اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسید هیالورونیک از مهم‌ترین عناصر مزوژل است. اسید هیالورونیک نوعی قند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و آب را در خود حفظ کرده و به آبرسانی پوست کمک می‌کند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش کردیم تا بهترین و به‌روزترین روش‌های درمانی را برای مراجعین عزیز تدارک ببینیم. با توجه به این که امروزه بیشترین توجه پزشکی پوست و زیبایی به سمت روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی است؛ سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه، از جمله تزریق مزوژل به مراجعین خود ارائه نماییم. شما می‌توانید برای جوانسازی پوست تزریق انواع فیلر، کاشت مو و ... در اصفهان،به این مرکز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزوژل از چه موادی ساخته شده است؟

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می باشد:

در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید مزو ژل بکار برده میشود اصلی ترین عنصر هیالورونیک اسید است. این ماده یک نوع قند است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود. این ماده سبب حفظ آب موجود در پوست شده و به هیدراته شدن پوست کمک می کند.

مزوژل

کاربردهای تزریق مزوژل چیست؟

نحوه انجام مزوژل چگونه است؟

توصیه می شود که مزوژل‌ها را 2 تا 3 بار به فاصله 2 تا 4 هفته یک بار با توجه به شرایط پوستی و تشخیص پزشک تزریق کنید و بعد هر 4 الی 6 ماه یک بار برای تثبیت اثرات آن تکرار شود. برای این کار به صورت تزریق‌های نقطه‌ای ریزی زیر پوستتان توسط پزشک انجام می شود.

مزوژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلا مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس و ... هستند، کاندید مناسبی برای روش مزوژل نیستند. ضمنا زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که دارو‌های خاصی مصرف می‌کنند، نباید مزوژل انجام دهند. اشخاصی که پوستنرم دارند بهتر است مزوژل انجام ندهند. این افراد می‌توانند از روش‌های دیگری غیر از مزوژل، مانند تزریق ژل و لیفتینگ جهت نتیجه گیری بهتر استفاده کنند.

مراقبت های قبل از و بعد از تزریق مزوژل :

مزوژل در کدام قسمت های بدن استفاده میشود؟

علاوه بر صورت از درمان مزوژل برای بهبود وضعیت و ترمیم پوست در نواحی دیگر بدن نیز استفاده می شود:

کاندیدای اصلی تزریق مزو ژل چه کسانی هستند؟

افراد در سنین مختلف با هر جنسیتی که باشند در صورتی که تمایل به حجم دهی، جوانسازی پوست و از بین بردن نواقص جزئی در پوست صورت و قسمت های دیگری از بدن خود را دارند ، می توان به عنوان کاندیدای درمان با مزو ژل در نظر گرفت.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایا و معایب تزریق مزوژل:

نتایج تزریق مزو ژل :

پس از تزریق مزو ژل نتایج کاملا مشهود است. اما برای بهترین نتیجه گیری نیاز به بازه زمانی 84 ساعت است. نتيجه ی تزريق مزوژل بسته به نوع ژل و مهارت پزشک و بافت پوست و مراقبت های پس از تزریق عمومـا بين 6 تـا 9 ماه باقی می ماند و سپس تدريجا از بين مي رود. براي اينكه اين نتايج مزوژل براي مدت زمان طولاني تري باقي بمانند و پوسـت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد، درمان با مزوژل بايد تكرار شود. .

در سالهای اخیر نسل جدیدی از مزوژل ها (پروفایلو) به بازار عرضه شده که ترکیبی از هیالورونیک اسیدهای درشت مولکول و ریز مولکول می‌باشند که آهسته رهش می‌باشند یعنی این فراورده‏های دارویی به گونه‏ای خاص تهیه شده ‏اند كه ماده مؤثر خود را به صورت تدریجی و طی مدت معینی رها می‏سازند و به مرور اثرات خود را بروز می‌دهند و ماندگاری طولانیتر و تعداد تزریقات کمتری نسبت به سایرانواع مزوژل‌های دیگر دارند.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، به جرئت می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد ... ادامه مطلب

درباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانیددرباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانید

از تزریق پرکننده ها برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت و بدن، رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست و درمان برخی از اسکارها استفاه می‌شود. در نتیجه تزریق فیلرها یا پرکننده های پوستی، در کمترین زمان، بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، می‌توان شاهد نتایج چشمگیری در بهبودی ظاهری پوست بود ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر جنسیسکاربرد لیزر جنسیس

جنسیس یک روش درمانی کم عارضه با استفاده از لیزر است که برای درمان لکه‌های پوستی، از بین بردن خطوط و چین‌ و چروک، جای زخم، منافذ باز پوست و آکنه‌های فعال نیز کاربرد دارد. این لیزر علاوه‌ بر حرارت، از فرآیندهای طبیعی بدن برای تولید کلاژن، بازیابی سلامت بافت و رنگ پوست استفاده می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.