اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / جوانسازی و افزایش حجم همزمان با نانوفت

جوانسازی و افزایش حجم همزمان با نانوفت

روش‌های تزریقی یکی از شایع‌ترین روش‌ها است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. تزریق چربی به روش نانوفت بسیار ایمن است. در حقیقت این روش به عنوان گزینه‌ای محبوب برای جوانسازی و افزایش حجم همزمان صورت تبدیل شده است؛ زیرا تزریق چربی 100٪ با بدن فرد سازگار است و این مزیت باعث می‌شود که بدن مواد تزریق شده را رد نکند یا واکنش آلرژیک نشان ندهد. نانوفت، چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است. سلول های بنیادی به سلول هایی گفته میشود که هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارند و قادر هستند با تقسیم سلولی، سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند. این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند.

تزریق چربی صورت به روش نانوفت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد نانوفت

  1. از اصلی ترین کاربردهای نانوفت، جوانسازی است.
  2. از بین بردن تیرگی، کبودی و چروک های سطحی
  3. رفع تیرگی زیر چشم
  4. درمان کک مک و لکپوستی
  5. رفع جای زخم های ناشی از سوختگی، جوش و...
  6. درمان آفتاب سوختگی
  7. درمان پوست های آسیب دیده و تغییر رنگ یافته

مزایای تزریق نانوفت

از مهم‌ترین مزایای تزریق چربی با روش نانوفت نسبت به بقیه روش‌های تزریق چربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جوانسازی نانوفت

مناطق تزریق نانوفت

تزریق نانوفت در مناطق مختلف صورت از جمله زیر چشم، نواحی گردن و دست ها انجام می شود.

  1. نانوفت زیر چشم: از نانوفت برای از بین بردن تیرگی، گودی و چروک زیر چشم استفاده می شود.
  2. نانوفت صورت: در نواحی مختلف صورت مانند خطوط لبخند در اطراف لب، از بین بردن چروک های سطحی در نواحی شقیقه و پیشانی، زاویه سازی صورت، حالت دادن به گونه ها و رفع خطوط اخم
  3. تزریق نانوفت روی دست: از تزریق نانوفت برای ترمیم پوست نواحی پشت دست نیز استفاده می شود.

نحوه تزریق نانوفت

مرحله اول: برداشت چربی

معمولاً برداشت چربی توسط ابزارهای مخصوصی که کانول نامیده می‌شود بدون هیچگونه برش و بخیه‌ای انجام می‌شود. مناطق قابل برداشت شامل قسمت بالا و پایین ناف، قسمت داخل و خارج ران، پهلوها و داخل زانو است.

مرحله دوم: آماده‌سازی

در این مرحله از کیت‌های مخصوص که کیت نانوفت نامیده می‌شود استفاده می‌شود بدین صورت که چربی برداشت شده را چندین بار از این کیت‌ها عبور داده تا مایع یکدست که همان نانوفت است به دست آید.

مرحله سوم: تزریق

محلول به دست آمده‌ از مرحله آماده‌سازی به سرنگ‌های مخصوص منتقل و تحت بی‌حسی موضعی به منطقه‌ هدف تزریق می‌گردد.

توصیه های قبل از تزریق چربی نانوفت

اگر در زمانی که برای جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه می‌کنید، کاندید مناسبی برای این روش باشید، پزشک توصیه‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که برای تسریع نتایج و بهبود آنها، باید این توصیه را رعایت کنید. مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از تزریق چربی به روش نانوفت انجام دهید از قرار زیر هستند:

مراقبت‌های پس از تزریق نانوفت

بعد از تزریق چربی به روش نانوفت باید کارهایی را انجام دهید که از شدت یافتن عوارض جلوگیری می‌کنند. پس از تزریق ممکن است پزشک داروهایی را برای شما تجویز کند که باید به طور مرتب آنها را مصرف کنید. به علاوه دستوراتی را به شما خواهد داد که برای دستیابی به نتیجه دلخواه باید آنها را انجام دهید. از مهم‌ترین مراقبت‌های پس از تزریق چربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاندید مناسب نانوفت

تمامی افرادی که تمایل به جوانسازی و رفع اسکار پوست صورت خود دارند در صورتی که میزان مناسبی چربی در قسمت های شکم و یا کشاله ی ران داشته باشند می توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق نانوفت باشند.

کاندید نامناسب نانوفت

ماندگاری نانوفت

میزان ماندگاری نانوفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نحوه درست انجام تزریق توسط پزشک و بالا بودن کیفیت تزریق چربی خواهد بود. مقدار 40 درصد از چربی توسط بدن جذب خواهد شد و مقدار زیادی هم به مدت طولانی در بدن باقی می ماند. هرچه قدر محلی که چربی در آن تزریق شده فعالیت کمتری داشته باشد ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

هزینه تزریق نانوفت

هزینه نانوفت برای مراجعین با شرایط مختلف متفاوت است. این شرایط عبارتند از:

  1. محل تزریق: خط خنده، رفع چروک، زاویه سازی فک و...
  2. میزان مورد نیاز نانوفت
  3. میزان سلول های بنیادی
  4. وسعت و عمق چروک و یا آسیب های پوستی
  5. تجربه و تخصص پزشک معالج

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق نانوفت

به طور کلی تزریق چربی به روش نانوفت اگر در یک کلینیک معتبر انجام شود، عوارض چندانی را برای شما به دنبال ندارد. از رایج‌ترین عوارض تزریق چربی به روش نانوفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر این‌ها یک سری عوارض نادر هم وجود دارد که معمولاً به دلیل عدم رعایت مراقبت‌های بعد از عمل یا ماهر نبودن پزشک به وجود می‌آیند. این عوارض عبارت‌اند از:

لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفتینگ با روشهای مختلف غیرتهاجمی از جمله لیفت میدفیس با تزریق فیلر می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان کک و مک با لیزردرمان کک و مک با لیزر

کک و مک یا همان لکه‌های قهوه‌ای رنگی که معمولاً در افراد با پوست روشن تر دیده می‌‌شود، بدون اینکه هیچ عارضه یا بیماری خاصی باشد، گاهی ممکن است از لحاظ زیبایی، فرد را آزرده کند و برای رفع این لکه‌ها به دنبال راهکار باشد ... ادامه مطلب

معرفی دستگاه CO2 فرکشنالمعرفی دستگاه CO2 فرکشنال

یکی از اصلی ترین و مهمترین لیزرهایی که در اغلب مراکز پوست و مو موجود است؛ لیزر فرکشنال CO2 می‌باشد. این دستگاه با کاربردهای فراوانی که دارد؛ علاوه بر استفاده توسط پزشکان پوست، ابزار قدرتمندی در دست جراحان پلاستیک همچنین متخصصان زنان جهت زیبایی اندام تناسلی و لابیا در بانوان می‌باشد ... ادامه مطلب

لیفت صورت و جوانسازیلیفت صورت و جوانسازی

لیفت پوست یکی از روشهای درمانی رفع افتدادگی و شلی پوست است که با تکنیک‌های مختلفی قابل اجرا است و بسته به شرایط، امکانات و صلاحدید پزشک انتخاب شده، روی پوست اعمال می‌گردد. در واقع لیفت پوست به عملی گفته می‌شود که به وسیله آن پوست از حالت افتاده خارج شده و کشیده می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.