اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت لب / لیفت لب چگونه انجام میشود؟

لیفت لب چگونه انجام میشود؟

کلینیک پوست و زیبایی دکتر رامین مدرسی یکی از مراکز معتبر و مجاز می‌باشد که با کادری مجرب و در محیطی ایمن، انواع خدمات جراحی و غیر جراحی لیفت لب در اصفهان را به شما همشهریان گرامی ارائه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

در جراحی زیبایی صورت، طی سالهای اخیر، توجه بیشتری به فرم و زیبایی لب شده است. لب (بعد از چشم) به عنوان دومین بخشی از صورت که در ارتباطات انسانها مورد توجه قرار می گیرد، در جذابیت صورت نقش بسیار زیادی دارد. در 2 دهه اخیر، روشهایی مانند تزریق ژل لب بسیار رایج شد و طرفداران زیادی را پیدا نمود. با این حال برخی از خواسته های مراجعه کنندگان ( مانند تمایل به داشتن نتیجه دائمی، پرهیز از عوارض ژل، تغییر مدل لب (علاوه برجسته سازی)، کم شدن فاصله بینی از لب و…) با تزریق ژل برآورده نمی شود و به همین دلیل روشهای جراحی زیبایی لب نیز برای تغییر شکل لب مورد توجه قرار گرفتند.

افرادی که متقاضی جراحی زیبایی لب هستند، می خواهند که تغییر دائمی در شکل و حجم لب خود داشته باشند. از یک طرف تزریق ژل در لب، به دلیل جذب ژل، نتیجه موقتی دارد و مراجعه کننده باید هر 6 تا 12 ماه یکبار برای تزریق مجدد ژل مراجعه کند و هزینه های پی در پی پرداخت نماید. از سوی دیگر مراجعه کننده هر نتیجه ای را در لب خود نمی تواند تنها با تزریق ژل بدست آورد مثلا با تزریق ژل لب نمی توان فاصله لب و بینی را تغییر داد در حالی که با جراحی لب چنین کاری قابل انجام است.

در حالی که برخی از افراد به دلیل ژنتیکی، طول لب بالا زیاد است و همین موضوع باعث می شود دندانهای پیشین بالا، بوسیله لب پوشیده شده و دیده نشوند، ولی این وضعیت می تواند با افزایش سن نیز ایجاد گردد. در افراد مسن، لب بالا طویل تر می شود و حجم خود لب کاهش می یابد. از طرفی فاصله بینی تا لب بالا افزایش می یابد. افتادگی لب بالا و پوشیده ماندن دندانهای بالایی در زیر لب، به عنوان یکی از علائم پیری، اثر نامطلوبی را در زیبایی هر فرد ایجاد می نماید.

لب بالا در فرد جوان، علاوه بر اینکه حجم دارد و حکایت از قوی بودن عضلات آن می کند، به راحتی با استفاده از عضلات بالا برنده لب، با بالا کشیده می شود و همین موضوع منجر به کاهش فاصله بینی تا لب می شود. ولی با افزایش سن، این زیبایی رفته رفته کمتر می شود. همانطور که تمامی عضلات بدن بعد از گذشت دوران جوانی تحلیل می روند و حجمشان کم می شود. لب هم از این قائده مستثنی نمی باشد لذا حجم لب کم می شود و به دلیل ضعیف شدن عضلات بالا برنده، لب بالا آویزان می شود و روی دندانهای پیشین بالایی را می پوشاند.

لیفت لبنام عملی است که با هدف جراحی زیبایی لب توسط پزشک برای خوش فرم کردن لب ها انجام می شود .

لیفت لب

لیفت لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت لب طی بیهوشی انجام شده و در این عمل زیبایی لب، برش هایی در نواحی مشخص ایجاد شده و سپس بخیه زده می شود، در ادامه انواع عمل زیبایی لب توضیح داده شده است:

لیفت لب از زیر بینی

در این روش قسمتی از پوست زیر بینی برداشته می وشد و سپس پوست به بالا کشیده شده تا فاصله ی لب فوقانی از بینی کاهش یابد در نهایت محل برش بخیه زده می شود.

عمل زیبایی گوشه لب

نواحی انتهایی لب برخی از افراد حالت افتاده دارد که نیاز به لیفت پیدا می کند. بنابراین برش هایی در حاشیه لب ایجاد می شود و به مقدار بسیار کوچک پوست برداشته می شود و سپس حاشیه لب لیفت شده و در نهایت بخیه زده می شود.

افراد کاندید برای لیفت لب

به طور کلی عده ی زیادی که تصمیم به انجام عمل لیفت لب می گیرند، از فرم لب خود ناراضی بوده و تمایل دارند لب هایی برجسته، بالا کشیده شده و یا خندان داشته باشند.اما به طور کلی با گذشت زمان ممکن است لب حالت افتاده پیدا کند و یا باریک تر شود، که در این زمان یکی از بهترین گزینه های موثر در زیبایی، لیفت لب می باشد.

آمادگی های لازم قبل از زیباسازی لب

قبل از انجام هر گونه خدمات جراحی و یا حتی هر نوع خدمات درمانی بسیار کوچکی، توصیه می شود مجموعه ای از نکات مراقبتی را مد نظر قرار دهید:

روش های جراحی لب

جراحی لب از داخل

در این روش (جراحی لب از داخل)، برش جراحی در داخل دهان ( پشت لب) قرار می گیرد. برشها به صورت خطوط شکسته هستند. با این روش، در پشت لب، بافتهای پایین تر را به بالا منتقل می کنیم و در نهایت به افزایش حجم لب کمک می کنند.

مزیت عمده

در این روش تمامی برشها از داخل می باشند و هیچگونه ردی از جراحی ( اسکار ) در ظاهر بیمار باقی نخواهد ماند. این روش بویژه در افرادی که تغییر کمی را می پذیرند و تمایل به تغییر فرم لب ندارند، مناسب است.

نکته قابل توجه

جراحی لب از بیرون (با برش مستقیم)

در این روش، ابتدا فرم و سایز لبی که شما خواستار آن هستید، بر روی لبها کشیده می شود. با محاسباتی که انجام می گیرد، تناسب آن با صورت سنجیده می شود و در صورتی که متناسب با دیگر اجزاء صورت باشد، جراحی لب انجام می شود.

مزیت عمده

نکته قابل توجه

جراحی لب از بیرون (با برش در زیر بینی)

این روش به نامهای مختلفی مانند لیفت سانترال لب، لیفت لب بالا از زیر بینی و … شناخته شده است. در این روش، با برشی که در زیر بینی داده می شود، قسمت وسط لب بالا لیفت می گردد.

مزیت عمده لیفت سانترال لب

نکته قابل توجه

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایای انجام عمل لیفت لب

  1. با لیفت لب لبخند شما زیباتر می‌شود.
  2. ظاهر لب‌ها جوان‌تر می‌شود.
  3. لب‌ها برجسته‌تر و غنچه‌ای‌تر به نظر می‌رسند.
  4. با بالا رفتن لب لبخند شما “دندانی” تر می‌شود.

عوارض لیفت لب

عوارض موقتی لیفت لب عبارتند از قرمزی، ورم، درد، خارش، کبودی یا حساس شدن ناحیه درمان شده. عموماً این مشکلات بعد از چند روز رفع می شوند، البته گاهی اوقات ممکن است تا دو هفته نیز دوام داشته باشند. در 24 ساعت اول بعد از عمل، لب ورم خواهد داشت، بنابراین لطفاً هنگامی که قبل از عمل برای فعالیت های اجتماعی بعد از عملتان برنامه ریزی می کنید این نکته را نیز در نظر داشته باشید. معمولاً ما به بیمارانمان توصیه می کنیم فعالیت های اجتماعی خود را تا حدود 10 روز بعد از عمل به تعویق بیندازند.بعد از عمل بهبودی ممکن است لب ها ناهموار یا نامتقارن شوند. ممکن است دچار عفونت شوید, ایجاد اسکارهای ناخوشایند ودچار کلوئید (خصوصاً برای کسانی که سابقه کلوئید دارند)، که البته به ندرت رخ می‌دهد.

افراد کاندید برای لیفت لب

به طور کلی عده ی زیادی که تصمیم به انجام عمل لیفت لب می گیرند، از فرم لب خود ناراضی بوده و تمایل دارند لب هایی برجسته، بالا کشیده شده و یا خندان داشته باشند.اما به طور کلی با گذشت زمان ممکن است لب حالت افتاده پیدا کند و یا باریک تر شود، که در این زمان یکی از بهترین گزینه های موثر در زیبایی، لیفت لب می باشد.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روش برداشتن خالبهترین روش برداشتن خال

یکی از بهترین روشهای برداشتن خال، لیزر است. از امواج لیزر برای تخریب یا تراش خال استفاده می‌شود. این روش جراحت یا زخم به همراه ندارد زیرا در آن نیازی به برش پوست یا بخیه نیست و بیمار درد کمتری را احساس می‌کند ... ادامه مطلب

روشهای درمان افتادگی پوستروشهای درمان افتادگی پوست

افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن بخصوص صورت یکی از علائم پیری پوست است. لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد ... ادامه مطلب

بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ های زیبا سازی غیر تهاجمی به شمار می‌ رود، به این معنا که داوطلبان انجام آن بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه می‌ توانند به نتایج دلخواه خود دست یابند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.