی پلک تحتانی چه نتایجی دارد؟

بلفاروپلاستی، یکی از مشهورترین جراحی‌های زیبایی است که تحت عنوان جراحی زیبایی پلک نیز شناخته می‌شود و عموماً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد؛ البته در برخی موارد بسته به شرایط بیمار ممکن است تحت بیهوشی عمومی نیز انجام شود. جراحی زیبایی پلک، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر ارائه می‌دهد، چشم‌های به ظاهر خسته را اصلاح می‌کند، موقعیت بافت چربی زائد را تغییر می‌دهد، پوست زائد را برمی‌دارد و زمانی که با جراحی پلک پایین انجام شود، تعادل بیشتری ایجاد می‌کند. بلفاروپلاستی می‌تواند به مردان و زنان در هر سنی جهت غلبه بر نشانه‌های اجتناب‌ناپذیر پیری و پف پوست اطراف چشم کمک کند.

هدف نهایی بلفاروپلاستی پلک تحتانی، حذف یا انتقال چربی و صاف کردن افتادگی و چین‌وچروک پوست اطراف چشم و رفع افتادگی پلک بالا و پف زیر چشم می‌باشد که در اثر افزایش سن، عوامل محیطی یا به صورت ارثی ایجاد شده است.

جراحی بلفاروپلاستی پیک پایین یک عمل سرپایی می باشد که بدون نیاز به بیهوشی در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان انجام می‌شود. شما برای انجام بلفاروپلاستی در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی پلک پایین

مناسب‌ترین کاندیدا برای جراحی زیبایی پلک از ویژگی‌های ذیل برخوردارند:

مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین

جراحی زیبایی پلک نتایج مفیدی به دنبال دارد که عبارتند از:

بلفاروپلاستی

نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک پایین

معمولاً جراحی به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بستری ندارد. زمان انجام جراحی متغیر است و بسته به آنکه جراحی روی پلک بالا یا پایین یا هر دو انجام گیرد بین یک تا سه ساعت طول می‌کشد. جراحی معمولاً با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود؛ اما بسته به وضعیت بیمار و با صلاحدید پزشک ممکن است بیمار به طور کامل بیهوش شود.

در جراحی پلک تحتانی نیز برش در پایین مژه‌ها به موازات چین‌های طبیعی پلک ایجاد می‌گردد. چربی اضافه برداشته می‌شود و درصورتیکه پوست اضافه نیز وجود داشته باشد یک برش هلالی نازک از پوست هم برداشته می‌شود و محل برش با بخیه‌های ظریف دوخته می‌شود.

اقدامات پس از بلفاروپلاستی پلک پایین

  1. استفاده از کمپرس سرد جهت کاهش تورم و کبودی
  2. استفاده از قطره چشم به منظور کاهش خشکی چشم
  3. بهتر است در روزهای اول پس از جراحی از غذاهای نرم استفاده شود.
  4. دوری از فعالیت‌هایی که باعث خشکی چشم می‌شوند به مدت یک هفته تا 10 روز.
  5. استفاده از عینک‌های آفتابی در سه هفته اول پس از جراحی لازم است.
  6. از بلند کردن وسایل سنگین بپرهیزید.
  7. بهتر است تا سه هفته پس از جراحی از ورزش کردن حرفه‌ای خودداری کنید.

نتایج بلفاروپلاستی پلک پایین

مراقبت بعد از بلفاروپلاستی تأثیر بسیار بالایی در سرعت بروز نتایج نهایی حاصل از کار خواهد داشت؛ به همین دلیل همان‌قدر که در انتخاب پزشک و کلینیک شناخته شده برای انجام این کار تأکید می‌شود، باید در رعایت مراقبت‌های پس از بلفاروپلاستی نیز توجه بالایی داشت. افرادی که تمامی نکات و موارد گفته شده توسط پزشک خود را به دقت دنبال می‌کنند می‌توانند از هفته سوم به بعد نتایج مثبت به دست آمده را مشاهده کنند. البته برای بروز نتایج اصلی حاصل از این کار بهتر است حدود 3 ماه صبر داشته باشید.

نکته مهم دیگر در مورد نتایج به دست آمده که ذهن کاندید‌های عمل بلفاروپلاستی را به خود درگیر می‌کند، مدت زمان ماندگاری آن است. روند پیری پوست و تأثیرات ایجاد شده حاصل از آن، غیر قابل پیشگیری است؛ بنابراین هیچ روشی نیست که نتایج به دست آمده از آن دائمی باشد. خوشبختانه عمل بلفاروپلاستی در صورتی که به درستی انجام شده و مراقبت‌های پس از آن دنبال شوند، دارای ماندگاری بسیار طولانی بوده و نتایج حاصل از آن را می‌توان 7 تا 10 سال بر روی چهره خود مشاهده کرد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین

انتخاب جراح پلک، در روند و نتیجه جراحی پلک تأثیر به سزایی دارد. چشم‌ها حساس‌ترین عضو صورت می‌باشند؛ بنابراین اگر جراحی زیبایی پلک، توسط جراحی متخصص و مجرب انجام شود جراحی پلک، علاوه بر نداشتن عوارض، نتایج رضایت بخشی نیز برای بیمار به دنبال خواهد داشت. در غیر این صورت ممکن است باعث بروز مشکلات جبران‌ناپذیری برای بیمار شود. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  1. عفونت پلک
  2. دوبینی
  3. کاهش بینایی
  4. بی حسی
  5. درد شدید
  6. غیر قرینگی پلک‌ها

کمی کبودی و تورم بعد از جراحی پلک امری عادی است که با مرور زمان از بین می‌رود. شدت ورم و کبودی پس از جراحی بلفاروپلاستی بستگی به شرایط و پوست بیمار دارد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پاکسازی پوستپاکسازی پوست

پاکسازی پوست باعث برداشتن سلول های مرده و نیز چربی و آلودگی های موجود بر روی پوست می شود که با این کار پوستی شاداب و با طراوت خواهید داشت. ... ادامه مطلب

بهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعیبهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعی

کاشت مو تنهاترین و بهترین روش احیاء موهای از دست رفته در مناطق مختلف سر و صورت است که با پیشرفتهای چشمگیری که اخیراً به دست آمده، نتایج بسیار درخشانی در پی خواهد داشت. برای آشنایی با روش های کاشت مو در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

نقش کلاژن در سلامت پوستنقش کلاژن در سلامت پوست

بارز‌ترین دلیل کاهش کلاژن در بدن افزایش سن است که باعث خشک شدن پوست، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی و کشانی پوست و ایجاد چین و چروک خواهد‌شد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.