اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / جراحی لیفت شقیقه چیست؟

جراحی لیفت شقیقه چیست؟

با افزایش سن و یا گاهی به علل ارثی، میزان چربی های زیر پوست به تدریج کمتر شده و پوست، حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و حالت شل شدگی پیدا میکند. لیفت شقیقه فرایندی است که به‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌های شما درشت‌تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابروها نیز متناسب خواهد شد. با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌های پنجه کلاغی را نیز از بین برد. بنابراین می‌توان گفت که افرادی که از چین و چروک‌ ایجاد شده در گوشه‌های چشم ناراضی هستند و افزایش سن باعث افتادگی ابروهای آنها شده است نیز می‌توانند این کار را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و کم دردسر برای جوانسازی صورت خود در نظر داشته باشند.

در صورت نیاز به انجام این روش و پاسخ به سوالات در زمینه لیفت شقیقه با شماره‌های 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید. آدرس کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی: اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

مزایای لیفت شقیقه

چگونگی انجام جراحی لیفت شقیقه

جراحی لیفت شقیقه

مراقبت های پیش از جراحی لیفت شقیقه

رعایت نکاتی قبل از انجام لیفت شقیقه میتواند به روند بهتر جراحی کمک کند. در زیر به تعدادی از این موارد اشاره شده است:

مراقبت‌های پس از جراحی لیفت شقیقه

کاندید مناسب جراحی لیفت شقیقه

  1. سن افراد باید بیشتر از 22 یا 23 سال باشد. تجربه نشان داده که قبل از این سن، هنوز چهره به‌طور کامل شکل نگرفته و ممکن است نتایج عمل‌های جراحی پلاستیک در چهره، ماندگار نباشد.
  2. معمولاً هر فردی که به بیماری خاصی دچار نباشد و یا داروی خاصی مصرف نکند که برای انجام جراحی‌های پلاستیک منعی ایجاد کند، می‌تواند از مزایای لیفت شقیقه بهره‌مند شود.
  3. این کار برای کسانی مناسب است که در گذر افزایش سن، در انتهای ابرو و دو طرف چشم خود دچار خطوط عمیق شده‌اند.
  4. کسانی که نیاز به لیفت ابرو ندارند و تنها می‌خواهند دم ابروی خود را بالا بکشند، می‌توانند از لیفت شقیقه استفاده کنند.
  5. کسانی که به‌طور ارثی دچار افتادگی در پوست شقیقه و گوشه‌های ابرو هستند نیز گزینه مناسبی برای لیفت شقیقه هستند.

ماندگاری جراحی لیفت شقیقه

پس از انجام لیفت شقیقه شاهد تعادل و تقارن دائمی نیمه بالایی صورت خواهید بود. نتایج، دائمی است و ماندگاری بالایی دارد. تجربه نشان داده افرادی که این عمل را انجام می‌دهند دیگر نیازی به تکرار این درمان یا درمان‌های دیگر نخواهند داشت.

عوارض لیفت شقیقه

عارضه های که در اثر انجام جراحی شقیقه می دهد بسیار خفیف هستند و در مدت زمان کوتاهی بعد از انجام جراحی بهبودی را شاهد خواهید بود. از جمله عارضه های بعد از لیفت شقیقه و ابرو موارد زیر هستند:

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت شقیقه می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی داشته باشد:

لایه برداری پوست با روشکربن پیل با لیزر یا کربن تراپی در اصفهان از جمله اقداماتی است که در کلینک دکتر رامین مدرسی، در بهترین سطح قابل انجام است. اگر تمایل دارید این روش را در مرکز پوست دکتر مدرسی انجام دهید؛ لطفا با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوستآشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط باپوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود ... ادامه مطلب

لیفت ابرو با پلاسماتراپیلیفت ابرو با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی یا پلکسر، به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید. این روش درمانی، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن بسیار مورد استقبال پزشکان پوست و بیماران قرار دارد ... ادامه مطلب

پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

جوان‌ سازی پوست صورت با روش‌ های متفاوتی انجام می‌ شود که این روش‌ ها برای گروه‌ های سنی مختلف و آسیب‌ های پوستی متفاوت انتخاب می‌ شوند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است. این مرحله بُعدی در تکامل جوان‌ سازی طبیعی پوست و مو است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.