اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش / همه چیز در مورد راکوتان

همه چیز در مورد راکوتان

یکی از مسائلی که افراد زیادی برای درمان آن به پزشک مراجعه می‌کنند، جوش و آکنه می‌باشد. دلیل اصلی ایجاد آکنه جمع شدن چربی روی پوست می‌باشد. از آنجایی که جوش ‌ها در صورت وجود برای طولانی مدت می‌توانند باعث ایجاد منافذ باز پوست ، لکه و فرورفتگی در صورت شوند، بهتر است جهت اینکه زیبایی و نشاط پوست صورت از بین نرود، هرچه سریع‌تر برای درمان آنها اقدام شود. مصرف راکوتان با تأثیر روی غدد ترشح کننده چربی، میزان ترشح را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد که مانع بسته شدن منافذ پوست توسط چربی و ایجاد جوش می‌شود. علاوه بر تنظیم چربی پوست، مصرف قرص راکوتان باعث از بین رفتن باکتری ‌های ایجاد کننده آکنه می‌شود. از موارد مصرف قرص راکوتان در درمان آکنه‌های شدید یا کیستیک، کاهش ورم بینی پس از جراحی زیبایی، از بین بردن چربی‌های پوست، جلوگیری از سرطان پوست و سرطان مغز و پانکراس می‌باشد.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات راکوتان

هر کپسول حاوی 20 یا 10 میلی‌گرم ایزوترتینوئین است و همچنین مواد زیر نیز در آن به کار رفته ‌است:

نکات قبل از مصرف راکوتان

قبل از شروع دارو، آزمایش خون باید داده شود و در مورد خانم ‌ها حتماً تست حاملگی باید داده شود. در فواصل منظم بنا به صلاحدید پزشک باید آزمایش خون (آزمایش‌های کبدی و پروفایل چربی) چک شود. مهم‌ترین عارضه کپسول راکوتان (ایزوترتینوئین) بارداری در حین مصرف دارو برای خانم‌ها می‌باشد.

همه چیز در مورد راکوتان

توصیه های مصرف قرص راکوتان

تداخل دارویی با راکوتان

  1. تتراسایکلین ها (مانند ماینوسایکلین ، تتراسایکلین)
  2. داروهای نوع ویتامین A (مانند اسیترتین ، بگزاروتن)
  3. ویتامین A
  4. داروهایی که باعث از بین رفتن استخوان می شوند (به عنوان مثال داروهای ضد تشنج مانند فنی توئین ، کورتیکواستروئیدها مانند پردنیزون)
  5. جهت جلوگیری از این تداخل، لیست تمام داروهایی که مصرف می کنید را در اختیار پزشکتان قرار دهید.

موارد منع مصرف راکوتان

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی راکوتان

جوانسازی چهار بعدی با لیزر فوتونا، بدون نیاز به جراحی، به صورت طبیعی پس از چند جلسه باعث جوانی و طراوت پوست می شود. شما می‌توانید جهت جوانسازی با لیزر فوتونا در اصفهان به کلینیک دکتر رامین مدرسی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سعیده [ 1402-09-06 ]
استفاده قرص راکوتان با قرص آهن فیفول اشکالی نداره؟

یه نفر [ 1402-06-13 ]
من ابتدا راکوتان استفاده کردم بنا بر دستور پزشکم و صورتم تا حد زیادی عالییی شددد اما بعد بنا بر دستور ایشان رتینوئید زدم ووو خیلییی جوش های صورتمو ریخت بیرون و قرمز کرد خیلی ناراحتم از این موضوع چه کنم ؟

سبا مجیدی [ 1402-05-23 ]
سلام وقت بخیر من راکوتان استفاده میکنم ایرادی نداره قرص سرما خوردگی بخورم

ناشناس [ 1402-04-01 ]
سلام من برای جوش های صورتم دکتر رفتم و بهم قرص داکسی سایکلین داده و روزا میخورمش ، قرص راکوتان هم بهم دادن که شبا میخورم . مصرف هر دوتاشون توی این فاصله زمانی مشکل سازه؟

رها [ 1402-01-06 ]
ایامصرف قرص اکوتان با کلومیپرامین ۱۰ تداخل دارویی دارید؟

رها [ 1401-12-29 ]
ایا مصرف قرص راکوتان با قرص دیازپام تداخل دارویی داره؟ هم چنین مصرف راکوتان باقرص اهن چی؟

مالکی [ 1401-11-06 ]
باسلام وخسته نباشید.ژل وبوتاکس همزمان با مصرف قرص نورم اسکین مشکلی ندارن.ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟

فاطمه توکلی [ 1401-09-30 ]
سلام ۲۷ساله هستم درحال مصرف راکوتانم ایا با کرم و سرم حاوی رتینول تداخل دارد؟و اینکه میتوانم از میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن استفاده کنم

فاطمه رسا [ 1401-05-08 ]
سلام میتونم در زمان مصرف راکوتان از استامینیفون استفاده کنم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستیکاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستی

سرما درمانی یا کرایوتراپی به روشی درمانی گفته می‌شود که در آن بخشی از بدن بیمار یا کل بدن او در معرض سرما و کاهش دما قرار می‌گیرد. هدف از کرایوتراپی کاهش سوخت و ساز سلولی، افزایش بقای سلولی، کاهش التهاب، کاهش درد و اسپاسم، انقباض عروق است ... ادامه مطلب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

ژل لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برند های مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوییچلیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن لکه‌های پوستی، کک و مک و خالکوبی یا تاتو استفاده می‌شود. در این تکنولوژی نوین، پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل میلیاردم ثانیه تکرار می‌شوند و رنگدانه‌ها را در پوست آزاد می‌کنند تا بتوانند به طور طبیعی توسط بدن جذب و سپس دفع شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.