اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

چربی بوکال، یک توده چربی است که در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. اندازه پد چربی برای هر فرد متفاوت است و چربی بوکال در هر دو گونه ممکن است اندازه‌های مختلف داشته باشد. در افرادی که صورت گرد یا اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه‌ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی‌های ناخواسته صورت است. تخلیه چربی بوکال بهترین روش برای رهایی از شر این چربی‌های اضافه است. یک عمل جراحی پلاستیکی نسبتاً سریع و ساده است که با بیحسی موضعی انجام می‌شود و جای زخم خارجی ندارد. این عمل جراحی با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه‌ها و از بین بردن بافت چربی بوکال انجام می‌شود. بخیه‌های مورد استفاده برای دوخت، معمولاً جذب می‌شوند و در نهایت خودشان جدا می‌شوند.

جراحی بوکال فت با تخلیه چربی دهان، یکی از عمل های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان زیادی دارد. جراحی بوکال فت در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با بهترین نتایج، کمترین عوارض و حفظ حداکثری قرینگی صورت انجام می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید؛ لطفا با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل چاقی صورت

دلایل بسیاری باعث چاقی صورت و انباشته شدن چربی در ناحیه‌ی گونه‌ها می‌شوند از این علل می‌توان اشاره کرد به:

بوکال فت

مزایای جراحی بوکال فت

هدف افراد از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال کاملاً مشخص است که می‌توان در این مورد به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

کاندید مناسب انجام جراحی بوکال فت

اگر یک یا چند مورد از شرایط زیر در موردتان صدق کند، می‌توانید کاندید مناسبی برای انجام جراحی بوکال فت باشید:

  1. از سلامت جسمی خوبی برخوردار هستید.
  2. وزن خوبی دارید
  3. صورت گرد و توپری دارید.
  4. از پر شدن گونه‌های خود بیزارید.
  5. انتظارات واقع‌بینانه‌ای از جراحی دارید.

بهتر است بدانید که حذف چربی بوکال برای همه مناسب نیست و ممکن است در موارد زیر توصیه نشود:

  1. صورتتان باریک است و یا صورت شما به طور طبیعی لاغر است، ممکن است پس از جراحی با افزایش سن، دچار فرورفتگی گونه شوید.
  2. دچار آتروفی نیمه فاسیال پیش‌رونده (سندرم پاری-رومبرگ) هستید. این اختلال نادر باعث کوچک شدن پوست یک طرف صورت می‌شود و ثابت شده است که روی پد چربی بوکال تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین شما کاندید مناسبی برای انجام این جراحی نیستید.

چگونگی انجام عمل بوکال فت

جراحی بوکال فت با ایجاد برشی کوچک در قسمت داخلی دهان برای خارج کردن چربی از طریق لوله‌های کوچک و ظریف وارد شده در دهان، آغاز می‌شود. هدف کلی از انجام عمل برداشت چربی صورت، بافت چربی اضافی از داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی بیشتر گونه‌ها و زاویه سازی فک است که با گود کردن لپ ایجاد می‌شود. بخیه‌هایی که در این جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً به صورت جذبی هستند و نیازی به کشیده شدن ندارند و در همان روز پس از جراحی مرخص خواهید شد.

مراقبت‌های قبل از انجام جراحی بوکال فت

در صورتی که تصمیم به انجام این عمل گرفتید:

مراقبت‌های پس از جراحی بوکال فت

مراقبت‌های بعد از جراحی بوکال فت به افراد کمک می‌کند تا دوره نقاهت کمتری داشته باشند و از بروز عوارض در آنها جلوگیری شود.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جراحی بوکال فت

هر عمل زیبایی ممکن است برخی عوارض طبیعی را به همراه داشته باشد. برخی از این موارد همچون ایجاد درد و التهاب در ناحیه عمل کاملاً طبیعی هستند و پس از گذشت مدت زمانی و با رعایت نکات و مراقبت‌های لازم کاملاً از بین می‌رود؛ اما چنانچه به نکات توصیه شده توسط پزشک و نکات مهم در خصوص مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را رعایت نکنید، ممکن است برخی عوارض ناخوشایند را در پیش داشته باشد که ممکن است نیاز به انجام عمل مجدد و یا انجام برخی عمل‌های زیبایی ترکیبی داشته باشد، این موارد عبارتند از:

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا چنانچه با برخی موارد چون تنگی نفس، احساس درد در قفسه سینه و بالا رفتن ضربان قلب مواجه شدید، حتماً به پزشک جراح خود مراجعه نمایید و مشکلات خود را گزارش دهید.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌باشد که با سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین متدها، می‌تواند بهترین نتایج کاشت را به شما متقاضیان محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهناز رستمی [ 1402-06-28 ]
سلام من یکماهه بوکال فت کردم اما الان بعضی اوقات یک طرف صورتم درد میکنه ورم داره انگار یه گردو تو لپمه چیکار باید بکنم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوستآشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط باپوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق ژلجوانسازی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روشهای غیر تهاجمی با اثر بخشی بالا و سریع می باشد که برای افزایش حجم و از بین بردن چین و چروک و قرینه سازی روی صورت و دستها مورد استفاده قرار می گیرد ... ادامه مطلب

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

امروزه تزریق چربی و تزریق ژل به عنوان روشهای حجم دهی و جوانسازی، با اقبال فراوانی روبه رو شده‌اند. این روشهای تزریقی در مواردی که بافتی از صورت یا بدن دچار کاهش حجم شده باشد یا حجم مورد دلخواه فرد را نداشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.