اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / لیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

لیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

افتادگی پوست، شل شدگی و از بین رفتن چربی‌های زیر بافت پوست صورت از طبیعی‌ترین و در عین حال نگران‌کننده‌ترین عوارضی است که در اثر افزایش سن اتفاق می‌افتد. جوانسازی صورت با استفاده از لیفت با نخ نوعی روش درمانی و زیبایی است که در آن از بخیه‌های موقت برای کشیدن و سفت کردن پوست صورت استفاده می‌کنند. در این روش، پزشک به جای استفاده از چاقوهای جراحی برای جوانسازی، پوست صورت را به کمک نخ‌های مخصوص به هم می‌دوزد و به حالت کشیده درمی‌آورد. این کار سبب عقب رفتن پوست و در نتیجه سفت و بلند شدن صورت می‌شود.این روش با تحریک پاسخ بهبودی فرد، سبب تولید کلاژن شده و پوست را شاداب و جوان می‌کند.

لیفت با نخ یکی از روشهای غیرتهاجمی کم عارضه، مقرون به صرفه و با نتایج چشمگیر برای جوانسازی پوست است که توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفت با نخ می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

انواع نخ جوانسازی پوست

نخ کاگ

نخ کاگ یکی از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌کنند. در این روش هیچ‌گونه ردی از نخ باقی نمی‌ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه‌ی مطلوب خود می‌رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ، پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می‌رسد.

نخ pdo

نخ pdo یکی دیگر از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ به محض اینکه وارد بافت‌های بدن می‌شود، باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول‌های فیبروبلاست می‌شود. محل این نخ‌ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می‌باشد.

نخ سیلوئت

نخ سیلوئت سومین نخی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ، نخ بخیه‌ای مخروطی است که کاملاً جذب می‌شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می‌شود.

لیفت با نخ

نواحی کاربردی جهت جوانسازی پوست با نخ

معمولاً برای لیفت این نواحی از نخ سیلوئت استفاده می‌کنند:

  1. ابروها
  2. خط فک
  3. گونه‌ها و قسمت میانی صورت
  4. گردن

افراد مناسب جهت جوانسازی پوست با نخ

جوانسازی صورت با نخ سیلوئت برای زنان و مردانی در دسترس است که بالای 30 سال دارند و می‌خواهند لیفت سریع صورت را بدون انجام جراحی پلاستیک داشته باشند. این روش درمانی برای کسانی که می‌خواهد علائم مختلف پیری را به صورت همزمان از بین ببرند و با کمترین دوره‌ی نقاهت طبیعی‌ترین نتیجه‌ِ ممکن را بگیرند مناسب است. برای بسیاری از افراد، جوانسازی پوست با نخ سیلوئت به مراتب تأثیری بهتری از تزریق فیلرها دارد چراکه به جای اضافه کردن حجم زیر پوست، این روش، پوست را به جای اصلی و طبیعی خود بازمی‌گرداند و علائم پیری را به شکل معجزه‌آسایی از بین می‌برد.

مزایا و فواید جوانسازی پوست با نخ

جوانسازی صورت به روش لیفت با نخ، فواید و نتایج بسیاری دارد. به طوریکه لیفت صورت با نخ را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی پوست تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی فواید این روش جوانسازی می‌پردازیم:

روش جوانسازی پوست با نخ

در ابتدا ناحیه مورد نظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی ‌بیحس می‌شود. درمان لیفت صورت بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. نخ‌ها بسته به نیاز پوست فرد با استفاده از یک کانولا یا میکرو سوزن قرار داده می‌شوند. در فرآیند لیفت صورت با نخ به ایجاد هیچ شکاف و یا برشی نیاز نیست و هرگونه خطر ایجاد زخم به حداقل می‌رسد. وقتی نخ‌ها قرار داده شدند، یک اثر فوری لیفتینگ با نخ گردن قابل‌مشاهده است؛ اما برای دیدن اثر کامل کشیدن صورت با نخ، حدود 6 ماه باید صبر کنید. در این مدت بدن شروع به تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می‌کند.

موارد منع جوانسازی پوست با نخ

ماندگاری لیفت با نخ جهت جوانسازی پوست

به طور کلی می‌توان انتظار داشت که نتایج جوانسازی پوست با نخ به مدت 10 سال ماندگاری داشته باشد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی نخ‌های جوانسازی پوست

نخ‌های جوانسازی، خطرناک نیستند و اثرات جانبی بر بدن ندارند. ممکن است این نخ‌ها باعث ایجاد قرمزی، تورم و کبودی ناشی از عمل شود. با این حال، افراد مختلف می‌توانند به درمان متفاوت واکنش نشان دهند. این عوارض جانبی ظرف چند روز ناپدید می‌شوند. هیچ برش و هیچ بخیه‌ای در این روش وجود ندارد بنابراین، هیچ جای زخمی وجود ندارد.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفترقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت می‌باشد که در زمینه‌ی جوانسازی پوست با هم رقابت دارند. ... ادامه مطلب

برای مراقبت از پوست چرب چه اقداماتی لازم است؟برای مراقبت از پوست چرب چه اقداماتی لازم است؟

یکی از راه هایی که به درمان چربی اضافی روی سطح پوست کمک می کند، مراقبت از پوست چرب است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.