اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / عدم تقارن پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

عدم تقارن پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

چشم ها برجسته ترین اعضای صورت هستند که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و از حساس ترین اعضای صورت هستند که پوست اطراف آنها بسیار ظریف است. همین ویژگی باعث می شود که در برابر اثرات پیری و به خصوص قرار گرفتن طولانی مدت در برابر عناصر خشن محیطی مانند آلودگی هوا، اشعه های مضر آفتاب، ضربات فیزیکی و … آسیب پذیرتر باشند. افتادگی پلک، پف های خفیف تا شدید پلکی، کبودی پلک و انباشت سلول های چربی در پلک ها از جمله مشکلات و ناهنجاری های زیبایی چشم بوده که در هر سنی ایجاد گردیده و علاوه بر تأثیر روانی و نامطلوب بر زیبایی اشخاص، تأثیر فراوانی بر میزان بینایی افراد مبتلا خواهند داشت. بلفاروپلاستی پلک یکی از اعمال جراحی کم خطر و کم عارضه است؛ اما هیچ عملی نیست که در آن احتمال خطر و عارضه صفر باشد. از جمله عوارض بسیار شایع جراحی پلک عدم تقارن پلکها می باشد. عدم تقارن ناشی از بلفاروپلاستی ، زیبایی چهره را مختل می‌کند. اگر بافت به مقدار مساوی از هر دو پلک چشم برداشته نشود باعث عدم تقارن در پلک ها خواهد شد. عدم تقارن بر ارتفاع و شکل چین پلک بالا اثر می‌گذارد و به عوارضی همچون بیرون برگشتن حاشیه پلک پایین و باقی ماندن پوست و چربی اضافی دامن می‌زند. اگر عدم تقارن پس از گذشت مدت زمانی قابل توجه، معمولاً سه تا شش ماه از بین نرود، جراح، عمل را تکرار خواهد کرد.

جراحی بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی می باشد که بدون نیاز به بیهوشی در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان انجام می‌شود. شما برای انجام بلفاروپلاستی در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای بلفاروپلاستی

کاربردهای جراحی پلک را می‌توان در فهرست زیر خلاصه کرد:

نحوه انجام بلفاروپلاستی

در جراحی پلک بالایی، پوست اضافی، عضله و کیسه‌های چربی (که به صورت پف‌کردگی خصوصاً در قسمت داخلی تظاهر می‌کند)، بر اساس امکانات و انتخاب جراح، توسط چاقوی جراحی، لیزر یا امواج رادیویی برداشته می‌شود. به علاوه درصورتی‌که افتادگی پلک نیز وجود داشته باشد می‌توان آن را در حین عمل اصلاح کرد. جراحی پلک بالایی باعث بهبودی شکل و موقعیت پلک شده و اگر این پوست اضافی یا افتادگی پلک باعث محدودیت میدان دید شده باشد، آن را نیز برطرف می‌کند و در مجموع ظاهری جوان‌تر به فرد می‌بخشد.

عدم تقارن پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

آمادگی قبل از بلفاروپلاستی

بعضی از مراحلی که باید قبل از جراحی دنبال کنید شامل موارد زیر می باشند:

مراقبتهای بعد از بلفاروپلاستی

ماندگاری نتایج بلفاروپلاستی

به دلیل این که بلفاروپلاستی در اصل یک روش جراحی است، نتایج حاصل از آن حداقل بین 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت و به ندرت نیاز به تکرار دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض بلفاروپلاستی پلک بالایی

خطرات احتمالی بلفاروپلاستی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. عفونت و خونریزی
  2. چشم خشک و سوزش دار
  3. دشواری بسته شدن چشم و یا سایر مشکلات مربوط به پلک
  4. اسکار قابل توجه
  5. آسیب به عضلات چشم
  6. تغییر رنگ پوست
  7. نیاز به جراحی ترمیم
  8. تاری دید موقت

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق چربی صورتترمیم تزریق چربی صورت

برخی از افراد تنها به یک جلسه تزریق چربی نیاز دارند و برخی دیگر باید چندین جلسه آن را انجام دهند. فاصله بین جلسات تزریق چربی که معمولا چندین ماهه است باید به گونه‌ای باشد که اثربخشی مناسبی جهت ماندگاری نتایج داشته باشد ... ادامه مطلب

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورتتکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.