اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش سن، سبک زندگی غلط، تأثیر عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مشکلات پوستی ، بیماریها، ژنتیک و بسیاری موارد دیگر همگی روی ظاهر پوست تأثیر می‌گذارند. روشهای زیادی برای رفع مشکلات ناشی از این عوامل وجود دارد که یکی از آنها پلاسما فرکشنال می باشد. پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل دار، جای زخم و جوش، کاهش چین وچروک های ریز و عمیق ، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان سازی رنگ پوست و تحریک بافت های پیوندی، استفاده می شود. در واقع پلاسما فرکشنال با لایه‌ برداری از طریق یک میدان الکتریکی قوی، فضایی را برای جایگزینی بافت آسیب دیده با بافت جدید فراهم می سازد که در نتیجه آن سلولهای مرده لایه های بالایی پوست از بین رفته، پوست روشن و اکسیژن رسانی می شود.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد پلاسما فرکشنال

  1. رفع خطوط زیر چشم
  2. کاهش عمق خط خنده
  3. سفت کردن پوست شل شده
  4. درمان اسکار آکنه و اسکار زخم
  5. رفع افتادگى پوست شکم و کاهش ترک های پوست
  6. رفع خطوط ریز دور لب
  7. برطرف کردن لک‌های حاصل از آفتاب سوختگی
پلاسما فرکشنال

مزایای پلاسما فرکشنال

روش انجام پلاسما فرکشنال

دستگاه پلاسما فرکشنال پوست ابزاری است که با کمک آن می‌توان حرارت متمرکزشده‌ای را بر روی بافت پوست اعمال کرد. روند کار پلاسمادرمانی بر اساس استفاده از اختلاف پتانسیل موجود بین دستگاه و پوست بیمار است. این اختلاف پتانسیل باعث ایجاد یک قوس الکتریکی می‌شود و این امر به‌نوبه خود موجب تصعید مواد سیالی که در سطح پوست قرار دارد شده‌است و حرارت ایجاد شده به بافت‌های پیرامونی انتقال نمی‌یابد. این امر سبب کاهش آسیب‌های پوستی می‌شود و هزینه درمانی کوتاهتر و اثرگذاری بیشتر را به‌همراه خواهد داشت. پس از درمان نیز از ماسک مخصوص صورت برای ادامه درمان کمک می‌گیرند که در نتیجه آن استحکام، شادابی و تازگی بیشتری روی پوست احساس می‌شود.

مراقبتهای بعد از پلاسما فرکشنال

  1. ناحیه تحت درمان باید با کرم‌های مرطوب‌کننده چرب شود.
  2. تا چند روز بعد از درمان در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید یا از کرم‌های ضدآفتاب با SPF30 یا بالاتر برای محافظت از پوست استفاده کنید.

تعداد جلسات پلاسما فرکشنال

ماندگاری نتایج پلاسما فرکشنال

نتایج نهایی این درمان 6 تا 12 ماه و گاهی برای چندین سال روی پوست باقی می‌ماند.

افراد نامناسب انجام پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال برای این افراد توصیه نمی‌شود:

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض پلاسما فرکشنال

جراحی لیفت ابرو و پیشانی در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی پزشک پوست مو و زیبایی برای لیفت پیشانی و رفع خطوط اخم انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق بوتاکسجوانسازی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از کارآمدترین، ارزانترین، کم عارضه ترین و با توجه به این خصوصیات، پرطرفدارترین روشهای جوانسازی پوست است که امرزه مورد استفاده قرار می گیرد. ... ادامه مطلب

لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟

لک صورت یکی از متداول ترین مشکلات پوستی است که به دلایلی از قبیل قرارگیری در معرض تابش نور مستقیم خورشید، ژنتیک و بسیاری دیگر از علل، در پوست دیده می‌شود. موثرترین و بهترین روشهای درمان لک صورت در اصفهان، قابل انجام در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی میباشد ... ادامه مطلب

آیا پیسی درمان دارد؟آیا پیسی درمان دارد؟

درمان لک و پیس برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، اهمیت زیادی دارد. این بیماری معمولاً پوست را درگیر می کند؛ اما ممکن است در تمام قسمت های بدن که رنگدانه در آن وجود دارد دیده شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.