اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. با استفاده از لیزر فرکشنال می‌توان چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند.

اگر پزشک انجام دهنده لیزر، تجربه کافی داشته باشد و از مدل خوب لیزر فراکشنال استفاده کند عوارض پوستی مثل لک های قهوه ای یا سفید و تیره شدن پوست بعد از لیزر در مقایسه با لیزرهای نسل قدیمی بسیار کم است. البته در مواردی که اسکارها عمیق است و پزشک مجبور است برای تأثیر بهتر از قدرت بالای دستگاه استفاده کند، احتمال بروز بعد از لیزر وجود دارد؛ ولی اگر ایجاد شد معمولاً این لکه ها طی حداکثر دو ماه بهبود پیدا میکند. در ضمن بعضی مناطق پوست مثل چانه و بینی و گونه (پوست روی استخوان) حساس تر است و افرادی که پوست تیره دارند. جهت جلوگیری از تغییر رنگ پس از لیزر از قرار گیری طولانی مدت در معرض نور خورشید نیز باید جلوگیری کرد.

جدیدترین لیزر فرکشنال در اصفهان، یکی از دستگاه های مدرن و به روز کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی می‌باشد. این دستگاه با طیف وسیعی از کاربردها، می‌تواند برای درمان بسیاری از مشکلات و عوارض پوستی، بهترین راه حل باشد. شما می‌توانید جهت تعیین نوبت با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عملکرد لیزر فرکشنال

مکانیسم این لیزر بدین صورت است که ستون های از نور لیزر با شعاع هایی بسیار باریک در حد میکرون بر روی سطح پوست تابیده میشود، لذا مناطقی از سطح پوست (اپیدرم) عملاً سالم می ماند. لیزر فرکشنال لایه اپیدرم و درم پوست را هدف قرار می دهد و این عمل را با ایجاد هزاران ستون اشعه که بسیار ظریف ولی عمقی هستند انجام می دهد. تابش هر یک از ستونهای اشعه لیزر موجب تخریب اپیدرم ودرم به صورت ستونی میشود. نتیجه تخریب اپیدرم، بیرون ریخته شدن محتوای آن است که به همراه آن سلولهای رنگدانه ای هم خارج میشود و نتیجه تخریب درم ایجاد واکنشی است که باعث باز سازی و ساخت کلاژن جدید می شود.

لیزر فرکشنال

تأثیرات لیزر فرکشنال بر پوست

تأثیرات این روش را می‌توان در 3 مورد زیر خلاصه کرد:

  1. بهبود بافت و رنگ پوست: اگر به دنبال داشتن پوستی صاف‌ و یک رنگ هستید، لیزر CO2 فرکشنال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. اصلاح آسیب‌های ناشی از اشعه UV آفتاب و جای زخم و اسکار از جمله تأثیرات این لیزر است.
  2. رفع خطوط و چین و چروک‌ها: برای درمان چین و چروک‌ ظریف و کم عمق صورت می‌توان از این روش استفاده کرد. این لیزر می‌توان باعث تحریک کلاژن سازی شود. کلاژن‌ها پروتئین‌هایی هستند که در بافت پوست باعث قوام و زیبایی آن می‌شوند.
  3. برداشت ضایعات سطحی و عمقی پوست: برخی از انواع زگیل (کراتوزها)، لتینگوها (خال‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از پیری یا آسیب نوری)، کارسینوم‌های سطحی و دیگر ضایعات پوستی که عمق زیادی نداشته باشند، با استفاده از این لیزر درمان می‌شوند.

شیوه درمان با لیزر فرکشنال

در گام نخست پوست باید پاکسازی و تمیز شود. وجود عوامل خارجی بر تأثیر لیزر اثر منفی خواهد گذاشت. در صورت حساسیت و یا تحمل پایین فرد نسبت به درد می‌توان از بیحسی موضعی استفاده کرد. سپس پرتوهای لیزر با حرکات افقی و عمودی، سطح پوست را جارو می‌کند و تمام ناحیه تحت درمان را پوشش می‌دهد. با تابش لیزر روی پوست، سوراخ‌های ریز میکروسکوپی ایجاد می‌شود که فرایند ترمیم و بازسازی پوست را فعال می‌کند.

مراقبت‌های قبل از درمان با لیزر فرکشنال

توصیه‌های پس از درمان با لیزر فرکشنال

افراد منع از درمان با لیزر فرکشنال

به افرادی که دچار جراحات گسترده، زخم های باز یا هرگونه عفونت در صورت هستند توصیه می شود که از این انجام این روش خودداری کنند. افرادی که از ایزوترتینوئین خوراکی استفاده می کنند نیز باید از این روش اجتناب کنند؛ زیرا برای سلامتی و ایمنی خطر دارد. اگر از بیماری های مزمن (مانند دیابت) رنج می برید، باید احتیاط بیشتری کنید و ابتدا مشورت با پزشک یا متخصص پوست را ضروری کنید.

ماندگاری لیزر فرکشنال

میزان ماندگاری اثرات درمانی لیزر فرکشنال به مراقبت پوست در برابر اشعه خورشید و سایر عواملی که موجب پیر شدن پوست می شوند مانند سلامت عمومی، سیگار کشیدن، تغییر در وزن و غیره بستگی دارد. اگر کرم ضد آفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید، می توانید اثرات درمانی لیزر خود را برای چندین سال حفظ کنید. با این وجود به طور تقریبی با مراقبت مناسب از پوست، نتایج این روش درمانی می‌تواند 2 تا 3 سال ماندگار باشد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه لیزر فرکشنال

پارامترهای تعیین‌کننده هزینه لیزر فرکشنال، بر اساس نوع دستگاه، تخصص و تجربه پزشکی که از دستگاه استفاده خواهد کرد، خدمات کلینیک زیبایی و فرایندهای دیگر در این حوزه هستند.

عوارض جانبی لیزر فرکشنال

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعیبهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعی

کاشت مو تنهاترین و بهترین روش احیاء موهای از دست رفته در مناطق مختلف سر و صورت است که با پیشرفتهای چشمگیری که اخیراً به دست آمده، نتایج بسیار درخشانی در پی خواهد داشت. برای آشنایی با روش های کاشت مو در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی است که در دسته‌ی شیوه‌های تزریقی قرار می‌گیرد . یعنی در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود ... ادامه مطلب

چه زمانی به تزریق چربی گونه فکر کنیم؟چه زمانی به تزریق چربی گونه فکر کنیم؟

گونه ها برجستگی های زیبایی در صورت هستند که به مرور زمان و با افزایش سن، دچار کاهش حجم در اثر تحیل بافت و چربی زیر پوستی می‌شوند و حالتی افتاده و آویزان پیدا می‌کنند. در حال حاضر می‌توان گفت؛ بهترین، کم عارضه ترین و طبیعی ترین روش گونه گذاری تزریق چربی است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.