اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / مزیت ژوویدرم بر ژل های دیگر

مزیت ژوویدرم بر ژل های دیگر

ژوویدرم یک پرکننده پوستی (فیلر) مبتنی بر اسید هیالورونیک است. چندین محصول در خانواده ژوویدرم وجود دارد که همه آنها برای کمک به افراد در رفع علائم پیری صورت مورد استفاده قرار میگیرند. هر یک از محصولات ژوویدرم دارای ترکیبیات متفاوتی بوده که هریک از آنها را برای نواحی مختلف صورت مناسب می سازد. بنابراین بسته به اینکه قصد تزریق به چه ناحیه ای از صورت را داشته و میزان چین و چروک تا چه اندازه است، از انواع ژل ژویدرم برای تزریق استفاده میشود.

تزریق فیلر ژوویدرم اصل در اصفهان را از ما بخواهید. کلینیک تخصصی پوست، مو، کاشت مو و لیزر دکتر رامین مدرسی یکی از مراکز معتبر است که با استفاده از محصولات اورجینال، ارائه دهنده بهترین خدمات به مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عملکرد ژل ژوویدرم چگونه است؟

ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال آن ، اسید هیالورونیک، عمل می کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان هم وجود دارد. این اسید باعث تحریک روند تولید کلاژن میشود. کلاژن به صورت طبیعی با افزایش سن کاهش یافته و باعث افتادگی و چروک شدن پوست میشود.
آمپول های ژوویدرم حاوی مقدار کمی لیدوکائین، کاهش دهنده درد، است. این ماده باعث میشود که فرد در حین انجام درمان، کوچکترین إحساس دردی تجربه نکند.

انواع ژل ژوویدرم اصل

تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام میشود؟

همانطور که گفته شد، برای انجام این تزریق به آمادگی خاصی نیاز نیست. بعد از آنکه منطقه هدف مشخص شد، پزشک تزریق را آغاز کرده و برای توزیع یکنواخت ژل زیر پوست، ناحیه را به آرامی ماساژ میدهد. بسته به ناحیه مورد نظر و شدت چین و چروک، کل این عمل بین 15 الی 60 دقیقه طول خواهد کشید.

ژل ژوویدرم

خطرات و عوارض جانبی تزریق ژل ژوویدرم

در حالت کلی این ژل با عوارض جانبی خاصی همراه نیست و کلیه مواردی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم، بعد از 4 هفته از بین خواهند رفت: کبودی، سرخی، خارش، برجستگی و درد جزئی.

ژل ژوویدرم چگونه باعث جوانسازی می‌شود؟

ژل ژوویدرم مانند هیالورونیک اسید عمل می‌کند. وقتی پزشک ژل ژوویدرم را در پوست تزریق می‌کند، ژل ساختار محافظتی پوست را موقتاً بازیابی می‌کند و چروک‌ها را صاف می‌کند. ژل ژوویدرم بهترین گزینه برای رفع چین و چروک‌های استاتیک، یعنی چین و چروک‌هایی است که در حالت بی‌حرکت بودن صورت هم دیده می‌شود.

تفاوت ژوویدرم با دیگر ژل‌های تزریقی

ژل‌های تزریقی مختلف نشانه‌های پیری متفاوتی را اصلاح می‌کنند.بعضی خطوط و چروک‌ها هنگام بی‌حرکت بودن صورت، برای مثال در زمان خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون جلب توجه می‌کند ـ به این چروک‌ها استاتیک می‌گویند. اما بعضی چروک‌ها هنگامی که به صورت‌تان حرکت می‌دهید، مثلاً در زمان حرف زدن و خندیدن پدیدار می‌شود به این چروک‌ها دینامیک می‌گویند.

با توجه به این تفاوت، دو گونه مختلف از ژل‌های تزریقی طراحی شده است:

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزیت ژوویدرم بر ژل‌های دیگر

پزشکان برای جوانسازی صورت از فیلرهای دیگری نیز استفاده می‌کنند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستیمزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستی

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوان‌سازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. مزوتراپی به ‌عنوان یک روش جوانسازی موثر و بدون نیاز به جراحی، می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست شما بازگرداند ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

از بهترین راه های جوانسازی پوست و ایجاد فرم و حجم دلخواه در صورت و بدن، تزریق ژل به ناحیه مورد نظر است. یکی از مهم ترین نکات در تزریق ژل ، ماندگاری ژل جوانسازی می‌باشد که به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این متن عواملی که در تزریق ژل اثر دارند شرح داده شده است. ... ادامه مطلب

هر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانیدهر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانید

با توجه به پیشرفت های اخیر در علم پزشکی، می‌توان گفت امکان کاشت ریش و سبیل با هر حجم و تراکمی که مورد دلخواه شما باشد، امکان پذیر است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.