اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / چه افرادی برای تزریق ژل به سینه مناسب هستند؟

چه افرادی برای تزریق ژل به سینه مناسب هستند؟

برجسته و بزرگ کردن سینه‌ ها به روش غیرجراحی، موجب بهبود سایز و فرم سینه‌ها می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود بافت سینه برای پر شدن و سفت شدن آن است؛ چرا که ممکن است بر اثر بارداری و شیردهی، کاهش وزن و یا بالا رفتن سن، حجم سینه‌ها کاهش یافته باشد و بافت آن شل شده باشد. تزریق ژل به سینه‌ها همچنین می‌تواند مشکل عدم تقارن سینه‌ها را برطرف کند. ترکیبات موجود در فیلرها یا همان ژل‌ها شبیه به ترکیبات موجود در ژل‌هایی هستند که به صورت تزریق می‌شوند. ژل‌های سینه از اسید هیالورونیک ساخته شده اند که ترکیب کاملاً سالم و بدون خطری است. اسید هیالورونیک ترکیبی است که به‌طور طبیعی در زیر پوست بدن یافت می‌شود و بعد از تزریق، ژل به ‌آرامی جذب بدن شده و به مواد سازگار با زیست تجزیه شده و از بدن دفع می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین مزایای ژل‌های اسید هیالورونیک این است که اگر بیمار اثرات بعد از تزریق را نپسندد با تزریق آنزیم می‌توان ژل‌ها را جذب و سینه‌ها را به حالت اول بازگرداند. دوره بهبود در این روش کوتاه بوده به‌طوری که بیمار روز بعد از تزریق می‌تواند به کار و فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

تزریق فیلر به سینه در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه می تواند در موارد زیر مفید واقع شود:

  1. افزایش حجم و ایجاد حالت طبیعی در سینه ها
  2. تقارن بخشیدن به سینه ها
  3. رفع افتادگی سینه

مزایای تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه

مراحل تزریق ژل به سینه

اگر شما نیز به هر دلیل خواهان افزایش حجم سینه با روش تزریق ژل هستید، ابتدا باید با یک متخصص با تجربه مشورت نمایید و در صورتی که پس از انجام آزمایش ها و بررسی های کافی این روش برای شما مناسب تشخیص داده شود، تصمیم به انجام این کار بگیرید. تزریق ژل به سینه طی مراحل زیر انجام می گیرد:

مراقبت های قبل از تزریق ژل به سینه

مراقبت های پس از تزریق ژل به سینه

چه افرادی برای تزریق ژل به سینه مناسب هستند؟

افراد نامناسب تزریق ژل به سینه

برخی افراد کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به سینه ها نیستند:

  1. بانوانی که تقریباً هیچ بافت سینه ای ندارند، کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به سینه نیستند. در این افراد به دلیل عدم وجود بافت سینه، پس از تزریق ژل، سینه ها ظاهری سفت و غیرطبیعی به خود می گیرند؛ زیرا بافت کافی به منظور پوشش ژل ندارند.
  2. معمولاً تزریق ژل برای بانوانی که سینه های بیش از اندازه شل و افتاده دارند، روش درمانی ایده آلی نیست؛ زیرا به دلیل افتادگی بیش از اندازه در آنها، ژل قادر به افزایش سایز سینه ها نخواهد بود.

ماندگاری تزریق ژل به سینه

ژل های تزریقی از جنس هیالوورونیک است که یک ماده طبیعی موجود در بدن است، ماندگاری این ژل در بدن از شش ماه تا 2 سال است. یکی از عوامل مؤثر بر ماندگاری و نتیجه طولانی مدت، متابولیسم بدن فرد و جنس ژل است. معمولاً بزرگ کردن سینه با ژل نیازمند تزریق مجدد در دوره های زمانی منظم است تا نتایج ثابت باقی بماند.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

عوارض تزريق ژل به سينه

تزریق ژل به سینه ها زمانی که توسط پزشک به درستی انجام شود معمولاً روش کم خطری می باشد. عوارضی مانند تورم، کبودی و قرمزی نیز طی چند روز برطرف خواهد شد؛ اما به هر حال بنا به دلایل مختلف مثلاً عدم انجام مراقبت های صحیح ممکن است عوارض زیر بروز کند:

  1. عفونت در محل تزریق
  2. ایجاد برجستگی و سفتی در زیر پوست
  3. قرمزی یا خونریزی در ناحیه تزریق
  4. هزینه بزرگ كردن سينه با تزريق ژل

هزینه تزریق ژل به سینه به این بستگی دارد که چه مقدار ژل باید تزریق شود. همچنین ممکن است قدری اختلاف بین دستمزد پزشکان مختلف وجود داشته باشد.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، درمان جوش و جای جوش، برداشت انواع خال ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل ، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سالومه [ 1402-08-23 ]
من برای فرمدهی و بزرگتر شدن سینه هام تزريق ژل به سينه را در اصفهان انجام دادم ،اصفهان دکترای خوبی داره برای تزریق ژل و چربی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکیتزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است. بیشترین مورد تزریق ژل در زنان، مربوط به حجم دادن به لب و رفع نامتقارن بودن لب است. ... ادامه مطلب

تزریق ژل برای فرم دهی به لبهاتزریق ژل برای فرم دهی به لبها

تاثیر فرم و حجم لبها بر زیبایی و جوانی اشخاص، به ویژه بانوان بر هیچکس پوشیده نیست ولی نکته قابل تامل در این باره، میزان افزایش حجم و نوع فرم دهی لبها است که در هر فرد با دیگری ممکن است متفاوت باشد ... ادامه مطلب

تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابروتأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه‌ی بین دو ابرو ایجاد می‌شود، به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق‌تر نیز می‌شوند، خط اخم می‌گویند. اگر می‌خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه درمان آن از طریق تزریق بوتاکس بین ابرو می‌باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.