اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش پیدا می کند و به دنبال آن، کاهش سلول ‌های فیبروبلاست در تمامی ارگان ‌های بدن، سبب ایجاد شرایط نامطلوب و شروع روند پیری در بدن می ‌شوند. از جمله تغییرات مهم این فرآیند در سیستم تناسلی بانوان نمود پیدا می‌ کند. هر چه سن فرد افزایش یابد، میزان خشکی واژن و کاهش ترشحات، خصوصاً حین نزدیکی نیز بارزتر خواهد شد. جوانسازی واژن در واقع به عنوان یک اقدام زیبایی و البته درمانی شناخته می ‌شود که به دنبال اصلاح بسیاری از مشکلات واژن همچون شل شدگی، افتادگی، خشکی و… است. باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از مشکلات این ناحیه، بعد از زایمان و به‌ خصوص زایمان طبیعی برای زنان ایجاد می شوند و به دنبال آن، تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت زندگی آنها می ‌گذارند.

آر اف فرکشنال، یک نوع روش درمانی است که از گرما و امواج رادیوفرکوانسی در لایه های عمیق پوست برای کلاژن سازی استفاده می کند. استفاده از این تکنولوژی به جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن کمک می کند. این امواج رادیویی همچنین باعث سفت شدن و جوانسازی بافت شل شده ی واژن می شوند. این روش بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به بیحسی موضعی بوده و به صورت سرپایی در مطب ها و کلنیک ها انجام می شود.

درمان با دستگاه آر اف، جهت جوانسازی واژن یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که در کینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای جوانسازی واژن با لیزر فرکشنال

در کنار روش های مختلف جوانسازی واژن، جوانسازی واژن با لیزر فرکشنال دارای مزایایی است که آگاهی از آن در انتخاب روش جوانسازی مورد نظر شما تأثیرگذار باشد.

روش انجام آر اف واژینال

روش انجام آر اف واژینال به گونه ای است که دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیس و تولید انرژی گرمایی، موجب ایجاد بافت های جدید در واژن شده و میزان کلاژن سازی پوست را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین این روش کاملاً غیر تهاجمی بوده و گردش خون داخل پوست را افزایش می دهد. برای این کار پروب دستگاه (سر دستگاه آر اف واژینال) داخل واژن فرستاده می شود. امواج این دستگاه به عمق بافت های واژن نفوذ می کند.در حقیقت این امر به گونه ای است که آر اف واژینال با ایجاد حرارت داخل واژن، موجب ایجاد سوختگی شده و به سرعت اقدام به بازسازی و جوانسازی پوست می کند. بر اثر این نوع جوانسازی، میزان رطوبت داخل واژن افزایش یافته و بافت واژن به خوبی لیفت می شود.

جوانسازی ناحیه تناسلی

اقدامات قبل از جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

قبل از جوانسازی واژن، بهتر است که موارد زیر را رعایت کنید:

مراقبت های بعد از جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

بعد از عمل واژن نیزتوصیه می کنیم نکات زیر را جدی بگیرید:

موارد منع استفاده از آر اف فرکشنال

  1. خانم های باردار و خانم های شیرده
  2. خانم هایی که از IUD استفاده می کنند.
  3. خانم هایی که در دوران قاعدگی به سر می برند.
  4. خانم هایی که در بدنشان پروتزهای فلزی دارند.
  5. خانم هایی که دچار بیماری هایی مثل آرتریت روماتوئید، لوپوس و اسکلرودرمی هستند.

هزینه آر اف واژن

هزینه انجام آر اف واژینال، با توجه به تعداد جلسات برای افراد مختلف، متفاوت بوده و هزینه آن متناسب با تعداد جلسات درمان محاسبه می شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض آر اف واژینال

با توجه به اینکه دستگاه آر اف واژینال کاملاً بدون درد و خونریزی است، در نتیجه این امر عوارضی نداشته و آسیبی به دستگاه تناسلی وارد نمی کند. در برخی موارد به دلیل نداشتن علم کافی پزشک یا عدم رعایت بهداشت، ممکن است مشکلاتی از جمله سوختگی واژن با حرارت زیاد دستگاه آر اف واژینال، درد و عفونت های قارچی برای واژن یا لگن به وجود آمده و موجب اذیت بیمار شود. به طور کلی هر فردی با هر نوع پوستی می تواند این عمل را بدون درد، خونریزی و عوارض انجام داده و از فواید آن بهره مند شود.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نگار خسروی [ 1402-08-30 ]
هزینه اراف چقدر است ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در چه مواردی انجام میشود؟جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در چه مواردی انجام میشود؟

جراحی زیبایی پلک (blepharoplasty) یک روش جراحی است که از نظر پزشکی ضروری نیست و صرفاً برای بهبود ظاهر شما انجام می‌شود. برای اغلب مردم، عمل پلک (بلفاروپلاستی) یک عمل جراحی پلاستیک برای زیبایی صورت محسوب می‌شود ... ادامه مطلب

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلرنحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. ... ادامه مطلب

ایجاد تقارن در صورت با تزریق فیلرایجاد تقارن در صورت با تزریق فیلر

در بسیاری از موارد، چهره‌ های نامتقارن جذابیت و زیبایی فرد را کاهش می‌ دهند و موجب کم شدن اعتماد به نفس افراد می‌ گردند. فیلر‌های قابل تزریق، می‌ توانند برای تغییر اندام‌ های صورت، مانند گونه و چانه، در جهت اصلاح صورت نا متقارن، مورد استفاده قرار گیرند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.