اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

فناوری‌های جدید زیادی برای کمک به افرادی که قصد کاهش وزن خود با روش‌های غیرجراحی و بدون عارضه را داند، ابداع شده‌اند. صرف نظر از روش‌های جراحی موجود، استفاده از روش کاهش چربی با تزریق مزوژل از روش‌های کارآمد غیرتهاجمی برای لاغری موضعی و کاهش وزن می‌باشد.

مزوژل شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیمی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مؤثر است. درمان از یک سری تزریق‌های کوچک به بافت‌های چربی موضعی تشکیل می‌گردد. این روش تأثیر غیر معقول و معجزه‌آسا برای کاهش وزن ندارد بلکه یک تأثیر منطقی و محدود دارد.

ما در کلینیک دکتر رامین مدرسی از مزوژل به ‌عنوان یک روش لاغری موضعی موثر و بدون جراحی استفاده می‌کنیم که می‌تواند با کمترین عوارض با نتایج شگفت انگیزی همراه باشد. به‌ منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزوژل لاغری موضعی در اصفهان و یا تعیین وقت قبلی در این مرکز می‌توانید با شماره‌ تلفن : 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق مزوژل لاغری

در ابتدای جلسات درمانی، ناحیه تحت درمان تحت تأثیر بی‌حسی قرار می‌گیرد. سپس تزریقات توسط یک سوزن کوتاه و مخصوص آغاز می‌شود. گاهی سوزن‌ها به یک دستگاه وصل است تا اختلالی در تزریق پشت سر هم ایجاد نشود. این تزریقات در عمق‌های مختلف مانند 1 الی 4 میلی‌متری انجام خواهد شد. بسته به نوع درمان و تشخیص پزشک، گاهی سوزن‌ها به صورت زاویه‌دار وارد بدن و بافت می‌شوند و به انحلال چربی‌ها و دفع آن‌ها کمک می‌کند.

برای رسیدن به اندام دلخواه و نتیجه مطلوب نیاز به چندین جلسه است. فاصله هر جلسه در ابتدای دوره درمانی حدود 10 الی 14 روز است و بعد از آن به ماهی یک‌بار می‌رسد.

مزایای استفاده از مزوژل لاغری

موارد منع ‌تزریق ‌مزوژل

هرچند تزریق مزوژل یک روش درمانی کم‌خطر است؛اما استفاده از این روش در افراد زیر توصیه نمی‌شود.

  1. افراد مبتلا به بیماری‌های سرطانی
  2. بیماران دیابتی وابسته به انسولین
  3. افراد درگیر با سنگ‌های صفراوی و اختلالات کبدی و کلیوی
  4. افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی و بیماری‌های التهابی در ناحیه تزریق
  5. بیماران ‌قلبی
  6. خانم‌های باردار یا شیرده
  7. افراد دارای شاخص توده ‌بدنی (BMI) بیش از 30
  8. افراد دارای اختلالات تشنج و لوپوس

افراد مناسب جهت تزریق مزوژل لاغری

به طور کلی در مزوتراپی به دلیل غیر سیستمی بودن تزریقات (مواد وارد خون نمی‌شوند) عوارض جانبی بسیار محدود است و اگر از مواد با کیفیت استفاده شود و تزریقات توسط پزشک انجام شود می‌توان گفت که مزوتراپی روشی کاملاً بی خطر است. از این رو از این روش می‌توان برای تمام افرادی که می‌خواهند از شر چربی‌های اضافی خلاص شوند استفاده کرد.

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

قسمت‌های مناسب جهت تزریق مزوژل لاغری

از مزوژل لاغری می‌توان برای از بین بردن چربی‌های موضعی و سلولیت‌های دور شکم، آب کردن چربی پهلوها، دور ران، ساق پا استفاده کرد. با این روش می‌توان به راحتی و طی چند جلسه دور شکم را چند سایز کم کرد. همچنین یک روش فوق‌العاده مؤثر برای از بین بردن سلولیت‌ها و چربی‌های موضعی است که با ورزش کردن آب نمی‌شوند.

مراقبت‌های پس از تزریق مزوژل لاغری

نتایج تزریق مزوژل لاغری

تزریق مزوژل روشی بسیار عالی برای صاف کردن پوست و از بین بردن چاقی‌های موضعی است. شما می‌توانید نتایج را معمولاً بعد از 3 تا 8 جلسه درمانی به دست آورید. این عمل در مدت زمان خیلی کم در مطب انجام می‌گیرد و هرگونه عوارض جانبی مانند مختصر کبودی، خارش و درد خفیف گذرا خواهد بود. در بیشتر بیماران بین 3 تا 7 سانتی‌متر از سایز کمرشان کم خواهد شد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی مزوژل لاغری

به طور کلی، تزریق مزوژل یک روش نیمه تهاجمی و کم خطر است که دارای عوارض جانبی محدودی است؛ زیرا در درمان، محلول به طور مستقیم به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود؛ لذا احتمال تداخل دارویی در این روش بسیار کم است. در زیر، مواردی از عوارض جانبی این روش نوین لاغری آورده شده است:

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و تزریق چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی چیست؟مزوتراپی چیست؟

یکی از روشهای کاربردی برای مراجعان به کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی، مزوتراپی است. این روش، با تزریق داروها، ویتامین‌ها و موادی دیگر به محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد، و انتقال مستقیم آن مواد به نقطه مورد نظر اقدامات درمانی را انجام می‌دهد. ... ادامه مطلب

هیدروفیشیال پوست چیست؟هیدروفیشیال پوست چیست؟

اگر به سلامت پوست خود می‌اندیشید و از چین و چروک‌ها، جوش، تغییر رنگ و کدورت پوست ناراضی هستید؛ و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید؛ هیدروفیشیال می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان اسکاربهترین روشهای درمان اسکار

اسکار یا جوشگاه به بازسازی ناقص صدمات پوستی ناشی از جراحی، تصادفات و بیماری‌هایی مانند آکنه گفته می‌شود که اغلب ظاهر ناخوش آیندی از خود برجا می‌گذارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.