اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل لب مدل هالیوودی؛ ویژگی ها، مزایا و هزینه

تزریق ژل لب مدل هالیوودی؛ ویژگی ها، مزایا و هزینه

یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است که فرم خاصی به لب‌ ها و در کل به چهره افراد بخشیده و زیبایی آنها را دو چندان می‌کند. امروزه انواع ژل های هیالورونیک اسیدی به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند. این ژل ها با در برداشتن کلاژن و الاستین، طراوت و شادابی را به چهره و لب های شما بازگردانده و با افزایش حجم و پر کردن لب ها، ظاهری تازه و متفاوت را برای شما رقم خواهند زد. با تزریق ژل لب در ناحیه لب ‌ها می‌ توان این عضو مهم از صورت را به فرم و مدل دلخواه درآورده و زیبایی و طراوت و جوانی را به چهره خود بازگرداند. مدل های گوناگونی برای تزریق لب ها وجود دارد که هر یک از آنها زیبایی های مختص به خود را دارا هستند. در حقیقت صورت هر کسی مناسب یک مدل لب خاص است. یکی از مدل های بسیار پرطرفدار میان افراد به ویژه خانم ها تزریق ژل لب مدل هالیوودی است. نکته ای که در تزریق این مدل وجود دارد این است که تزریق در لب بالا و پایین باید کاملاً یکسان باشد تا برجستگی و زیبایی آن کاملاً نمایان شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی لب مدل هالیوودی

در این مدل که الهام گرفته از ستاره های سینما و هالیوود است، هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه حجیم می شوند. پس از تزریق ژل به روش هالیوودی تمام تمرکز و توجه به سمت لب های شما خواهد بود.

مزایای تزریق ژل لب هالیوودی

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

نحوه تزریق ژل لب مدل هالیوودی

از آنجایی که این روش بدون درد و خونریزی است، به عنوان یک روش سرپایی شناخته می شود. مدت زمان تزریق ژل کوتاه بوده و دوره نقاهت طولانی نیز ندارد. جهت تزریق، پزشک از بی حسی موضعی برای کاهش درد هنگام تزریق استفاده می کند. سپس باتوجه به نیاز و مدل درخواستی بیمار مقدار معینی از ژل به نواحی مشخص شده لب تزریق می شود.

مراقبتهای قبل از تزریق ژل لب

انجام برخی از اقدامات تا چند روز پیش از تزریق ژل لب می تواند به موفقیت روند تزریق ژل به لب کمک کند. مانند:

مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب هالیوودی مناسب چه افرادی است؟

انجام تزریق ژل لب هیچ محدودیتی ندارد و فرد می تواند در هر سنی به پزشک مراجعه کند و این تزریق زیبایی را تجربه کند؛ اما اغلب افرادی با هدف برطرف کردن مشکلات خود به پزشک مراجعه می کنند.

برای مدل لب هالیوودی چند سی سی ژل لازم است؟

میزان تزریق مورد نیاز برای ژل لب هالیوودی به حجم لب های شخص نیز بستگی دارد؛ اما مقدار لازم همیشه به توصیه پزشکان از یک سی سی شروع می‌شود و در مراحل بعد میزان تزریق ژل لب بیشتر می‌ شود.

باید و نبایدهای ژل لب هالیوودی

معایب ژل لب مدل هالیوودی

مهمترین عوارض جانبی تزریق ژل لب که طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌شوند عبارتند از:

قیمت تزریق ژل لب هالیوودی

قیمت تزریق ژل لب برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چراکه برای برآورد هزینه تزریق ژل لب باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.