اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش / ریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتان

ریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتان

یکی از مسائلی که افراد زیادی برای درمان آن به پزشک مراجعه می‌کنند، جوش و آکنه می‌باشد. از آنجایی که جوش‌ها در صورت وجود برای طولانی مدت می‌توانند باعث ایجاد منافذ باز پوست ، لک پوستی و اسکار در صورت شوند، پس بهتر است جهت اینکه زیبایی و نشاط پوست صورت از بین نرود، هرچه سریع‌تر برای درمان جوش‌ اقدام شود. یکی از درمان‌هایی که برای از بین بردن جوش و آکنه توصیه می‌شود استفاده از قرص راکوتان می‌باشد. قرص راکوتان دارویی شناخته شده است که برای درمان جوش‌های شدید تجویز می‌شود. همانطور که این قرص، مشکلات افرادی که از آکنه رنج می‌برند را نجات می‌دهد، عوارض جانبی جدی از خود به جای می‌گذارد. به همین علت حتماً باید تحت نظر پزشک تجویز و مصرف شود. کم پشتی، نازک شدن و ریزش موها یکی از عوارض اصلی مصرف راکوتان می باشد. معمولاً ریزش موها کم هستند و به صورت موقتی اتفاق می افتند. در اکثر مواقع ریزش موها پس از قطع مصرف قرص درمان کننده ی جوش یعنی راکوتان متوقف می شود و موها مجدداً شروع به رشد می کنند؛ اما در درصدی از افراد نیز ممکن است ریزش موها ادامه پیدا کنند و به طاسی منجر شوند.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش مصرف قرص راکوتان

کپسول ایزوترتینوین باید به شکل کامل بلعیده شود و از جویدن و خراشیدن آن خودداری نمایید که معمولاً دو بار در روز و به مدت پانزده تا بیست هفته مصرف می شود که البته میزان مصرف آن را پزشک تعیین می کند که در بیشتر موارد دستور العمل مصرف این دارو به این صورت است که باید همراه با غذا و با آب زیاد مصرف شود و حداقل به مدت ده دقیقه پس از استفاده از دراز کشیدن خودداری نمایید. میزان استفاده از قرص آکوتان بسته به شرایط بیمار، وزن وی و واکنش بدن فرد متفاوت است که به منظور اطلاعات بیشتر حتماً با پزشک مشورت نمایید. بعد از چند روز اول مصرف این دارو وضعیت پوستی‌ امکان دارد بدتر شود و به مدت یک تا دو ماه به طول می انجماد تا این دارو به صورت کامل اثر کند، در صورتی که جوش ها با شدت دوباره بروز کنند دوره دوم درمان دو ماه پس از توقف مصرف دارو شروع می شود.

عوارض راکوتان

توصیه های مصرف قرص راکوتان

  1. در حالی که ایزوترتینوئین مصرف می کنید و حداقل 1 ماه پس از قطع مصرف آن، خون اهدا نکنید.
  2. این دارو ممکن است حساسیت شما را نسبت به آفتاب بیشتر کند. وقت خود را در زیر نور آفتاب محدود کنید. از غرفه های برنزه کننده و چراغ های آفتاب پرهیز کنید. در فضای باز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و لباس محافظ بپوشید. در صورت آفتاب سوختگی یا تاول های پوستی یا قرمزی فوراً به پزشک خود اطلاع دهید
  3. ایزوترتینوئین می تواند دید در شب شما را تحت تأثیر قرار دهد. تا زمانی که مطمئن نشوید می توانید چنین فعالیت هایی را با خیال راحت انجام دهید، از رانندگی، استفاده از ماشین آلات و فعالیتی که نیاز به دید واضح دارد، خودداری کنید.
  4. اگر از لنز استفاده می کنید، ممکن است هنگام استفاده از این دارو مانند همیشه آنها را تحمل نکنید.
  5. در طی 6 ماه پس از درمان با ایزوترتینوئین، از روش های زیبایی برای صاف کردن پوست خود استفاده نکنید.

موارد منع مصرف قرص راکوتان

عوارض قرص راکوتان

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

جلوگیری از ریزش مو حین استفاده از راکوتان

جراحی سرپایی تزریق چربی به باسن در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟

جوش یا آکنه همان برجستگی‌های ناخوش آیندی است که به رنگ سفید، سیاه یا قرمز در سطح پوست ایجاد می‌شوند و زیبایی و لطافت پوست را تهدید می‌نمایند.نکته مهم در ارتباط با آکنه، اسکار ناشی از آن یا جای جوش است که درمان آن دیگر به سادگی خود آکنه نیست. جهت آشنایی با درمان جای جوش این متن را از دست ندهید. ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟

پس از تزریق ژل لب ممکن است پس از دو هفته ترمیم تزریق ژل لب نیاز باشد. از دلایلی که نیازمند ترمیم پس از تزریق ژل لب میباشد؛ غیر قرینه بودن و نیاز به افزایش حجم بیشتر لبها است ... ادامه مطلب

تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابروتأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه‌ی بین دو ابرو ایجاد می‌شود، به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق‌تر نیز می‌شوند، خط اخم می‌گویند. اگر می‌خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه درمان آن از طریق تزریق بوتاکس بین ابرو می‌باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.