اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / دانستنی های عمل سرپایی تزریق چربی به باسن

دانستنی های عمل سرپایی تزریق چربی به باسن

امروزه جراحی زیبایی اندام در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارد؛ چرا که کمک می کند تا اعتماد به نفس افراد بیشتر شود. فرم دهی با تزریق چربی به باسن از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود. تزریق چربی به باسن نوعی عمل زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم دادن به باسن استفاده شده و باعث لیفت باسن و رفع افتادگی آن نیز می‌شود. برای تزریق چربی به باسن از چربی‌های بدن خود فرد استفاده می شود. این عمل نسبت به دیگر اعضای بدن به مقدار چربی بیشتری دارد، بنابراین باید ناحیه ای برای برداشت چربی انتخاب شود که ذخیره لازم را داشته باشد. برخی از جراحان، 30 درصد بیش از حد لازم چربی در باسن تزریق می کنند. انجام این کار با هدف جبران چربی هایی است که ممکن است توسط بدن جذب شود.

جراحی سرپایی تزریق چربی به بغل ران و باسن در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی به باسن

مراحل انجام تزریق چربی به باسن

  1. این روش معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود؛ اما در روش‌هایی که حجم کمتری از چربی تزریق می‌شود، ممکن است فقط با بیحسی موضعی (داروهای بیحس کننده) انجام شود.
  2. جراح شما از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از سایر نواحی بدن شما مانند شکم و ران استفاده می‌کند. تزریق چربی به خودی خود شامل ایجاد برش در پوست و سپس استفاده از لوله‌ای برای برداشتن چربی از بدن است.
  3. ذخایر چربی که به تازگی از بدن شما خارج شده است، تصفیه شده و آماده تزریق به باسن می‌شود.
  4. جراح شما با تزریق چربی فرآوری شده به نواحی خاصی از باسن، کار خود را به پایان می‌رساند تا ظاهر گردتر و کامل‌تری ایجاد شود. معمولاً جراح سه تا پنج برش در اطراف باسن برای تزریق چربی ایجاد می‌کند.
  5. هر دو برش لیپوساکشن و تزریق چربی با بخیه بسته می‌شوند و جراح، خطر خونریزی شما را به حداقل می‌رساند.

مراقبت قبل از تزریق چربی به باسن

4 هفته پیش از عمل، استعمال دخانیات یا هر نوع ماده مخدر قطع شود. مصرف مشروبات الکلی به طور کلی حذف شود. همچنین باید از مصرف هر گونه داروی ضد التهاب، قبل از عمل خودداری کرد؛ چراکه این دارو موجب ایجاد اختلال در جریان گردش خون می شود.

تزریق چربی به باسن

مراقبت بعد از تزریق چربی به باسن

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به باسن

ماندگاری تزریق چربی به باسن

تجربه تزریق چربی به باسن نشان می دهد که این روش، ماندگاری زیادی دارد و حداقل 7 سال بدون تغییر باقی می ماند. در واقع سلول‌های چربی استفاده شده در این ناحیه برای طولانی مدت زنده باقی می‌مانند. با این حال در صورتی که پس از انجام این عمل وزن شما تغییرات زیادی داشته باشد، ممکن است نتیجه مطلوب از بین برود.

هزینه تزریق چربی به باسن

فاکتورهای زیادی در تعیین هزینه تزریق چربی به باسن تأثیرگذار است. توانایی جراح، هزینه های مرکز جراحی و بیمارستان و هزینه های جانبی بر قیمت تزریق چربی به باسن تأثیر می گذارد. هر چه مقدار چربی بیشتری لازم باشد، زمان عمل افزایش یافته و هزینه آن نیز بیشتر می شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق چربی در باسن

  1. معمولاً تا 3 هفته پس از تزریق، باسن دچار تورم می‌شود که میزان تورم هم به محل تزریق چربی وابسته است.
  2. ممکن است بعد از تزریق چربی مقداری عفونت و خونریزی ایجاد شود.
  3. تقریباً 30 درصد افرادی که این روش را انجام می دهند، چربی به طور کامل جذب بدنشان می شود؛ اما حداقل سه ماه لازم است تا نتایج نهایی تزریق را مشاهده کنید.
  4. بعد از تزریق چربی ممکن است قسمت‌هایی که چربی از آنجا برداشته شده است دچار کبودی شود.
  5. پس از برداشت بافت چربی ممکن است فرد دچار نکروز چربی شود یعنی بافت چربی عمیق در پوست به طور کامل از بین برود.
  6. بعد از تزریق ممکن است شاهد سلولیت و یا حتی ترک خوردگی در ناحیه پوست باسن باشید.
  7. یکی از بدترین اتفاق هایی که ممکن است بیفتد، نامتقارن بودن باسن ها در اثر حرفه ای نبودن جراح است.

گاهی ریزش مو در صورت عدم اقدامات درمانی به موقع و مناسب، غیر قابل جبران و برگشت ناپذیر می‌شود. ما به شما توصیه می‌کنیم؛ در صورتی که دچار ریزش مو به طور غیر عادی هستید؛ در اولین فرصت به پزشک مراجعه نمایید. بسیاری از روشها مانند پی آر پی ، مزوتراپی و در مواردی نیز کاشت مو، درمانهای مناسبی برای ترمیم و جایگزینی موهای از دست رفته شما می‌باشند. شما می‌توانید برای برخورداری از کلیه خدمات ترمیمی و پیوند مو ، به کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید؛ با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پیآبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پی

پی‌ آر پی‌ تراپی روشی است که در آن از پلاکت‌ های موجود در خون خود بیمار به منظور تحریک پوست برای تولید سلول‌ های جدید استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با روشهای تزریقیجوانسازی پوست با روشهای تزریقی

از ابتدای خلقت، تمایل انسان به جوانی و ماندگاری آن، همواره وجود داشته و بشر در همه اعصار، تلاش کرده تا روشهایی برای جوانسازی ابداع نماید. تزریق چربی و تزریق ژل یا فیلر به عنوان شیوه‌هایی برای جوانسازی محسوب می‌شوند که با افزایش حجم و فرم دهی با بافت‌ها این کار را انجام می‌دهند ... ادامه مطلب

کاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستیکاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستی

سرما درمانی یا کرایوتراپی به روشی درمانی گفته می‌شود که در آن بخشی از بدن بیمار یا کل بدن او در معرض سرما و کاهش دما قرار می‌گیرد. هدف از کرایوتراپی کاهش سوخت و ساز سلولی، افزایش بقای سلولی، کاهش التهاب، کاهش درد و اسپاسم، انقباض عروق است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.