اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهان

تزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهان

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تأثیر بسزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند؛ اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. در مقابل، در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت و این که فرد از ابتدا لب باریکی داشته یا به مرور از حجم لب ها کم شده است، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد.

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. تمامی افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند در کمترین زمان ممکن از مزایای این روش بهره مند شوند. در این روش زیبایی، بافت لب و همچنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد. تزریق ژل لب طبیعی و نچرال یکی از محبوب ترین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق، حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی ، تجربه نمایید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق ژل لب

  1. حجم‌دهی لب‌ها
  2. متقارن کردن لب‌ها در صورت نیاز
  3. بدون عوارض جانبی
  4. ماندگاری بالا
  5. راحت بودن کنترل حجم لب
  6. سازگاری بالا با بدن

ویژگی های لب طبیعی پس از تزریق ژل

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب طبیعی ترین لب به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص باشد که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی خواهد داشت. مهم است که مواد استفاده شده از قوام همان مخاط طبیعی لب باشند در غیر این صورت طبیعی به نظر نمی رسد.

تزریق ژل لب نچرال

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال

مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر دارد. بدین منظور پس از بی‌حس کردن موضع و اطمینان دادن به بیمار محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از ژل در لب‌ها تزریق می‌شود.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

برای تزریق ژل لب نچرال چقدر فیلر نیاز است؟

برای بیشتر افراد تزریق یک سی سی فیلر کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ای است که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آنها از حالت طبیعی خارج نشود.

افراد منع از تزریق ژل لب

  1. افرادی که دارای عفونت پوستی در نواحی اطراف منطقه تزریق هستند.
  2. افرادی که بدن آن‌ها به هر نوع ژل یا ماده تزریقی آلرژی دارد.
  3. زنان باردار و یا شیرده
  4. افرادی که به بیماری خود ایمنی بدن مبتلا هستند.
  5. افرادی که می‌خواهند اقدام به تزریق ژل همزمان با سایر روش‌های جوانسازی نظیر اندولیفت یا هایفوتراپی و …کنند.

با این حال برای اینکه مطمئن شوید تزریق ژل هیچ نوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد بهتر است قبل از اقدام به کار با پزشک خود صحبت کنید.

مدت ماندگاری ژل لب

ژل هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند از تنوع بسیار بالایی در بازار برخوردار هستند، بنابراین با توجه به موارد اولیه تشکیل دهنده آنها و کیفیت تولید، ماندگاری متفاوتی دارند. به طور میانگین ژل‌هایی که برای تزریق در لب استفاده می‌شوند ماندگاری در حدود 6 تا 12 ماه را دارا هستند. در کنار این موضوع پارامترهای مختلفی نیز وجود دارند که برای افزایش ماندگاری تزریق ژل به لب باید در نظر گرفته شوند. از جمله این موارد می‌توان به رعایت نکات مراقبتی که توسط پزشک گفته می‌شود اشاره کرد. علاوه بر آن حجم ژل تزریق شده و شرایط بدنی مراجعه‌کنندگان نیز در مدت زمان ماندگاری ژل می‌توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تزریق ژل لب تأثیرگذار است، از این رو برای این که هزینه آن را برآورد کنید باید این عوامل را در نظر بگیرید. در ادامه به این عوامل اشاره شده است:

نوع ژل تزریقی

نوع ژل تزریقی و هم چنین کیفیت و استاندارد بودن آن بر قیمت آن تأثیر می گذارد. ژل‌های بی‌کیفیت، ارزان قیمت هستند و از این رو باید در انتخاب ژل‌ها دقت بسیاری کرد.

قسمت مورد تزریق

قسمت های مختلف لب‌های بالا و پایین دقت و مدت زمان تزریق متفاوتی را نیاز دارد. از این رو هر چه ناحیه مورد تزریق دقت و وقت زیادی را از پزشک ببرد، هزینه آن هم بیشتر خواهد شد.

میزان تخصص و تجربه پزشک

از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت تزریق ژل لب میزان تخصص، تجربه و مهارت پزشک است.

نوع کلینیک و مرکز تزریق

کلینیک‌ها و مراکز تزریق هزینه‌های متفاوتی در تزریق ژل لب از مراجعین دریافت می‌کنند. هر چه یک کلینیک یا مرکز تزریق شناخته شده تر و معتبرتر باشد، هزینه‌های دریافتی هم بیشتر می‌شود؛ زیرا خدمات مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهند و تزریق هم توسط پزشکان مجرب انجام می‌شود که نتیجه تزریق را تضمین می‌کنند.

تعداد جلسات تزریق

عامل مهم دیگر در تعیین قیمت تزریق ژل لب، تعداد جلسات آن است. مسلماً هر چه تعداد جلسات تزریق بیشتر شود قیمت خدمات تزریق هم بیشتر خواهد شد.

اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

عوارض تزریق ژل لب

قرمز شدن پوست برای هر بیمار متفاوت میباشد؛ اما حدود 12 تا 24 ساعت این قرمزی ها از بین خواهد رفت.

تورم، سوزش و قرمزی در ناحیه ای که سوزن تزریق شده است. تورم در صورت کاملاً طبیعی میباشد و برای هر بیمار متفاوت است. به دلیل اینکه لب ها یکی از حساس‌ترین ناحیه ها در صورت میباشد هرگونه تورم روی آن کاملاً طبیعی است.

این ناراحتی ها بسیار طبیعی میباشد و به خاطر تزریق سوزنی است که در لب انجام شده است.

کبودی که روند طبیعی بدن میباشد. بعضی از افراد بیشتر از افراد دیگر دچار این کبودی میشوند، میزان کبودی در افراد ژنتیکی میباشد. همچنین سیگار کشیدن و استفاده از داروهایی مانند آسپیرین میزان این کبودی را افزایش میدهد. این کبودی ها در حدود 1 هفته بهبود میابد، البته بستگی به فرد دارد. کبودی میتواند در حدود 2 تا 10 روز باقی بماند.

این مورد با از بین رفتن تورم بهبود میابد. پزشک برای از بین رفتن این حالت ها به شما ماساژ دادن لب را آموزش میدهد.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سرپی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سر

محلول پی آر پی (PRP) با تغذیه فولیکول و ساقه مو به رویش موهای طبیعی، افزایش ضخامت، پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک می‌کند و معمولاً پی آر پی مو در کنار دیگر فرایندها و روش‌های ترمیم مو به‌کاربرده می‌شود ... ادامه مطلب

لیفت ابرو با پلاسماتراپیلیفت ابرو با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی یا پلکسر، به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید. این روش درمانی، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن بسیار مورد استقبال پزشکان پوست و بیماران قرار دارد ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی یک روش در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.