اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه‌ی بین دو ابرو ایجاد می‌شود، به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق‌تر نیز می‌شوند، خط اخم می‌گویند. اگر می‌خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه درمان آن از طریق تزریق بوتاکس بین ابرو می‌باشد.زمانی که بوتاکس به محل مورد نظر تزریق می‌شود، ماهیچه ریلکس شده و به سمت بالا کشیده می‌شود وبه این ترتیب چروک‌ها و خطوط برطرف خواهند شد. با استفاده از بوتاکس می‌توان از پدید آمدن خطوط بر روی پیشانی جلوگیری نمود و یا آنها را کاهش داد و درمان نمود.

تزریق بوتاکس خط اخم در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن : 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع خطوط اخم

خطوط اخم 2 نوع هستند:

  1. نوع ثابت: که در حالت آرامش هم وجود دارد. این خط با تزریق بوتاکس به تنهایی از بین نمی‌رود و احتیاج به تزریق ژل دارد.
  2. نوع حرکتی: یعنی در آرامش وجود ندارد، این نوع با تزریق بوتاکس و ممانعت از انجام اخم به طور کامل از بین می‌رود.

بوتاکس

سم بوتالینیوم که معمولاً به بوتاکس که اولین برند معرفی شده از این نوع محصولات است معروف است نوعی پروتئین است که توسط باکتریوم کلوسترودیوم بوتولینیوم تولید می‌شود. این سم، پالس‌های عصبی مربوط به عضله تحت تزریق را مسدود کرده و باعث شل شدن و فلج شدن آنها می‌شود. با این کار فعالیت عضلاتی که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک‌ها می‌شوند کاهش می‌یابد.

اثر زیبایی سم بوتالینیوم اولین مرتبه در سال 1989 ثبت و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفت. این محصولات به میزان زیادی مورد استفاده زنان و مردان قرار می‌گیرند؛ زیرا باعث مصنوعی شدن ظاهر بیمار نشده و اثرات آنها نیز نسبت به عمل‌های پلاستیک سنتی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

تزریق بوتاکس بر خطوط اخم

مزایای بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس برای رفع خط اخم:

نحوه تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

در ابتدا بیمار بر روی تخت‌های مخصوص که قسمت پشتی آن به حالت نیمه نشسته در آمده است می‌نشیند. سپس قسمتی که قرار است بوتاکس به آن تزریق شود تمیز و پاکسازی می‌شود. بعد از این به کمک ماژیک‌های مخصوصی پوست در قسمت‌هایی که تزریق قرار است در آن انجام شود نشانه گذاری می‌شود. محل دقیق تزریق بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است و به عملکرد ماهیچه هنگام ایجاد خطوط اخم، بستگی دارد.

تزریق بوتاکس برای درمان خطوط افقی پیشانی معمولاً با تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابروها همراه است. چراکه اگر بوتاکس فقط به عضلات پیشانی تزریق گردد باعث سنگینی و یا حتی افتادگی ابروها می‌شود. بعد از مشخص نمودن محل دقیق تزریق، بوتاکس به عضله تزریق می‌شود. این کار چیزی در حدود یک تا دو دقیقه زمان می‌برد. پس از تزریق فشار کمی به عضله‌ی فرد وارد می‌شود تا از کبود شدن آن جلوگیری نماید و در آخر تمام نشانه گذاری‌ها از روی پوست پاک می‌شوند.

اقدامات پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش ایمن و سریع است که معمولاً روزی که قرار است تزریق انجام شود تأثیرات کمی ‌را بر فعالیت‌های روزمره شما خواهد گذاشت. پزشک به تزریق مقادیر کمی ‌بوتاکس می‌‌پردازد تا به شل شدن عضله و رفع چین و چروک صورت کمک کند. برای آنکه بوتاکس بتواند اثر خود را در عضله مورد نظر آغاز کند باید به نکات زیر کاملاً توجه داشته باشید و از انجام دادن آنها خودداری کنید:

موارد منع تزریق بوتاکس

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس، برخی عوارض جانبی خفیف مثل ورم، قرمزی، کبودی و حساسیت دیده می‌شود. این علائم در عرض 48 ساعت فروکش می‌کند.در موارد نادر، عوارض جدی مثل عفونت یا بی‌حسی طولانی مدت در ناحیه تزریق رخ می‌دهد. برای پیشگیری از اثرگذاری بوتاکس روی بافت‌های پیرامون ناحیه تزریق، از لمس کردن این ناحیه به مدت 12 ساعت خودداری کنید و تا 4 ساعت پس از تزریق نیز دراز نکشید.

سلولیت عارضه پوستی شایعی به ویژه در زنان است که به خودی خود بی ضرر بوده و سلامتی فرد را تهدید نمیکند. با این وجود به دلیل ظاهر نازیبا، ممکن است فرد مبتلا را برای درمان این عارضه تحریک نماید. کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان ارائه دهنده روشهای متعدد درمان سلولیت می‌باشد که با این روشها بدون جراحی و به طور مؤثر می‌توان ایجاد سلولیت بر روی پوست را بهبود بخشید. روشهایی که برای درمان سلولیت در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد، آر اف فرکشنال، کویتیشن، لیزر درمانی و ... هستند. لطفا به‌ منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روشها و تعیین وقت قبلی در این مرکز می‌توانید با شماره‌ تلفن : 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیونمقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیون

لیزر و اپیلاسیون در واقع هر دو روش‌هایی برای از بین بردن موهای زائد هستند، با این تفاوت که در اپیلاسیون از مواد چسبنده‌ای روی پوست برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود؛ اما در لیزر از پرتوهای نوری استفاده می‌شود که منجر به تخریب پیازچه موهای زائد می‌شود ... ادامه مطلب

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلرنحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. ... ادامه مطلب

تزریق فیلرتزریق فیلر

فیلر های پوستی شامل ژل های تزریقی و چربی می باشد که به چند دسته تقسیم میشوند. فیلر های موقتی و دائمیفیلر ها موادی هستند که در داخل پوست تزریق شده و باعث حجم دادن و صاف کردن چین و چروک ها و رفع جای جوش و اسکار ها می شوند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.