اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم

تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم

چشم ها یکی از علائم اصلی زیبایی در هر شخصی به حساب می آیند. داشتن چشمان زیبا، بدون خستگی و بدون سیاهی و چین و چروک بسیار مهم است. ایرادهای نواحی چشم، شخص را بزرگتر از سن واقعی خود نشان می دهد. دستگاه آر اف یکی از روش های درمانی کاملاً غیر تهاجمی و جدید برای جوانسازی نواحی اطراف چشم می باشد. دستگاه آر اف، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم را از بین می برد، سیاهی و پف دور چشم را کاهش می دهد، دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و باعث لیفتینگ پوست ناحیه اطراف چشم میگردد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این دستگاه، جذب بیشتر ماسک ها و مواد مغذیی شامل لوسیون ها، ویتامین ها و کرم‌های دور چشم می شود.

این درمان با استفاده از پرتوهای نوری که برای صاف کردن لایه های پوست به کار می روند صورت می گیرد. این پرتوهای نور که یا مادون قرمز یا ماوراء بنفش هستند، قابل مشاهده بوده طول موج هایی ایجاد می کنند که روی پوست حرکت می کنند. انرژی که از برخورد نور با پوست آزاد می شود و توسط لایه های مختلف پوست جذب می شود، رنگدانه های غیر معمول پوست را اصلاح و درمان تیرگی زیر چشم می باشد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با امکان اجرای بهترین تکنیک‌های جوانسازی اطراف چشم، مانند آر اف دور چشم می‌تواند ارائه دهنده به روز ترین اقدامات به مراجعین محترم در برطرف نمودن تیرگی، فرو رفتگی و چین وچروک‌های دور چشم باشد.

تأثیرات آر اف دور چشم

مزایای استفاده از دستگاه آر اف

درمان پوست با آراف، یک روش آسان، بدون درد و غیر جراحی است که موجب کاهش خطوط ظریف پوستی، افتادگی پوست و در کل افزایش خاصیت ارتجاعی و بافت پوست می‌شود. یکی از مهمترین مزایای درمان با دستگاه آراف، تحریک افزایش تولید کلاژن و الاستین و همچنین بهبود جریان خون است. این موارد مهم، طبیعتاً موجب جوانسازی پوست در عرض چند ماه می‌شوند.

آر اف دور چشم

آر اف فرکشنال یکی از فناوری‌های جدید رادیو فرکانسی است که در آن از سوزن‌هایی به قطر 120 میکرون استفاده می‌شود. این سوزن‌ها نیم تا دو میلی‌متر در پوست نفوذ می‌کنند و امواج رادیو فرکانسی را به عمق پوست می‌فرستند. در واقع این روش ادغامی از روش‌های میکرونیدلینگ و آر اف است.

مراحل انجام آر اف دور چشم

  1. در روز درمان با پوست تمیز و بدون آرایش و آقایان با صورت اصلاح شده مراجعه نمایند.
  2. ناحیه درمان با کرم های بیحسی موضعی پوشانده خواهد شد.
  3. بعد از 30-20 دقیقه پوست محل درمان شسته شده و ضدعفونی خواهد شد.
  4. جلسه درمانی بسته به محل درمان حدود 25-10 دقیقه طول خواهد کشید.
  5. قبل از شروع درمان هر فردی یک head سوزن مخصوص خریداری می کند. این سری سوزنی شامل 24 سوزن با روکش طلا می باشد و هر سری یا تیپ دستگاه برای جلوگیری از انتقال بیماری تنها برای یک فرد قابل استفاده بوده است.
  6. ژل مخصوصی برای جلوگیری از تماس دستگاه با صورت برروی سطح پوست استفاده می‌شود، سپس پزشک درمان آراف را برروی صورت آغاز خواهد کرد. پس از انجام معمولا یک ژل آرام بخش و یا لوسیون برروی سطح پوست می مالند.
  7. بلافاصله پس از درمان در پوست خود احساس جمع شدگی کرده و بعد از گذشت چند ماه از انجام آراف به تدریج این جمع شدگی بیشتر نمایان می گردد. بسته به ضخامت پوست افراد، پزشک تعداد جلسات و دوره درمان را برای هر بیمار مشخص می کند .تنها در بعضی افراد انجام یک جلسه باعث گرفتن نتایج مناسب میگردد.

مراقبت های بعد از آر اف دور چشم

  1. بلافاصله بعد از درمان مصرف ضد آفتاب را شروع کنید.
  2. بعد از RF پوست خود را به آرامی شستشو دهید؛ اما از مصرف شوینده های قوی خودداری کنید.
  3. بهتر است که در 24 ساعت اول حمام، سونا و استخر نروید.
  4. تا بهبودی کامل و رفع التهابات از کرم های شب، کرم ضد چروک ها، لایه بردارها و کرم های لک بر استفاده نکنید.
  5. سعی کنید که به مدت یک هفته شب ها از یک کرم ترمیم استفاده نمایید.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد منع از انجام آر اف

  1. افرادی که دچار بیماری دیابت شدید هستند.
  2. افرادی که دچار عفونت پوستی هستند، در ابتدا عفونت خود را درمان کرده و بعد از آن می توانند آر اف انجام دهند.
  3. افرادی که از بیماری های خود ایمنی رنج میبرند.
  4. زنان باردار

عوارض جانبی آر اف دور چشم

عوارض جانبی به طور معمول کم و به صورت کوتاه مدت هستند. بسته به درمان ممکن است تورم ملایم و موقت، قرمزی و سوزش ایجاد شود. همانند هر دوز متمرکز انرژی، فرکانس رادیویی نیز در صورت نادرست بودن، خطر سوختگی را به همراه دارد. شما می توانید به طور کامل این ریسک را با انتخاب یک پزشک با تجربه از بین ببرید.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمانه فردوس [ 1401-05-02 ]
سلام وقت بخير من روز پنجشنبه ظهر عمل ار اف رو انجام دادم ولي هنوز پوستم قرمزه و به شدن التهاب دازه بصورتي ك چشممو بسته و با يخ به سختي بازش كردم ايا اين موضوع طبيعيه؟ يا بايد از چه داروهايي استفاده كنم قبل و بعد رو هم ارسال كردم براتون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های مختلف خال برداریروش های مختلف خال برداری

با توجه به اینکه محل به وجود آمدن خال ها و نوع آن ها می تواند تفاوت هایی با هم داشته باشد، می توان از روش های مختلفی برای خال برداری استفاده نمود. البته فاکتور های دیگری نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می‌توان به سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن خال، عمق و رنگ خال اشاره کرد ... ادامه مطلب

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائدرعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید که موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید بسیار کم می‌شوند ... ادامه مطلب

از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.