اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت لب / تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

با افزایش سن، حجم استخوان فک بالای صورت کاهش یافته و تحلیل می‌رود و باعث می‌شود لب از فرم زیبای خود خارج شود و دچار چین و چروک شود. انعطاف پذیری پوست در اثر وجود فیبرهای کلاژن‌ است. اگرچه کاهش کلاژن با افزایش سن شدت پیدا می‌کند؛ اما برخی عادات زندگی، ژن، عوامل محیطی و … نیز بر افزایش چین و چروک پوست بدن از جمله پوست نازک صورت تأثیر می‌گذارد. افتادگی گوشه لب ها یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند. در این حالت، عضلات پوست صورت کشیده شده و حالتی افتاده پیدا می‌کند. فشار این افتادگی به بخش‌های زیرین صورت یعنی درست جایی که لب‌ها حضور دارند، بیشتر است. در نتیجه، فرم کلی لب در گوشه‌ها حالتی خمیده پیدا می‌کند. این خطوط باعث می شوند که چهره حالت غمگین و عبوس پیدا کند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش کردیم تا بهترین و به‌ روزترین روشهای درمانی را برای مراجعین عزیز تدارک ببینیم. با توجه به این که امروزه بیشترین توجه پزشکی پوست و زیبایی به سمت روشهای کم‌ تهاجمی جوانسازی است؛ سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه به مراجعین خود ارائه نماییم. شما می‌توانید برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و افتادگی اطراف لب ، کلیه نقاط صورت، گردن و پشت دست در اصفهان، با بکارگیری به روزترین و موثرترین روشها به این مرکز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

افتادگی گوشه لب، تأثیر نامطلوبی بر هارمونی مناسب صورت دارد. در این حالت، گوشه‌های لب حالت افتاده‌ای پیدا کرده‌اند که ظاهری عبوس را برای افراد تداعی می‌سازد.

روشهای رفع افتادگی گوشه لبها

لایه‌برداری شیمیایی

در این روش از محلول‌های اسیدی برای لایه‌برداری عمقی پوست و تحریک کلاژن پوست استفاده شده و پوست تازه و جوان زیر آن نمایان خواهد شد. لایه بردارهای حرفه‌ای حاوی اسیدهای قوی‌تری بوده و سلول‌های پوستی را از لایه‌های عمقی‌تر نیز برمی‌دارند. تحقیقات نشان داده‌اند که لایه برداری شیمیایی با افزایش ضخامت پوست و تقویت ساختار آن می‌تواند چین و چروک ها را از بین برده و انعطاف پوست را افزایش دهد.

جراحی لیفت گوشه لب

لیفت گوشه لب نیز مانند لیفت بالای لب در دسته جراحی‌های سرپایی همراه با بی‌حسی‌های موضعی قرار می‌گیرد. البته در این روش جراحی، برش خاصی در لایه‌های پوستی صورت انجام نمی‌گیرد. بلکه پزشک معالج، سعی دارد تا با کمک بخیه‌هایی قابل جذب شدن، گوشه‌های لب را به سمت عضلات بالایی پوست صورت مایل کند. در این روش، بدون آسیب به حجم عضلانی و یا سیستم عصبی صورت، تنها بخشی از پوست را به سمت بالا لیفت میکنند.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس سیگنال‌های شیمیایی که باعث انقباض عضلات می‌شوند را قطع می‌کند. بوتاکس در مقادیر کم در عضلات هدف تزریق می‌شود. اگر عضلات نتوانند باعث انقباض شوند، پوست صاف شده و ظاهر چین و چروک‌ها هموارتر می‌شود.

تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن به طور مکانیکی، سطح پوست را صاف می‌کند. این تکنیک شامل سایش لایه فوقانی اپیدرم از طریق لایه فوقانی درم می‌باشد. پس از این درمان، شما ممکن است مقداری درد، التهاب و تورم داشته باشید که در حدود 1 تا 2 هفته برطرف خواهد شد.

هایفو تراپی

هایفو یک روش پزشکی است که از انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای حرارت دادن موضعی به منظور لیفت پوست در اطراف لب استفاده می‌کند. هایفوتراپی نوع جدیدی از روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که مشابه روش اولتراتراپی است که از اولتراسوند متمرکز و روند بهبود طبیعی صورت برای لیفت، انعطاف پذیری و سفت کردن پوست شل صورت استفاده می‌کند. روش هایفو از سطح پوست عبور کرده و انرژی هدف‌دار را بطور اختصاصی به بافت‌ها و عضلات عمیق ساختاری که کلاژن در آنجا است اعمال می‌کند. با تحریک لایه‌های ساختاری عمیق پوست واکنش طبیعی و بازسازی شروع می‌شود و رشد کلاژن جدید تحریک می‌شود که با گذشت زمان، پوست را صاف و سفت می‌کند و خطوط و چین و چروک در اطراف لب را از بین می‌برد.

مزوتراپی

در طول درمان‌های مزوتراپی، 14 ویتامین، 24 اسید آمینه و دو ضد اکسید در داخل پوست تزریق می‌شوند تا پوست را تقویت کنند و کلاژن را که باعث کاهش چین و چروک پوست می‌شود افزایش دهند. امروزه مزوتراپی (سوزن‌های میکرو) تکنیکی است که در پزشکی زیبایی استفاده می‌شود تا نفوذ محصولات مراقبت از پوست ، پوست را بهبود بخشد. درمان‌های مراقبتی مزوتراپی باعث تحریک تولید کلاژن و فیبرهای الاستین در پوست می‌شود. این کار در حالی که روند پیری پوست را کند می‌کند اثرات مضر گذر زمان‌بر روی پوست شما را اصلاح می‌کند.

رادیو فرکانسی (آراف)

رادیو فرکانسی (RF) با کمک روش‌های افزایش کلاژن می‌تواند باعث جوانسازی پوست اطراف لب‌ها شود. در این روش به جای استفاده از نور لیزر از انرژی رادیو فرکانسی برای ترمیم و بازسازی پوست صورت استفاده می‌شود. در واقع آر اف، فرکانسی بالا و با حداقل نفوذ را به لایه‌های پوست اعمال می‌کند که منجر به تولید گرما می‌شود. این گرما باعث تحریک فیبروبلاست‌ها و تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این مواد، اصلی‌ترین ترکیبات برای ساخت سلول‌های پوستی جدید هستند.

اندولیفت

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی های پوست و از بین رفتن چین و چروک هایی مانند خطوط اندوه و خط لبخند در صورت خواهیم بود.

لیزر درمانی

از لیزر های مختلفی می توان برای کاهش یا از بین بردن خط اندوه استفاده کرد. این لیزرها بدون آن که به طور ناگهانی یک لایه از پوست را کنار بزنند، موجب بهبودی بافت های زیرین پوست می شوند. در این روش ها معمولاً دوره ی درمان شامل چندین جلسه ی درمانی می شود و نتایج حاصل از درمان، به تدریج به دست می آیند.

لیفت صورت با نخ

در این روش، نخ های PDO در زیر پوست قرار می گیرند و موجب لیفت پوست صورت و کاهش خطوط اندوه می شوند. در تکنیکهای جدید لیفتینگ با نخ ، نخهای PDO به صورت داربستی حمایتی برای بافت های زیرین پوست عمل می کنند و در نتیجه با بالاکشیده شدن این بافت ها، کیفیت کلی پوست ظرف 6 تا 8 ماه بعد از جلسه ی درمانی بهبود پیدا می کند.

تزریق چربی

یکی از روشهایی که میتوان افتادگی گوشه لب را از بین برد تزریق چربی به خطوط اندوه است. مراحل تزریق چربی به این شکل است که پزشک در ابتدا پس از معاینات لازمه و آزمایشاتی که انجام میدهد از پهلوها، ران ها و شکم فرد چربی را برمیدارد و سپس از طریق سانتریفیوژ چربی را خالص سازی میکند و طی مراحلی چربی ها را به خطوط گوشه لب تزریق میکند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه رفع افتادگی گوشه لبها

خطوط غم و اندوه و چروک‌های اطراف لب را با روش‌های مختلفی می‌توان از بین برد. هزینه‌ هر روش درمان، بسته به عمق خطوط اطراف لب، روش مورد استفاده، مهارت و تجربه‌ پزشک می‌تواند متفاوت باشد.

جراحی سرپایی تزریق چربی به باسن و بغل ران در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهری رحمانی [ 1401-07-16 ]
اصلا پیشنهاد نمیکنم دکتر باحوصله ای نیست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکندلیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

لیزر ان دیاگ جزو لیزرهای جامد می باشد که دارای یک میله کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود. پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد ... ادامه مطلب

مزونیدلینگ و جوانسازی پوستمزونیدلینگ و جوانسازی پوست

مزونیدلینگ درمانی ترکیبی از روشهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. هدف از انجام این روش تولید کلاژن و الاستین در پوست است که باعث افزایش کیفیت، انعطاف‌پذیری، حالت کشسانی و جوانسازی پوست می‌شود ... ادامه مطلب

کرایوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟کرایوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

کرایوتراپی یا سرمادرمانی روشی است که در آن با استفاده از گاز ازت، نیتروژن مایع و گاز دی اکسید کربن ضایعات پوستی مانند کلوئید، لک های پوستی و ضایعات عروقی به صورت ناگهانی فریز شده و از بین می‌روند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.