اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. افراد جوان‌تر نیز برای ایجاد شکل خاصی از خط فک خود برای دستیابی به ظاهری زیباتر هستند. تزریق‌های فیلر و یا پرکننده‌ها یکی از روش‌های غیر جراحی و متداول‌ترین شیوه‌ی کانتورینگ صورت می‌باشند.

با تزریق فیلرهای پوستی به طور مستقیم به خط فک، لبه زاویه استخوان و فک پایین شما اضافه می‌شود. فیلرهای پوستی، نوعی ژل‌های تزریقی به شمار می‌آیند که از آنها برای پر کردن مناطقی از صورت که با کاهش حجم همراه شده‌اند استفاده می‌کنند. نکته قابل توجه این است که این روزها متخصصان پوست با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند از این روش برای زاویه سازی صورت و به وجود آوردن حالت V برای چانه استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربردترین نوع فیلر، به اسید هیالورونیک و کلسیم اختصاص دارد؛ زیرا این مواد را به راحتی و به طور کاملاً طبیعی میتوان در بدن پیدا کرد.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031

انواع مختلف فیلرهای تزریقی

فیلرها انواع متفاوتی دارند که بنا به تشخیص پزشک متخصص، از آنها برای تزریق به زیر پوست استفاده می‌کنند. انواع فیلرها به شرح زیر هستند:

مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کاندید مناسب کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

به طور کلی تأثیر کانتورینگ صورت با تزریق فیلر روی صورت کسانی بهتر نمایان خواهد بود که برخی از ویژگی‌های زیر را دارا باشند:

  1. فک مربعی شکل
  2. فک پهن یا عریض
  3. چانه دایره‌ای شکل
  4. گونه‌های چاق و یا لاغر
  5. بانوانی که فک مردانه دارند، از بهترین کاندیداها هستند.
  6. خط فک آنها زاویه نداشته باشد و یا زاویه آن کم و نامشخص باشد.

مراحل کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

برای آشنایی بیشتر شما با این فرآیند به صورت مختصر مراحل زاویه سازی فک را در زیر آورده‌ایم:

  1. به دلیل درد و سوزش حاصل از سرنگ حاوی فیلر، ابتدا محل مورد نظر با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی حاوی لیدوکائین سر می‌شود.
  2. بنا به صلاحدید پزشک و نظر متقاضی، فیلر حاوی ژل یا چربی پر می‌شود.
  3. قبل از انجام فرآیند تزریق، صورت به صورت کامل از طرف پزشک کانتور می‌شود.
  4. کانتور کردن صورت در زاویه سازی آن، به معنای بررسی صورت و انجام زاویه سازی به روشی که کل عیوب صورت پوشانده شود.
  5. سپس فیلر زیر پوست و در نواحی مشخص تزریق می‌شود.

مزایای کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

این روش مزایای خاص خود را دارد که به اختصار شرح داده‌ایم:

مراقبت‌های پس از کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

ماندگاری کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

میزان ماندگاری کانتورینگ صورت به عوامل متعددی از جمله نوع فیلر تزریق شده و پذیرش پوست شخص بستگی دارد. اگر از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده شود، میزان ماندگاری معمولاً بین 6 ماه تا یک سال است. تبحر پزشک شما در تزریق بسیار مهم است و به طور معمول در صورتی که به فیلرهای تزریقی حساسیت نداشته باشید، مشکلی رخ نمی‌دهد و در کمترین زمان حدود 6 ماه نتایج باقی می‌مانند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی کانتورینگ صورت با تزریق فیلر

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر تزریق فیلر در لیفت ابروتأثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

پرکننده‌ های پوستی به خصوص روش تزریق فیلر، حجم از دست رفته را باز می‌ گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می‌ کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می‌ دهند. ... ادامه مطلب

آیا کک و مک درمان می شود؟آیا کک و مک درمان می شود؟

کک و مک همان لکه های مایل به قهوه ای پوست است که بدون اینکه آسیبی برای سلامتی داشته باشد، می‌تواند برای فرد از لحاظ زیبایی آزاد دهنده محسوب گردد. این لکه‌ها معمولاً در اوایل عمر هر فرد بر روی پوست او ظاهر مي‌شوند و معمولاً تعداد آنها در تابستان زیاد می‌شود و در زمستان به خودی خود محو می‌گردند ... ادامه مطلب

دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

کرایوتراپی یا سرما درمانی روشی آسان، بی خطر و نسبتاً مقرون به صرفه است که با به کار گیری سرما، به درمان برخی از مشکلات پوستی و رفع ضایعات در پوست می‌پردازد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.