اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

عوامل مختلفی بر روی زیبایی و ظاهر لب‌ها اثر می‌گذارد که در بین آنها روند افزایش سن می‌تواند باعث شود که لب‌ها ناصاف و دچار خط گردند. البته افراد زیادی هستند که فارغ از سن و یا عوامل دیگر از زیبایی لب‌های خود رضایت ندارند. یک پزشک ماهر می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های مختلف به شما در رسیدن به لب‌های صاف و با ظاهری طبیعی و زیبا کمک کند. برای دستیابی به لب‌های صاف و بدون خط که این روز‌ها یکی از معیار‌های زیبایی صورت است، افراد بسیاری به سمت عمل‌های زیبایی چون تزریق ژل، تمایل پیدا می‌کنند.

تزریق ژل به لب، درمانی سرپایی است. تزریق ماده پر کننده برجستگی مختصری را در بافت ایجاد می‌کند که ماندگاری قابل توجهی دارد. لب‌های صاف و بدون خط از مطلوب‌ترین خصوصیات هر فردی می‌باشند. تزریق در لب می‌تواند با فراهم کردن طیف وسیعی از روش‌های درمانی مؤثر ترمیم لب به شما در بهبود ظاهر لب‌هایتان کمک کند.

تزریق ژل لب مدل روسی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی مجهز اصفهان، توسط دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق ژل به لب

ژل لب، مزایای بسیار زیادی برای داوطلبین به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای تزریق ژل به لب و می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

نحوه تزریق ژل به لب

مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر دارد. ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل، برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ها دارد. بدین منظور پس از بی‌حس کردن موضع و اطمینان دادن به بیمار محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در لب‌ها تزریق می‌شود.

تزریق ژل لب

توصیه‌های مهم پس از تزریق ژل لب

ماندگاری تزریق ژل به لب

ژل‌های لب عموماً بین 6 تا 8 ماه دوام دارند. در بهترین شرایط ممکن است یک سال هم ماندگاری داشته باشد. ماندگاری ژل بسته به خصوصیات هر فرد متغیر است. بدن بعضی افراد ژل را زودتر جذب می‌کنند. عموماً دوام ژل‌های لب نسبت به سایر نقاط مثل گونه یک مقداری کمتر است؛ زیرا لب همواره در حال حرکت است و این امر موجب جذب زودتر ژل می‌شود. به همین دلیل ممکن است هر 6 ما یک‌بار نیاز به ترمیم داشته باشد.

افراد منع از تزریق ژل به لب

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق ژل به لب

تزریق ژل لب اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. به همین خاطر پزشکان توصیه می‌کنند به داوطلبان که هرگز برای این کار نزد سالن‌های زیبایی نرفته و حتماً پیش یک پزشک معتبر اقدام به پروتز لب کنند. در ادامه به عوارض عمومی پس از تزریق اشاره می‌کنیم:

  1. تورم و کبودی در ناحیه لب و حاشیه آن
  2. ایجاد عفونت
  3. آسیب به بافت لب از عوارض تزریق ژل لب
  4. ایجاد زخم در ناحیه تزریق ژل
  5. بروز واکنش‌های آلرژیک

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟

درمان های مختلفی برای رفع چین و چروک های پیشانی وجود دارد که تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و بسیاری از روشهای جوانسازی شامل آن میشوند ... ادامه مطلب

بیماری لوپوس چیست؟بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.