اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوست

کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوست

یکی از روش‌های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. این روش تلفیقی از ویژگی‌های مثبت تزریق ژل و استفاده از کوکتل‌های مغذی برای پوست صورت است. مزوژل حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها، اسیدهیالورونیک و... می‌باشد که همانند ژل‌های پرکننده به ناحیه‌ی مدنظر تزریق می‌شود با این تفاوت که خاصیت حجم دهی و فرم دهی نداشته و تنها مانند روش مزوتراپی نتایج جوانسازی پوست و لیفتینگ را به همراه دارد.

مواد تشکیل‌دهنده‌ی مزوژل نیز تأثیر بسزایی بر نتیجه‌ی نهایی دارند. هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات اصلی مزوژل ها می‌باشد که به صورت طبیعی نیز در پوست وجود داشته و وظیفه‌ی نگهداری آب حفظ طراوت و زیبایی پوست را برعهده دارد؛ اما به مرور زمان و با افزایش سن، اسیدهیالورونیک موجود در پوست کاهش یافته و تزریق مستقیم مزوژل به بافت پوست این مشکل را از بین می‌برد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش کردیم تا بهترین و به‌روزترین روش‌های درمانی را برای مراجعین عزیز تدارک ببینیم. با توجه به این که امروزه بیشترین توجه پزشکی پوست و زیبایی به سمت روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی است؛ سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه به مراجعین خود ارائه نماییم. شما می‌توانید برای جوانسازی پوست در اصفهان، با بکارگیری به روزترین و موثرترین روشها به این مرکز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

كاربرد مزوژل

تزریق مزوژل

نحوه تزریق مزوژل

پس از طرح ریزی یک برنامه درمانی یا جوانسازی با استفاده از مزوژل توسط پزشک، تزریق مزوژل در چند جلسه به‌صورت مرتب انجام خواهد شد. نحوه استفاده از روش مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می‌باشد. پزشک پس از آماده‌سازی سرنگ مخصوص، ترکیب ویال مزو و هیالورونیک اسید موجود در بسته بندی مزو ژل را به آرامی به اندازه نیاز در ناحیه هدف تزریق می‌کند.

تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون‌رسانی به بافت‌ها و اندام‌ها را افزایش می‌دهد. از ویتامین‌ها و مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها در مزوژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می‌شود. روش تزریق مزوژل مشابه روش مزوتراپی است که در آن از یک دستگاه مزوگان جهت تزریق کوکتل مزوژل به پوست استفاده می‌شود.

مراقبت‌های پس از تزریق مزوژل

افراد منع از تزریق مزوژل

با وجود سلامت بالای این روش برخی افراد کاندیدای مناسب درمان با مزوژل نیستند. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی با پزشک پوست و مو راجع به پرونده پزشکی و وضعیت جسمانی خود مشورت کنید.

نتایج و ماندگاری تزریق مزوژل

نتیجه‌ی حاصل از تزریق مزوژل معمولاً فورا دیده می‌شود؛ اما نتیجه‌ی کامل پس از 48 ساعت دیده خواهد شد. نتیجه‌ی تزریق مزوژل عموماً بین 6 تا 9 ماه باقی می‌ماند و سپس تدریجی از بین می‌رود. برای اینکه این نتایج مزوژل برای مدت زمان طولانی‌تری باقی بمانند و پوست، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، درمان با مزوژل باید تکرار شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل 2 تا 4 هفته می‌شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی تزریق مزوژل

عوارض بعد از تزریق مزوژل عبارتند از:

  1. کبودی: خفیف است و معمولاً پس از 2 یا 3 روز از بین می‌رود. در موارد بسیار نادر کبودی دراز مدت در محل تزریق مزوژل نیز دیده می‌شود.
  2. تورم در محل تزریق مزوژل: این عارضه نیز خفیف است و پس از 3-2 روز از بین می‌رود.
  3. واکنش‌های آلرژیک مانند قرمزی پوست: گاهی پوست در اثر ماساژ شدید، در محل تزریق دچار قرمزی و حساسیت می‌شود. این واکنش‌های آلرژیک اگر شدید نباشند طی 3-2 روز برطرف می‌شوند.
  4. بی‌ حسی در محل تزریق مزوژل: فیلرهایی مانند مزوژل معمولاً حاوی ماده بی‌حس‌کننده موضعی هستند که همین موضوع موجب احساس بی‌حسی در محل تزریق می‌شود. این احساس معمولاً بعد از گذشت 3-2 ساعت از بین می‌رود.
  5. عفونت

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خانم انصاری [ 1402-02-20 ]
سلام قیمت مزون ژل

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوستماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

در هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و در این روش از امواج اولتراسوند بجای تیغ جراحی استفاده می‌گردد. از مزایای این روش حضور فرد بلافاصله پس از انجام هایفو در محیط کار است؛ زیرا هایفوتراپی نیاز به طی دوران نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارا می‌باشد ... ادامه مطلب

ترک های پوستی یا استریاترک های پوستی یا استریا

استرچ مارک (stretch mark) یا استریا (striae) یا همان ترکهای پوستی، ضایعاتی هستند که در اثر عواملی چون بارداری و افزایش وزن ایجاد می‌شوند. در واقع این ضایعات، به دلیل نازک شدن لایه درم (آتروفی یا همان تحلیل پوست) و فرورفتگی پوست (اپیدرم) ایجاد می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.