اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت مو به روش fit با تراکم fut

کاشت مو به روش fit با تراکم fut

تنها راه درمان قطعی ریزش مو و افزایش تراکم مو، کاشت مو است. در افراد دچار به طاسی، عمل زیبایی کاشت موی طبیعی موجب افزایش نسبی تراکم موها خواهد شد که به عنوان بهترین روش افزایش تراکم موها در افراد مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. کاشت مو به روش ترکیبی روشی نوین در کاشت مو می باشد که از ترکیب دو روش FIT و FUT برای به دست آوردن نتیجه بهتر استفاده می شود. در کاشت به روش FUT برای برداشت مو، واحدهای فولیکولی به صورت گروهی و به حالت یک نوار برش داده شده و جدا می شوند؛ اما در کاشت مو به روش FIT این واحد ها به صورت جداگانه و با استفاده از پانچ مخصوص جدا می شوند. در برخی موارد لازم است این دو روش با هم انجام شوند که این عمل، کاشت مو به روش ترکیبی نام دارد. در روش ترکیبی تعداد گرافت بیشتری از مو کاشته می شود تا تراکم بیشتری به وجود آورد. این روش کاشت مو در مواقعی که سطح طاسی فرد متقاضی زیاد است استفاده می شود. در روش کاشت مو ترکیبی اصولاً اگر پزشک شما تجربه کافی داشته باشد، اثری از انجام عمل باقی نخواهد ماند. به دلیل ترکیب دو روش در این عمل، بیشترین تعداد تار مو در کمترین زمان ممکن کاشته می شود و از بانک موی شخص متقاضی کاشت مو نهایت استفاده را می برند. با این روش در اکثر موارد می توان طی یک جلسه، کاشت مو را به طور کامل انجام داد.

بهترین کاشت مو در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. در این مرکز، کاشت مو به روش fit با تراکم fut ، توسط کادری ماهر و مجرب انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل ریزش مو

اکثر افراد در دوره‌های مختلف زندگی مشکل ریزش مو را کم و بیش تجربه می‌کنند. این موضوع می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که بسیاری از آنها قابل درمان و پیشگیری است. در حالی که برخی دیگر غیر قابل درمان بوده و تنها راه چاره برای رسیدن به موهای پرپشت قبلی، انجام عملیات کاشت مو است. چند مورد از شایع‌ترین عوامل مؤثر در ریزش مو عبارتند از:

  1. بالا رفتن سن
  2. عوامل ژنتیکی و ارث
  3. سبک زندگی غلط
  4. داشتن رژیم غذایی ناسالم و غلط
  5. فشار و استرس
  6. تغییرات هورمونی
  7. ابتلا به برخی بیماری‌ها با عارضه ریزش مو
  8. بارداری و شیردهی در زنان
کاشت مو

مزایای کاشت مو به روش ترکیبی

روش کاشت مو به روش fit با تراکم fut

در روش کاشت مو FUT جهت اینکه تعداد تارهای زیادی کاشته شود، نیاز است شکاف پهنی از پشت سر شخص بیمار برداشته شود. این برش عریض باعث ایجاد اسکار خواهد شد که تا آخر عمر باقی خواهد ماند. از یک طرف دیگر افرادی که سطح طاسی بالایی دارند اگر قرار باشد تنها با روش کاشت مویی که نیاز به جراحی ندارد یعنی روش بدون جراحی FIT تعداد تار موی زیادی کاشته شود مشکلی که فرد دچار آن میشود کم پشتی واضح و ناپسند پشت سر شخص است.

انجام روش ترکیبی به این ترتیب است که ابتدا با استفاده از روش نواری یا همان کاشت مو به روش FUT، فولیکول های مو را جدا کرده و آنها را به ناحیه کم موی سر انتقال می دهند. سپس با استفاده از روش FIT تراکم مو را افزایش می ‌دهند.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش fit با تراکم fut

همانند سایر روش های کاشت مو، در صورتی که می خواهید از روش ترکیبی برای پیوند استفاده کنید، باید چند نکته را قبل از اجرای کار در نظر داشته باشید:

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش fit با تراکم fut

  1. تا یک ماه بعد از اتمام کار نباید به سراغ مشروبات الکلی و دخانیات بروید.
  2. تا یک ماه نباید از سشوار استفاده شود؛ چون فولیکول مو بعد از پیوند حساس بوده و با کمی حرارت، آسیب می بیند.
  3. شستن سر با آب بسیار گرم ممنوع است.
  4. زمانی که پزشک به شما اجازه می دهد، شانه زدن مو را شروع کنید.
  5. تمامی داروهایی که برای شما تجویز شده است را به طور کامل مصرف کنید.
  6. خوردن آب به اندازه کافی در طول روز فراموش نشود تا جریان خون تقویت شود.
  7. مصرف مقدار بیشتری از سبزیجات و میوه ها به صورت روزانه، کمک می کند روند بهبودی سرعت پیدا کند.

ماندگاری کاشت مو به روش fit با تراکم fut

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد با حجم موی کم یا طاسی سر به سراغ روش‌های کاشت مو می‌روند ماندگاری نتایج حاصل از آنها است. کاندیدهای پیوند طبیعی مو به شرطی که مراقبت‌های قبل و بعد از پیوند را به دقت انجام داده باشند، می‌توانند تا پایان عمر از نتیجه ایده‌آل کار نهایت لذت را ببرند. البته علاوه بر مراقبت‌های ضروری که به توصیه پزشک باید انجام گیرد انتخاب کلینیک معتبر و پزشک حرفه‌ای نیز در ارتباط با نتیجه نهایی کار و ماندگاری آن تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض کاشت مو به روش fit با تراکم fut

عوارض جانبی کاشت مو معمولاً جزئی است و طی چند روز از بین می رود. برای کاهش و نداشتن هرگونه عوارض پس از کاشت بسیار مهم است که عمل پیوند حتماً توسط پزشک و در کلینیک تخصصی به همراه تیم تخصصی انجام شود. از عوارض کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه کاشت مو به روش fit با تراکم fut

در این روش مانند سایر روش های کاشت مو تعیین قیمت کاشت مو پس از جلسه مشاوره و مشخص شدن تعداد گرافت های لازم برای کاشت صورت میگیرد. این قیمت بسته به تعداد گرافت هایی که کاشته می شود متغیر می باشد، یعنی به ازای تعداد گرافت بیشتر هزینه بیشتری برای شما رقم خواهد زد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سلولیت چیست؟سلولیت چیست؟

ایجاد ناهمواری روی سطح پوست و اختلال در زیبایی بدن بر اثر کشیدگی کیسه‌های چربی مخالف بافت پوست را سلولیت می‌نامند که با افزایش سن در سطح پوست بیشتردیده می‌شود ... ادامه مطلب

سابسیژن و درمان جای جوشسابسیژن و درمان جای جوش

سابسیژن یکی از روشهای ایده‌آل، با پاسخ دهی مناسب است که در درمان اسکارهای فرو رفته کاربرد دارد. اسکار آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که در بسیاری از افراد در پی ابتلا به جوش، جراحات ناشی از تصادف یا آسیب‌های پوستی، ابتلا به آبله مرغان و بسیاری علل دیگر ایجاد می‌شود ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا است. این روش برای آقایان با درصد موفقیت بالا انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.