اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

برخی از خانم ها از اندازه و فرم سینه های خود ناراضی هستند و به دنبال راهکاری جهت افزایش حجم آنها هستند؛ اما برای رسیدن به این هدف، به روش پروتز سینه که از متداول ترین روش افزایش حجم و تقویت پستان می باشد علاقه ای ندارند. خوشبختانه به این گروه از افراد باید بگوییم که چنین امری با تزریق چربی به سینه امکان پذیر است که در این روش از چربی خود فرد به جای پروتز سینه استفاده می شود تا سایز سینه ها بیشتر شود.

در این روش، افزایش حجم سینه با ظاهری طبیعی و نیز لیپوساکشن کلی بدن به طور همزمان امکان‌پذیر است. پزشک، چربی را از منطقه‌ای از بدن مانند شکم، ران و یا بازوها گرفته و به سینه‌ها انتقال داده و تزریق می‌کند. با تکنیک تزریق چربی به سینه‌ها، دیگر نیازی به جراحی کاشت پروتز مصنوعی سالین یا سیلیکونی برای بزرگ کردن سینه‌ها نیست. در این تکنیک، چربی‌هایی که با لیپوساکشن برداشته می‌شود، برای افزایش حجم سینه دوباره به سینه‌ها تزریق می‌شود. چربی تزریق شده یک بافت زنده است و موجب بزرگ شدن سینه با ظاهری بسیار طبیعی می‌شود.

جراحی سرپایی تزریق چربی به سینه در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی به سینه

مزایای تزریق چربی در سینه در مقایسه با روش پروتز سینه عبارتند از:

تزریق چربی به سینه

نحوه تزریق چربی به سینه

به طور معمول، فرآیند تزریق چربی با بررسی قسمت های بدن که می تواند اهدا کننده بافت چربی باشد، آغاز می شود. در زمان عمل، هنگامی که پزشک از قسمت های منتخب (شکم، باسن، ران و غیره) چربی برداشت می کند، ابتدا باید چربی را خالص سازی کند. روند حذف ناخالصی باید ملایم و آهسته باشد، به همین دلیل یک فرآیند تزریق چربی نسبت به جراحی پروتز سینه به زمان بیشتری نیاز دارد.

در صورت لزوم، جراح از چندین قسمت مختلف بدن چربی را برداشت خواهد کرد. از طریق لیپوساکشن، این بافت چربی استخراج، تهیه و سپس در سینه تزریق می شود تا جایی که سینه ها بزرگ تر و گردتر شوند.

آمادگی های لازم قبل از تزریق چربی به سینه

اقدامات بعد از تزریق چربی به سینه

در صورت عفونی شدن برش‌های جراحی، عدم تسکین درد با مصرف داروهای تجویز شده، وجود تب بالا (بیش از 38 درجه سانتیگراد)، احساس تنگی نفس، سرگیجه، خستگی مفرط، ورم پا، درد قفسه سینه، دو بینی یا تار شدن بینایی یا گیجی با پزشک یا جراح خود تماس بگیرید.

موارد منع تزریق چربی به سینه

کاندیدهای مناسب تزریق چربی به سینه

به طور کلی، افرادی که می توانند از این نوع عمل استفاده کنند، عبارت است از:

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به سینه

مقدار کمی از چربی بعد از تزریق، جذب بدن می شود. در کل، این تزریق به عنوان یک روش دائمی در نظر گرفته می شود. نتایج نیز به عواملی از قبیل تکنیک و تجربه جراح، محل برداشت چربی و همچنین میزان چربی که تزریق می شود، بستگی دارد. جهت حاصل شدن بهترین نتایج، مهم است که وزن بدنی در حالت ثابت و ایده آلی نگه داشته شود. با بالا رفتن سن، ممکن است تغییراتی در بافت سینه مشاهده شود که جزء اثرات طبیعی افزایش سن می باشد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه بسته به نیازها و اهداف فرد متقاضی متفاوت است. کلیه قیمت ها وابسته به مشاوره های صورت گرفته قبل از عمل و بعد از عمل، هزینه دستمزد جراح و هزینه های مرکز جراحی می باشد.

عوارض تزریق چربی به سینه

  1. از عوارض این عمل می‌توان به تبدیل شدن به چربی سخت و ناصاف نام برد که در بعضی موارد نادر ممکن است پیش بیاید.
  2. در صورت نامناسب بودن مرکز و غیرحرفه‌ای بودن پزشک، عفونت از مواردی است که ممکن است برای فرد پیش بیاید.
  3. یکی دیگر از موارد بسیار نادر آمبولی چربی است که ممکن است منجر به سکته قلبی مغزی و یا حتی مرگ شود.
  4. نکروز یا همان مرگ سلول های چربی از عوارض یا خطرات این عمل زیبایی محسوب می‌شود.

در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی جراحی های زیبایی، از قبیل جراحی بیشکتومی، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، بوکال فت، تزریق چربی و ... با بهترین نتایج و به صورت سرپایی انجام می‌شود. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر ملاسما چه تاثیری روی این بیماری پوستی دارد؟لیزر ملاسما چه تاثیری روی این بیماری پوستی دارد؟

ملاسما نوعی اختلال پوستی رایج است که در آن لکه‌هایی به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز یا آبی خاکستری، در صورت، ظاهر می‌شود. این لکه‌ها معمولاً روی گونه‌ها، پشت لب، پیشانی و چانه‌ی زنان ۲۰ تا ۵۰ ساله (در سنین باروری) دیده می‌شوند ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک پوستدرمان چین و چروک پوست

چین و چروک پوست، در واقع چین‌خوردن موقت یا دائم در سطح پوست است. چین و چروک‌های پوست انسان معمولاً به واسطه افزایش سن و سالخوردگی ایجاد می‌شوند ... ادامه مطلب

لیفت با نخ چقدر دوام داردلیفت با نخ چقدر دوام دارد

لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی و تاثیرگذار بر پوست است که در عین مقرون به صرفه بودن، ماندگاری بالایی هم دارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.