اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی، تنها فیلر دائمی

تزریق چربی، تنها فیلر دائمی

با افزایش سن، پوست، کلاژن (پروتئینی که پوست را شفاف و جوان نگه می‌دارد) کمتری تولید می‌کند و چربی صورت به طور طبیعی کاهش می‌یابد. با کاهش چربی و سطح کلاژن ، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و باعث شل شدن، چین و چروک و افتادگی می‌شود و چهره توخالی را به نمایش می‌گذارد. انتقال چربی به صورت یک روش طبیعی، بی‌ضرر و مؤثر برای بازیابی حجم صورت است و جزء یکی از محبوب‌ترین متدهای زیبایی به شمار می‌رود.

تزریق چربی عبارت است از مجموعه فعالیت‌هایی که طی آن چربی از بافت‌های تعریف شده همانند شکم، ران و ... برداشت کرده و با استفاده از ابزار و روش‌های مختلفی پاکسازی و خالص‌سازی می‌کنند و در نهایت در ناحیه‌ی مورد نظر تزریق می‌شود. تزریق چربی علاوه بر برطرف سازی چین‌ و چروک ، لیفت ابرو و صورت، حجیم کردن نواحی خاص و ... هم کاربرد دارد. چربی تزریق شده به ناحیه مورد نظر کاملاً سازگار با بدن بیمار بوده و تقریباً می‌توان گفت هیچ عارضه جانبی را با خود به همراه ندارد و مهم‌تر از همه دارای ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات تزریقی است و نوعی فیلر دائمی است.

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی

از جمله مزایای تزریق چربی این است که:

تزریق چربی

نحوه تزریق چربی

تزریق چربی به صورت در تمامی کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و پروسه انجام آن در حالت کلی شامل سه مرحله حساس و مهم است:

استخراج چربی از نواحی مختلف بدن

شروع کار با تصمیم‌گیری در مورد ناحیه‌ای که قرار است چربی‌ها از آنجا استخراج شوند انجام می‌شود. معمولاً از نواحی بدن که چربی‌های اضافی در آنجا انباشته شده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها خارج کردن چربی از شکم و تزریق آن به صورت است. علاوه بر آن می‌توان از چربی بخش‌های دیگر بدن مثل ران‌ و باسن نیز بهره برد. به این صورت که ناحیه مورد نظر بدن بیحس شده و سپس توسط مکنده مخصوصی حجم مورد نیاز چربی استخراج می‌شود.

آماده‌سازی چربی استخراج شده

بعد از استخراج، حجم مورد نیاز چربی نوبت به آماده‌سازی آن برای تزریق می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها را در ظرف‌های مخصوصی ریخته و درون سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا عملیات خالص‌سازی انجام گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول‌های چربی معیوب و سایر مایعات از چربی جدا می‌شوند.

تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

سومین و آخرین مرحله از کار تزریق چربی به این صورت است که چربی‌های خالص‌سازی شده درون سرنگ‌های مخصوصی ریخته می‌شود. سپس پزشک با تکیه بر مهارت و تجربه خود آنها را در ناحیه‌ای از صورت که از قبل بیحس و استریل شده تزریق می‌کند.

اقدامات قبل از تزریق چربی

مراقبت‌های پس از تزریق چربی

همانقدر که مراقبت‌های قبل از تزریق چربی اهمیت دارند مراقبت‌های بعد از تزریق چربی نیز مهم هستند. این مراقبت‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

کاندید مناسب تزریق چربی

  1. افرادی که دچار چین و چروک، افتادگی یا اسکار در ناحیه صورت هستند.
  2. نیاز به تزریق در چند ناحیه از صورت داشته باشد.
  3. فرد، درجاتی از پری و برجستگی و نمای جوان صورت خود را از دست داده باشد.
  4. فرد منطقه‌ای برای برداشت چربی داشته باشد.
  5. فرد از نظر جسمانی و روانی سالم باشد.

موارد منع تزریق چربی

  1. مشکلات انعقادی خون (مصرف داروهای ضد انعقاد، هموفیلی و…)
  2. اختلالات متابولیسم چربی
  3. بیماری‌های شدید داخلی
  4. عفونت حاد یا نارسایی ارگان‌های داخلی
  5. سابقه ترومبوز وریدهای عمقی پا DVT و یا آمبولی ریوی
  6. بیماران خیلی لاغر
  7. ضعف در سیستم ایمنی (دیابت کنترل نشده)
  8. بیماری عروق کرونر
  9. HIV

مدت ماندگاری تزریق چربی

به طور کلی زمان ماندگاری تزریق چربی از تزریق های ژل و فیلر بیشتر است. همچنین این روش عوارض کمتری دارد؛ چراکه مواد تزریق شده از چربی بدن متقاضی است و بدن نسبت به آن واکنش نمی دهد. لازم به ذکر است که حدود 30 تا 70 درصد از چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود؛ اما جراح با آگاهی از موضوع، میزان بیشتری به نقطه مورد نظر تزریق می کند. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به صورت دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین 2 تا 5 سال ماندگاری برای آن متصورند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق چربی

خوشبختانه عوارض جانبی قابل توجه این عمل بسیار ناشایع است. این عمل معمولاً بدون مشکل خاصی انجام می‌شود. بعضی از عوارض جانبی محتمل مختلف شامل موارد زیر هستند:

  1. واکنش نامطلوب به بیحسی
  2. هماتوم یا سروما (تجمع مایع یا خون در زیر پوست که نیاز به حذف آن ها وجود دارد).
  3. عفونت
  4. جای زخم
  5. واکنش‌های حساسیتی
  6. صدمه به بافت اصلی
  7. نتایج نامطلوب که ممکن است سبب انجام عمل‌های اضافه شود.

هزینه تزریق چربی به صورت

به طور کلی نمی‌توان یک قیمت ثابت برای تزریق چربی صورت تعیین کرد. عمل تزریق چربی به صورت می‌تواند وابسته به کلینیکی که در آن اقدام به انجام این عمل می‌نمایید هزینه های متفاوتی را در پی داشته باشد. حجم چربی مورد نیاز و ناحیه ای از صورت که می‌خواهید عملیات تزریق را روی آن انجام دهید نیز در تعیین قیمت عمل تأثیرگذارند.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه بابایی [ 1402-05-29 ]
سلام می خواستم تزریق چربی به صورت انجام دهم راهنمایی می خواستم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کرم ضد آفتاب چیست و چه میکند؟کرم ضد آفتاب چیست و چه میکند؟

کرم های ضد آفتاب با SPF های مختلف در بازار موجود هستند. تأثیر ضدآفتاب براساس SPF به معنای فاکتور محافظت از نور خورشید است که معمولاً بر روی ضدآفتاب‌ ها درج شده و درصد فاکتور حفاظتی ضد آفتاب در مقابل اشعه UVB در قالب عدد SPF بر روی ضدآفتاب‌ ها درج می‌ شود. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوییچلیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن لکه‌های پوستی، کک و مک و خالکوبی یا تاتو استفاده می‌شود. در این تکنولوژی نوین، پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل میلیاردم ثانیه تکرار می‌شوند و رنگدانه‌ها را در پوست آزاد می‌کنند تا بتوانند به طور طبیعی توسط بدن جذب و سپس دفع شوند ... ادامه مطلب

از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.