اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت

لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت

اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه 200 تا300 میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین رفتن تمامی چین و چروک صورت می شود.اندولیفت موجب جوانسازی و تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست می‌شود و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.
این روش با سوراخ کردن بسیار نازک میکرونی در بافت صورت که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد ، موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نتایج بدست آمده از انجام لیزر اندولیفت

تابش لیزر اندولیفت یک تکنولوژی به روز می باشد که با تحریک کلاژن سازی موجب لیفت صورت ، کاهش عمق خط خنده ،زاویه سازی فک و صورت،سفت شدن بافت گردن و از بین بردن چربی های اضافی جمع شده و لیفت غبغب می شود. این روشبا سرعت زیادی لیپولیز را تحریک می کند و با تحریک لایه میانی پوست موجب باز آرایی کلاژن های پوست که رشته های پروتیئنی کلاژن مسئول استحکام بافت پوست نیز میشوند.
یکی از روش هایی که موجب ترمیم و تغذیه پوست می شود. به گونه ای که با برخورد امواج لیزر به بافت بدن انرژی نور به گرما تبدیل شده وبا گرم شدن آن، بدن تلاش می‌کند تا دمای بافت را کاهش دهد که با عمل رگزایی و افزایش خون رسانی همراه است.
دو عامل بسیار مهمی که موجب جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست می شود بازآرایی عناصر بافتی در پوست و تحریک کردن در چربی سوزی می باشد.

لیزر اندولیفت

مزایا

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. موجب همتراز شدن یا کانتور و سفت شدن پوست می باشد.
  2. اندولیفت اثری از خونریزی و جای زخم باقی نمی گذارد.
  3. مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن آن است.
  4. دوره نقاهت کوتاه مدت ان است و نیازی به برش و بخیه ندارد.
  5. به بیهوشی نیز نیازی ندارد و با ژل موضعی برطرف می شود.
  6. مزیت دیگر اندولیفت تغییراتی است که بوجود می آید و همان اولین جلسه قابل مشاهده است
  7. هیچ گونه آسیبی به کل اعضای زیر پوستی نمیرساند و نسبت به مابقی جراحی ها امنیت بسیار بیشتری دارد.
  8. از همه مهمتر نسبت به شرایط کنونی جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ماندگاری و دوام

به هر میزانی که پس از انجام دادن اندولیفت حالت شل بودن و افتادگی پوست و خط های صورت فرد از بین برود و روحیات جوان تر شدن را بدست بیاورد، به همان مقدار نیز ماندگاری موجود می باشد بطور مثال اگر فرد اندولیفت انجام داده و احساس اینکه 4سال جوانتر شده بهش دست بدهد یعنی به همان مقدار روش اندولیفت بر روی پوست فرد مذکور ماندگاری دارد.
روش اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد بطور میانگین حداقل بین 3سال ماندگاری کامل دارد.

اندولیفت چه اثراتی به جوانسازی پوست می گذارد

اندولیفت موجب تحریک کردن کلاژن های پوست و جلوگیری ازافتادگی پوست شده و ناحیه غبغب را از چربی موضعی کاهش داده و خطوط خنده را نیز کاهش میدهد و موجب زاویه سازی فک و صورت و لیفت میشود.
کاربرد دیگر روش اندولیفت این است که هم خانم ها و هم اقایان میتوانند از آن استفاده کنند.
همچنین می توان اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، تاثیر دارد و در درمان آن موثر خواهد بود.
از دیگر کاربردهای این روش این است که به طور همزمان می شود هم از اندولیت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست استفاده کرد و در نتیجه ترکیب این روش هاتاثیرات آنها رابالا میبرد.

برخی از ویژگی های مهم اندولیفت چیست؟

شاید برخی از افراد بگویند برگشت پذیر بودن گزینه خوبی برای انواع لیفت صورت نیست اما برخی از افراد ممکن است بعد از انجام اندولیفت از ظاهر خود خوششان نیاید. در این موارد بعد از چند سال پوست کم کم به حالت اول بر می گردد ولی در جراحی اینگونه نیست و فرد ممکن است پس از جراحی از ظاهر خود راضی نباشد اما این روش برگشتی ندارد.
بی هوشی یکی از خطراتی است که جراحی همراه خود دارد. در خیلی از موارد شنیده اید که بی هوشی باعث عوارض زیاد و حتی مرگ شده است. اندولیفت نیازی به بی هوشی ندارد.
برای جراحی چند روز و برای اندولیفت چند ساعت برای جوان سازی صرف می شود.
عوارض در اندولیفت بسیار کمتر از جراحی می باشد. در جراحی که همان ابتدا با بی هوشی ممکن است فرد دچار عوارض جبران ناپذیری شود. بعد از آن ممکن است در هنگام جراحی باعث خونریزی، عفونت و باز شدن بخیه شود که البته این موارد کم پیش می آید.
بهبودی سریع از ویژگی های خوب اندولیفت است افراد بعد چند روز می توانند به زندگی روزانه برگردند و نتایج لیفت را ببینند اما در جراحی باید چند هفته صبر کنید تا نتایج آن مشخص شود.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

اثر اندولیفت چیست؟

وقتی با لیزر بر روی لایه های زیرین و سطحی پوست تخریب هایی به صورت کنترل شده انجام می گیردباعث می گردد بافت فیبروز تشکیل شود. در واقع هر وقت بافتی در بدن آسیب ببیند فیبروز جایگزین می شود تا بافت بتواند خود را ترمیم کند. این ترمیم نیز براثر کلاژن سازی انجام می گیرد که این کلاژن سازی توسط بافت فیبروز انجام شده و پوست با تولید کلاژن بافت هایخود را ترمیم می کنند که این امر باعث جوانسازی پوست می گردد.

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و تزریق چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای درمان اسکاربهترین روشهای درمان اسکار

اسکار یا جوشگاه به بازسازی ناقص صدمات پوستی ناشی از جراحی، تصادفات و بیماری‌هایی مانند آکنه گفته می‌شود که اغلب ظاهر ناخوش آیندی از خود برجا می‌گذارد ... ادامه مطلب

علت آکنه یا جوش در صورت و بدنعلت آکنه یا جوش در صورت و بدن

آکنه یا جوش که به جوش‌های غرور جوانی هم معروف است، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی و رایج ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان پوست و مو است ... ادامه مطلب

تزریق ژل لبتزریق ژل لب

تزریق ژل لب، یکی از راه‌های غیر تهاجمی، سریع و با حداقل عوارض است که می‌تواند به این افراد کمک کند تا با تغییراتی در لب‌ها، بر زیبایی صورت خود افزوده، حس رضایت‌مندی بیشتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.