اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ابرو به روش SUT چگونه است

کاشت ابرو به روش SUT چگونه است

ابروها یکی از اعضای مهم صورت است که در صورت ریزش و یا کم‌پشت شدن تأثیر بسیار بدی بر روی زیبایی افراد می‌گذارد. زیبایی ابروها برای افراد و خصوصاً خانم‌ها بسیار پر اهمیت است و افرادی که دچار ریزش ابرو شده‌اند به دنبال روشی برای درمان آن هستند. کاشت ابرو بهترین روش برای درمان ریزش ابرو است و در بین روش‌های کاشت ابرو نیز باکیفیت ترین و مدرن‌ترین روش، کاشت ابرو به روش SUT می‌باشد. کاشت ابرو SUT یک روش جراحی زیبایی است که برای بهبود شکل و حجم ابروها استفاده می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

در این روش، موهای طبیعی (که به عنوان فولیکول شناخته می‌شوند) به صورت تک تک در منطقه ابرو کاشته می‌شوند. هدف از کاشت ابرو با روش SUT، بهبود و ترمیم شکل ابروها، پرکردن فاصله‌های خالی، تقویت و تغذیه موهای موجود و ایجاد یک ظاهر طبیعی‌تر بر روی صورت است.

مزایای کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. دلیل این امر مزیت‌های بسیار زیاد این روش و عوارض کم آن می‌باشد. از جمله مزیت‌های کاشت ابرو به روش SUT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراحل کاشت ابرو به روش SUT

مراحل کاشت مو به روش SUT شباهت بسیار زیادی به سایر روش های کاشت مو دارد و تنها تفاوت آن در شیوه برداشتن فولیکول‌های مو است. طی این متد به منظور استخراج فولیکول‌ها مو از هولدرهای برقی مخصوصی استفاده می‌شود که باعث افزایش سرعت عمل کاشت و هم باعث کاهش احتمال عفونت و خطای انسانی می‌شود، در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به گرافت‌های مو تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. در ادامه مراحل نحوه کاشت مو به روش اس یو تی sut را خواهید خواند:

  1. ابتدا پزشک توسط مارکر، خط رویش مورد نظر بیمار را روی سرش می‌کشد تا موها در آن نواحی پیوند داده شوند.
  2. ناحیه بانک مو و ناحیه تحت درمان بی‌حس می‌شوند.
  3. سپس گرافت‌ها با استفاده از پانچ از ناحیه بانک مو (که معمولاً پشت سر است) برداشته می‌شوند.
  4. پزشک با کمک گرفتن از هولدرهای مخصوص، گرافت‌های مو را درون برش‌های ایجاد شده در منطقه طاسی، در ابعاد میکرو پیوند می‌دهند. در پایان کار هیچ نشانه‌ای از زخم و برش باقی نخواهد ماند، بنابراین هیچ عارضه جدی برای این متد وجود نخواهد داشت.
کاشت ابرو

مراقبت‌هایی قبل از کاشت ابرو به روش SUT

مراقبتهای پس از کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT مناسب چه کسانی است؟

کاشت ابرو برای تمام افرادی که دچار ریزش ابرو شده‌اند یا از مدل ابروهای خود راضی نیستند، مناسب است. این پیوند بدون بیهوشی، درد، خونریزی و بخیه انجام می‌شود. پس همه کسانی که مایل به انجام پیوند طبیعی ابرو هستند، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از این روش بهره ببرند.

ماندگاری کاشت ابرو به روش SUT

نتایج کاشت ابرو می تواند دائمی باشد؛ اما مدت زمان این ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد. سن، شرایط سلامتی جسمی، سبک زندگی و بسیاری عوامل دیگر از طرف خود فرد هستند که می توانند بر دوام کاشت ابرو تاثیر بگذارند.

هزینه کاشت ابرو به روش SUT

عواملی که بر هزینه کاشت ابرو SUT تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:

  1. موقعیت جغرافیایی: هزینه بسته به محل زندگی شما می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.
  2. شهرت کلینیک: کلینیک های تأسیس شده با جراحان مجرب ممکن است هزینه بیشتری برای تخصص خود دریافت کنند.
  3. میزان کاشت: تعداد فولیکول‌های موی مورد نیاز برای دستیابی به ظاهر دلخواه شما بر هزینه آن تأثیر می‌گذارد.
  4. خدمات اضافی: برخی از کلینیک‌ها بسته‌هایی را ارائه می‌دهند که شامل جلسات مراقبت‌های بعدی و مراقبت‌های پزشکی است.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

معایب کاشت ابرو به روش SUT

معایب در روش SUT به حداقل رسیده است؛ اما موارد زیر ممکن است برای برخی افراد رخ دهد که معمولاً خفیف بوده و طی چند روز تا چند هفته برطرف می‌شوند:

عوارض کاشت ابرو به روش sut

کاشت ابرو به روش SUT مانند هر روش دیگری می‌تواند با برخی عوارض همراه باشد. در ادامه به برخی از این عوارض می‌پردازیم:

  1. التهاب و عفونت: التهاب معمولاً بعد از عمل به وجود می‌آید؛ اما اگر بهداشت را رعایت کنید و ابروها را طبق دستور پزشک تمیز کنید، خبری از عفونت نخواهد بود.
  2. تحریک و خارش: در برخی موارد، ممکن است پس از کاشت ابرو، مشکلاتی مانند تحریک و خارش در ابروها رخ دهد.
  3. تورم: پس از کاشت ابرو، ممکن است منطقه ابروها تورم شود. این عارضه معمولاً در ایام اولیه پس از عمل رخ می‌دهد و با گذر زمان بهبود می‌یابد.
  4. تغییرات رنگ پوست: در برخی موارد، ممکن است رنگ پوست در منطقه ابروها پس از کاشت تغییر کند. این موضوع معمولاً به دلیل تحریک پوست و تغییر در مقدار ملانین در این منطقه رخ می‌دهد.

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس

تفاوت تزریق بوتاکس با پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) در آن است که با تزریق بوتاکس عضلات زیر پوست فلج می‌شوند و شخص دیگر قادر به انجام حرکاتی که ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌نماید، نیست ... ادامه مطلب

مزوتراپی چیست؟مزوتراپی چیست؟

یکی از روشهای کاربردی برای مراجعان به کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی، مزوتراپی است. این روش، با تزریق داروها، ویتامین‌ها و موادی دیگر به محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد، و انتقال مستقیم آن مواد به نقطه مورد نظر اقدامات درمانی را انجام می‌دهد. ... ادامه مطلب

چرا دچار خارش پوست میشویم؟چرا دچار خارش پوست میشویم؟

در مواردی که خارش علت خاصی ندارد باید به پزشک پوست مراجعه کرد. پزشک می‌تواند علت زمینه‌ای خارش را مشخص کرده و آن را درمان نماید. درمان‌های خانگی متعددی نظیر کرم‌ها و مرطوب کننده‌های بدون نسخه به خوبی خارش را برطرف می‌کنند. در ادامه به معرفی علل خارش پوست می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.