اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت

درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت

عارضه‌های پوستی‌ که در اطراف چشم‌ها ایجاد می‌شوند شامل مواردی مثل کبودی یا سیاهی زیر چشم ، گود شدن این ناحیه و ایجاد پف در آن، می‌شود. عموماً حلقه‌های سیاه یا کبودی‌ که زیر چشم ایجاد می‌شود همراه با پف است و این اتفاق باعث می‌شود که فرد، پیرتر از آن سنی که هست به نظر برسد. یکی از جدیدترین روش‌هایی که این روزها وارد بازار زیبایی و جوانسازی پوست شده اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت زیر چشم از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست را بدون کوچکترین آزار و اذیتی درمان کند. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج، بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای اندولیفت

  1. عدم نیاز به بیهوشی
  2. هزینه مناسب نسبت به جراحی لیفت صورت و سایر روش ها
  3. عدم ایجاد هرگونه برش و خونریزی و اسکار
  4. بهبودی سریعتر به نسبت جراحی لیفت
  5. تعداد جلسات درمانی کم
  6. عدم نیاز به بخیه و برش
  7. ایمنی بالا در اندولیفت
  8. امکان همراهی این روش جوانسازی با بسیاری از روش های جوانسازی

اندولیفت زیر چشم چگونه انجام میشود؟

آماده‌سازی بیمار

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

تنظیم دستگاه اندولیفت

قبل از شروع به کار، پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج 1470 نانومتر برای جوانسازی و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

تجویز دارو و انجام مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت

مراقبت های لازم قبل از انجام اندولیفت

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه‌های پزشک می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه‌ها عبارتند از:

موارد منع انجام اندولیفت

اندولیفت، تکنولوژی است که می توان بدون خطر در تمام گروه های سنی، مورد استفاده قرار داد؛ ولی به‌کارگیری این تکنولوژی در افراد باردار، افرادی که در دوره شیردهی به سر می برند، افرادی که دچار بیمارهای های خود ایمن فعال هستند و افرادی که از عفونت های فعال رنج می برند، توصیه نمی شود. لازم به ذکر است افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه می‌بایست از انجام این روش درمانی اجتناب نمایند.

ماندگاری لیزر اندولیفت

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود. اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد و به طور میانگین حداقل بین 3 سال ماندگاری کامل دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت به چند عامل مختلف بستگی دارد. مواردی مانند محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت پزشک و یا جراح، موقعیت جغرافیایی و هزینه‌های مرتبط، بر قیمت نهایی اندولیفت اثر می‌گذارند.

عوارض اندولیفت

روش درمانی اندولیفت عوارض خاصی در پی نخواهد داشت و تنها امکان ایجاد کمی کبودی و تورم مختصر در موضع درمان می باشد که به سرعت رفع می گردد. در واقع زمانی شاهد عوارض خواهیم بود که این درمان در مراکز غیر معتبر صورت گیرد.

درمان بیماری های پوستی ، جوانسازی، تزریق ژل ، بوتاکس و تزریق چربی ، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل ، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع لیزر برای درمان کک و مکانواع لیزر برای درمان کک و مک

یکی از روش های درمان کک و مک صورت و بدن، لیزر می باشد که معمولاً درمان کک و مک با لیزر درمانی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را در پی دارد. انواع متعددی از لیزرها وجود دارند که می‌ توان از آنها برای کاهش یا رفع کامل کک و مک، خال و لکه‌ های پوستی استفاده کرد. ... ادامه مطلب

تاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتاثیر آر اف در رفع خطوط خنده و چروک های اطراف دهان

انواعی از روش های جوانسازی پوست در دسترس هستند که می توانند خطوط خنده و چروک های اطراف دهانتان را درمان کنند. لیزر آر اف فرکشنال از جمله این روش هاست ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی یک روش در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.