اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو
لک پوستی لنتیگو چیست؟ لک پوستی لنتیگو چیست؟

لنتیگو، یک عارضه پوستی بی خطر است و لک ها نیز غیر سرطانی هستند. این لک ها به مرور زمان بزرگ تر می شوند، به خصوص اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرید

چرا بعضی از خال ها بعد از سوزاندن برمیگردند؟ چرا بعضی از خال ها بعد از سوزاندن برمیگردند؟

خال، رایج ترین ضایعات پوستی است که از سلول های ملانوسیت و به دلیل تجمع رنگدانه تشکیل شده است.

آیا پانچ برای درمان جای آبله مرغان مناسب است؟ آیا پانچ برای درمان جای آبله مرغان مناسب است؟

روش پانچ صورت برای اسکارها و جای آکنه هایی که فرورفتگی دارند بسیار مؤثر است و سبب مسطح شدن پوست می شود.

آیا چربی پوست سر موجب ریزش مو می شود؟ آیا چربی پوست سر موجب ریزش مو می شود؟

چربی بیش از حد مو عوارضی به دنبال خواهد داشت. چربی زیاد مو باعث جذب کثیفی و شوره ‏سر می شود. چربی زیاد سر منافذ ریشه موها را به طور کامل می ‌بندد که م

کدام لیپوم ها را باید جراحی کرد؟ کدام لیپوم ها را باید جراحی کرد؟

لیپوم در واقع یک نوع توده است که بافت آن از چربی تشکیل شده و در زیر پوست قرار دارد. لیپوم دارای بافتی نرم است و بین لایه زیرین عضلانی و پوست تشکیل می

درمان ضایعات پوستی و عروقی با لیزر پی دی ال درمان ضایعات پوستی و عروقی با لیزر پی دی ال

اکثر ضایعات پوستی و عروقی خطری برای سلامتی و تندرستی شما ندارند اما می توانند در زیبایی، سلامت روان و روابط اجتماعی شما اختلال ایجاد کنند.

کاربرد دستگاه تیکسل برای لک صورت و جای جوش کاربرد دستگاه تیکسل برای لک صورت و جای جوش

تیکسل یک روش کاملاً جدید برای ترمیم سطح پوست است. این دستگاه یک درمان فرکشنال غیرلیزری است که می تواند انرژی را خیلی سریع و ایمن به پوست جا به جا کند.

اسکین تگ یا منگوله پوستی چیست؟ اسکین تگ یا منگوله پوستی چیست؟

اسکین تگ یا منگوله های پوستی، نوعی زائده پوستی خوش خیم و اکثراً بدون درد هستند که شبیه یک آویز با منگوله کوچک در سطح پوست ظاهر می شوند.

لکه های قهوه ای روی پوست دست نشانه چیست؟ لکه های قهوه ای روی پوست دست نشانه چیست؟

لک های قهوه ای پوست یا هایپرپیگمانتاسیون ها زمانی ایجاد می شوند که بعضی از نواحی پوست، ملانین بیشتری نسبت به حالت معمول تولید می کنند

طریقه مصرف، عوارض و تأثیر ماینوکسیدیل طریقه مصرف، عوارض و تأثیر ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل بهترین درمان ریزش موی سر است. ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و مردان و زنان می‌ توانند از آن برا

بهترین روش برای رفع تیرگی کشاله ران بهترین روش برای رفع تیرگی کشاله ران

تیرگی کشاله ران از مشکلات پوستی است و به دلایل مختلف ایجاد می شود، رنگدانه ملانین، رنگدانه ای که به بدن و پوست انسان رنگ می دهد دلایل ایجاد آن است .

نکاتی درباره بیماری ماکولار آمیلوئیدوز نکاتی درباره بیماری ماکولار آمیلوئیدوز

ماکولار آمیلوئیدوز بیماری است که در ناحیه پشت، کتف، بازو، جلوی سینه و شکم و به طور وسیع در بالاتنه دیده میشود همراه با خارش و لک ناشی از خاراندن است

علت تغییر رنگ مو و ریش چیست؟ علت تغییر رنگ مو و ریش چیست؟

وضعیت ملانین ها می تواند در طول زمان تغییر رنگ پیدا کند یا فولیکول‌ های مو می تواند بیشتر از یک رنگ داشته باشد. عدم تولید کافی ملانین موجب سفیدی مو می

علت، تشخیص و درمان خال بکر علت، تشخیص و درمان خال بکر

خال بکر یک خال مادرزادی است که ممکن است از آغاز تولد وجود داشته باشد یا در سن بلوغ پدیدار شود.یک خال بزرگ و قهوه ای رنگ که نمی توان آن را جراحی کرد.

کورک و دمل های چرکی، از علت تا روشهای درمان کورک و دمل های چرکی، از علت تا روشهای درمان

کورک یک عفونت پوستی است که از فولیکول مو یا غده چربی پوست آغاز می‌ شود.این عفونت‌ها که از آنها با نام آبسه پوستی نیز یاد می‌شود.

بیماری سالک چیست و چه علائمی دارد؟ بیماری سالک چیست و چه علائمی دارد؟

بیماری سالک از طریق انگلی به نام لیمونشیاز ایجاد می شود.اصلی‌ ترین نشانه‌ ی آن زخم‌ های پوستی بدون درد است.علائم بیماری ماه ها یا سال ها طول می کشد.

انواع شیارها و خطوط روی ناخن از علل تا درمان انواع شیارها و خطوط روی ناخن از علل تا درمان

تغییر ظاهر ناخن می‌تواند اطلاعات زیادی به شما و پزشکتان بدهد.به طور معمول، آسیب‌های وارد شده به ناخن به درمان نیاز ندارند؛ ولی درصورتی که این آسیب دید

میلیا چیست و راه درمان میلیا میلیا چیست و راه درمان میلیا

میلیا برجستگی های کوچکی است که بر اثر تجمع کراتین در زیر پوست ایجاد می شود. به یکی از این ضایعات، میلیوم گفته می شود.

علل و درمان قرمزی و التهاب گونه ها علل و درمان قرمزی و التهاب گونه ها

پوست برافروخته و قرمز زمانی اتفاق می افتد که صدها رگ خونی ریز در زیر پوست گشاد شده یا بزرگ می شوند.به هر دلیلی که علائم قرمزی روی پوست ظاهر شده باشند

ریزش سکه ای ریش و موی سر چه علل و درمانی دارد؟ ریزش سکه ای ریش و موی سر چه علل و درمانی دارد؟

ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا یکی از دلایل ریزش موی سر، ریش و سایر نقاط بدن است. به طور معمول این عارضه باعث ریزش مو به شکل نواحی کوچکی به اندازه یک سکه بر روی پوست سر یا ریش می‌شود.

لیکن پلان مویی یا لیکن پلانوپیلاریس لیکن پلان مویی یا لیکن پلانوپیلاریس

افرادی که مبتلا به لیکن پلان مویی هستند، معمولاً از خارش شدید پوست شکایت می‌کنند. محققین بر این باور هستند که ممکن است رابطه‌ ای بین لیکن پلان دهانی و نوع پوستی یا مویی آن وجود داشته باشد و احتمالاً یکی زمینه‌ ساز بروز دیگری است.

راه های تقویت، رشد و پرپشت شدن مو راه های تقویت، رشد و پرپشت شدن مو

امروزه علاوه بر مراقبت‌ های روزانه، راهکارهای متعددی برای رشد و تقویت موهای سر در کلینیک‌ ها ارائه می‌ شود که قطعاً تأثیرگذار خواهند بود. روشهای غیر جراحی از جمله درمان هایی هستند که می توانید از آنها برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید.

محلول لامینین برای درمان ریزش مو محلول لامینین برای درمان ریزش مو

محلول تقویت مو گیاهی لامینین محصول مناسبی برای کنترل ریزش مو و تقویت موها می باشد. در ساختار محلول تقویت مو لامینین از عصاره های گیاهی با مواد فعال و محرک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها استفاده شده است.

قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟ قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

بالا رفتن میزان هورمون تستوسترون در آقایان با سنین بالا سبب تولید دی هیدروتستوسترون در این افراد شده که به سبب این اتفاق این افراد دچار ریزش مو خواهند شد. این نوع ریزش مو که به ریزش موی مردانه معروف است یکی از اصلی ترین دلایل از دست دادن مو در آقایان می باشد.

کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟ کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به ‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. در ادامه این مطلب به راه های درمان ضایعات کلوئیدی پوست پرداخته ایم.

انواع اگزمای پوست و راهکارهای تشخیص و درمان اگزما انواع اگزمای پوست و راهکارهای تشخیص و درمان اگزما

اگزما یک اصطلاح عمومی برای گروهی از شرایط پزشکی است که باعث ملتهب شدن پوست، قرمزی، خشکی و خارش می شود و یک نوع بیماری پوستی محسوب میشود. در بعضی موارد، بثورات ممکن است در یک ناحیه‌ ای خاص یا در کل بدن ایجاد شوند.

بهترین روشهای درمان شوره سر بهترین روشهای درمان شوره سر

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌های مرده پوست در موها ایجاد می‌شود. در واقع سلول‌های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌شود. در ادامه این بخش به بهترین روشهای درمان شوره سر اشاره کرده ایم.

بیماری زونا چیست و آیا واگیردار است؟ بیماری زونا چیست و آیا واگیردار است؟

زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات دردناک می شود. اگرچه زونا می تواند در هر نقطه از بدن وجود داشته باشد؛ اما بیشتر اوقات به صورت یک نوار تاول زده می شود که به سمت چپ یا راست بدن نمایان میشود. درمان زود هنگام می تواند به کوتاه شدن عفونت زونا کمک کند و احتمال بروز عوارض را کاهش دهد.

روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی) چیست؟ روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی) چیست؟

روزاسه بیماری پوستی التهابی شایعی شبیه به آکنه است که بیشتر افراد سالخورده و میانسال را در سراسر جهان درگیر می کند. علائم و نشانه های اصلی این بیماری شامل برآمدگی های قرمز و صورتی رنگ، نمایان شدن رگ های خونی، ملتهب شدن چشم ها و به وجود آمدن برآمدگی های چرکی بر روی پوست صورت می شود.

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند

اگر لب های شما خشک است باید بدانید اگر لب های شما خشک است باید بدانید

پوست لب ‌ها نسبت به پوست سایر اعضای بدن بسیار نازک است و از آنجایی که لب‌ ها فاقد قابلیت تولید چربی هستند، طبیعی است که با قرار گرفتن در معرض بعضی موارد، دچار خشکی، ترک یا پوسته شدن شوند. در این بخش به معرفی علت های خشکی لب و راه درمان آن پرداخته ایم.

التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟ التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟

فولیکولیت یک وضعیت پوستی شایع است که در آن فولیکولهای مو دچار التهاب می شوند. معمولاً این شرایط توسط عفونت‌ های باکتریایی و قارچی ایجاد می‌ شود. در ابتدا ممکن است ظاهر ضایعات برجستگی های قرمز رنگ یا دانه های چرکی سر سفید اطراف فولیکول های مو باشد.

زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟ زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟

زگیل تناسلی یا زگیل مقاربتی یکی از شایع ترین بیماری های پوستی و عفونی است که در گروه بیماری‌ های آمیزشی قرار می‌ گیرد. این بیماری در اثر تماس مستقیم پوست با پوست فرد آلوده و از طریق برقراری روابط جنسی بین افراد منتقل می‌ شود.

انواع لیزر برای درمان کک و مک انواع لیزر برای درمان کک و مک

یکی از روش های درمان کک و مک صورت و بدن، لیزر می باشد که معمولاً درمان کک و مک با لیزر درمانی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را در پی دارد. انواع متعددی از لیزرها وجود دارند که می‌ توان از آنها برای کاهش یا رفع کامل کک و مک، خال و لکه‌ های پوستی استفاده کرد.

اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟ اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌ های عنکبوتی استفاده می‌ شود. در این روش، پزشک یک محلول را به طور مستقیم به درون عروق آسیب دیده تزریق ‌می‌ کند که این محلول باعث التهاب دیواره داخلی رگ می‌ شود و منجر به تورم و چسبیدن آنها به هم خواهد شد

دانه های فوردایس روی لب چیست؟ دانه های فوردایس روی لب چیست؟

دانه های فوردایس برآمدگی‌ هایی به رنگ سفید مایل به زرد هستند که در قسمت بیرونی لب‌ ها یا حتی در داخل گونه‌ ها ظاهر می‌ شوند. قطر دانه های فوردایس، حدود 1 تا 3 میلی متر است؛ اما می تواند بزرگتر باشد. این دانه های سفید، اساساً غدد چربی هستند که بزرگ شده اند و بدون درد و کاملاً بی ضرر هستند.

علت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سر علت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سر

آسیب ناخواسته و از دست دادن لایه ی بالایی پوست (اپیدرم) موجب پوسته پوسته شدن میشود. پوسته های موجود روی پوست سر هنگامی که روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود.

بیماری گال چیست ؛ چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟ بیماری گال چیست ؛ چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟

بیماری گال یک بیماری پوستی است که توسط حشره‌ ای به نام هیره خارشی ایجاد می‌ شود. اگر تحت درمان قرار نگیرید، این کنه‌ های بسیار ریز که تنها با میکروسکوپ می‌ توان آ‌نها را دید می‌ توانند ماه‌ ها بر روی پوست شما زندگی کنند.

درمان تیرگی پوست صورت درمان تیرگی پوست صورت

تیرگی پوست یا هایپرپیگمانتاسیون به وجود لکه های پوستی‌ گفته می شود که نسبت به پوست مجاور خود تیره تر هستند. هایپرپیگمانتاسیون می‌ تواند به صورت منتشر در تمام پوست نیز به وجود بیاید.

انواع بیماری ها و عفونت های قارچی پوست انواع بیماری ها و عفونت های قارچی پوست

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. قارچ‌ ها میکروارگانیسم‌ هایی هستند که در همه جا، هم در فضاهای سرپوشیده و هم در فضاهای باز، وجود دارند.

دلایل ابتلا به شپش سر دلایل ابتلا به شپش سر

شپش سر با نام علمی پدیکولوزیس ، حشره ریز قهوه ‌ای یا خاکستری‌ رنگ است که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌ کند. شپش ماده‌ ای چسبناک تولید می‌ کند که هر تخم شپش را محکم به ساقه مو متصل میکند.

بیماری لوپوس چیست؟ بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد.

تقویت فولیکولهای مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر تقویت فولیکولهای مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر

فولیکول مو تعیین‌ کننده‌ وضعیت رشد و فرم مو های سر است. این واحد های فولیکولی در سلولهای پوستی، پیاز مو را ایجاد می‌ کنند و سپس از این قسمت ریشه‌ مو را به وجود می‌آورند. مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر از روشهای درمانی هستند که می توانند تأثیرات خوبی در تقویت فولیکولهای موی سر و کنترل ریزش داشته باشند

لیزر، بهترین درمان لک و کک و مک لیزر، بهترین درمان لک و کک و مک

لیزر درمانی بهترین روش برای برداشتن یا از بین بردن کک و مک ها است. چرا که لیزر مخصوص درمان کک‌ و مک کاملاً بی عارضه است و هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد

ساکشن غبغب چیست؟ ساکشن غبغب چیست؟

به برداشتن بافت چربی اضافی در ناحیه زیر چانه و گردن اصطلاحاً جراحی غبغب یا ساکشن غبغب گفته می شود که زیبایی را به چهره و گردن برمیگرداند و افراد را جوانتر نشان میدهد.

پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیوسوئیچ پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیوسوئیچ

در حال حاضر ليزردرماني، بهترين گزينه براي پاک کردن تاتو محسوب مي‌ شود؛ زيرا قابليت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ايجاد هيچگونه جراحت و جاي زخم، برطرف کند. سيستم ليزر کيوسوئيچ يک دستگاه پيشرفته پزشکي است که براي توليد طول موج‌ هاي خاصي از نور طراحي شده است.

آیا پیسی درمان دارد؟ آیا پیسی درمان دارد؟

درمان لک و پیس برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، اهمیت زیادی دارد. این بیماری معمولاً پوست را درگیر می کند؛ اما ممکن است در تمام قسمت های بدن که رنگدانه در آن وجود دارد دیده شود.

چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟ چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟

به طور کلی همه‌ی افراد ریزش مو دارند اما مو های ریخته شده جایگزین می‌ شوند. ریزش روزانه حداکثر ۱۰۰ تار مو در انسان طبیعی در نظر گرفته می‌ شود. وقتی تعادل بین ریزش و رویش مو ها به هم بخورد، فرد به ریزش مو مبتلا است.

درمان ضایعات عروقی واریس با اسکلروتراپی درمان ضایعات عروقی واریس با اسکلروتراپی

ضایعات عروقی از جمله مشکلات شایع پوستی هستند که طیف وسیعی از انواع ضایعات را شامل می‌شوند.اسکلروتراپی یک روش پزشکی برای درمان ضایعات عروقی است.

سلولیت چیست و چگونه درمان می شود؟ سلولیت چیست و چگونه درمان می شود؟

سلولیت، نوعی عارضه‌ی پوستی است که به صورت موضعی بر روی پوست بدن به وجود می‌آید و باعث می‌شود که سطح پوست، دارای فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های ریز و درشت شود.

دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟ دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم.

بیماری پیسی یا لک و پیس چیست و چگونه درمان میشود؟ بیماری پیسی یا لک و پیس چیست و چگونه درمان میشود؟

بیماری لک و پیس که با نام‌های ویتیلیگو و برص نیز شناخته می‌شود، یکی از عوارض اکتسابی مربوط به رنگدانه‌های پوست است که در اثر آن، سلول‌های سازنده رنگدانه (ملانوسیت‌ها) از دست می‌روند.

کرایوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟ کرایوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

کرایوتراپی یا سرمادرمانی روشی است که در آن با استفاده از گاز ازت، نیتروژن مایع و گاز دی اکسید کربن ضایعات پوستی مانند کلوئید، لک های پوستی و ضایعات عروقی به صورت ناگهانی فریز شده و از بین می‌روند.

مزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سر مزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سر

اوزون تراپي مو به طور وسیع براي درمان مشكلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ريزش مو و صدمات مو استفاده مي شود.

علت عروق عنکبوتی کنار بینی چیست و چگونه درمان میشود؟ علت عروق عنکبوتی کنار بینی چیست و چگونه درمان میشود؟

زمانی‌که در بعضی از نواحی بدن مثل پاها، دست‌ها یا بینی رگ‌های کوچک و نازکی پدیدار می‌شوند، کاملا طبیعی است که بخواهیم آن‌ها را از بین ببریم. این خطوط نازک، رگ‌های عنکبوتی نام دارند. خوشبختانه رگ‌های عنکبوتی به‌راحتی از بین می‌روند.

چرا دچار خارش پوست میشویم؟ چرا دچار خارش پوست میشویم؟

در مواردی که خارش علت خاصی ندارد باید به پزشک پوست مراجعه کرد. پزشک می‌تواند علت زمینه‌ای خارش را مشخص کرده و آن را درمان نماید. درمان‌های خانگی متعددی نظیر کرم‌ها و مرطوب کننده‌های بدون نسخه به خوبی خارش را برطرف می‌کنند. در ادامه به معرفی علل خارش پوست می‌پردازیم.

تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟ تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

یکی از روش‌های جدید و نوین جهت تقویت مو و درمان ریزش مو، پی آر پی مو می‌باشد. این روش، کاملاً طبیعی است و بدون نیاز به جراحی و بدون درد انجام می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر تقویت مو دارد.

انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟ انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟

سابسیژن برای آزاد کردن نوارهای بافتی پیوندی اسکار انجام می‌شود که مانند کمندی دور اسکار را گرفته است و با کشیدن اسکار به سمت داخل باعث ایجاد فرورفتگی روی پوست می‌شود.

درمان ترک و خطوط بعد از حاملگی درمان ترک و خطوط بعد از حاملگی

ترک‌های پوستی که با عنوان استرچ مارک (stretch-marks) یا استریا (striae) نیز شناخته می‌شوند ضایعات پوستی هستند که به دلیل نازک شدن و فرورفتگی پوست به شکل خط خط‌هایی در نواحی از بدن مانند ران، باسن، شکم و سینه‌ها دیده می‌شود

کاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستی کاربردهای کرایوتراپی در درمان بیماری های پوستی

سرما درمانی یا کرایوتراپی به روشی درمانی گفته می‌شود که در آن بخشی از بدن بیمار یا کل بدن او در معرض سرما و کاهش دما قرار می‌گیرد. هدف از کرایوتراپی کاهش سوخت و ساز سلولی، افزایش بقای سلولی، کاهش التهاب، کاهش درد و اسپاسم، انقباض عروق است

آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟ آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟

مزوتراپی برای لک صورت، فرایندی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار نازک آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست را به آن می‌رساند. این موارد برای سفت شدن و جوان‌سازی پوست مفید هستند. ازآنجایی‌که صنعت زیبایی درمان‌های بسیاری را ارائه داده و هرکدام از آن‌ها دستیابی به نتایجی فوق‌ال

پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سر پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سر

محلول پی آر پی (PRP) با تغذیه فولیکول و ساقه مو به رویش موهای طبیعی، افزایش ضخامت، پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک می‌کند و معمولاً پی آر پی مو در کنار دیگر فرایندها و روش‌های ترمیم مو به‌کاربرده می‌شود

آیا کک و مک درمان می شود؟ آیا کک و مک درمان می شود؟

کک و مک همان لکه های مایل به قهوه ای پوست است که بدون اینکه آسیبی برای سلامتی داشته باشد، می‌تواند برای فرد از لحاظ زیبایی آزاد دهنده محسوب گردد. این لکه‌ها معمولاً در اوایل عمر هر فرد بر روی پوست او ظاهر مي‌شوند و معمولاً تعداد آنها در تابستان زیاد می‌شود و در زمستان به خودی خود محو می‌گردند

لیزرهای پوستی در چه مواردی استفاده میشوند؟ لیزرهای پوستی در چه مواردی استفاده میشوند؟

به طور کلی لیزرها در رفع چین و چروک، جوانسازی، لایه‌برداری سطحی و عمقی، لیفتینگ و جوانسازی پوست، رفع موهای زائد صورت و بدن،لک‌های پوستی، کک و مک، بعضی خال‌ها، جای زخم، جای آکنه و جوش، پاک کردن تاتو، ترک‌های پوستی و غیره کاربرد دارند

لیزر ملاسما چه تاثیری روی این بیماری پوستی دارد؟ لیزر ملاسما چه تاثیری روی این بیماری پوستی دارد؟

ملاسما نوعی اختلال پوستی رایج است که در آن لکه‌هایی به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز یا آبی خاکستری، در صورت، ظاهر می‌شود. این لکه‌ها معمولاً روی گونه‌ها، پشت لب، پیشانی و چانه‌ی زنان ۲۰ تا ۵۰ ساله (در سنین باروری) دیده می‌شوند

درماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی درماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی

اگر پوست شما به دلیل چین و چروک‌های فراوان و مشکلاتی از قبیل لک و اسکار، موجب آزردگی تان شده است؛ و به دنبال یک روش مناسب برای جوانسازی و رفع معایب پوست خود می‌گردید، درماپن می‌تواند روشی مؤثر و مناسب باشد

درمان ترک و خطوط بعد از حاملگی درمان ترک و خطوط بعد از حاملگی

پزشکان توصیه می‌کنند برای رفع ترک شکم ، راهکار‌های طبیعی پیشگیرانه خیلی بهتر از راهکار‌های پزشکی‌ بعد از ایجاد ترک های پوستی هستند. به ویژه انتخاب روشهای درمانی کلینیکال ترک پوست، برای مادران شیرده باید با وسواس بیشتری انجام شود و محدودیت های زیای هم دارد

رفع ضایعات عروقی با لیزر ان دیاگ رفع ضایعات عروقی با لیزر ان دیاگ

لیزر ان دیاگ از لیزرهای رایج و کارآمد است که با بهترین تکنولوژی در جهت درمان انواع ضایعات عروقی مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است

تفاوت مزوتراپی و پی آر پی چیست؟ تفاوت مزوتراپی و پی آر پی چیست؟

همانطور که می دانید در کنار کاشت موی سر، در حال حاضر از روش هایی مانند مزوتراپی مو و یا روش PRP هم برای برخی از کسانی که مشکل ریزش مو دارند ، استفاده می شود. پی آر پی و مزوتراپی همچنین برای جوانسازی پوست با افزایش تولید کلاژن، و درمان بسیاری از مشکلات پوستی کاربرد دارند

مراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتو مراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتو

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است

تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟ تیرگی و سیاهی زیر بغل با چه روشهایی برطرف میشود؟

تیرگی زیر بغل، مشکلی است که هم برای مردان و هم زنان پیش می‌آید. این مشکل می‌تواند بر اثر تعریق زیاد، استفاده از دئودرانت (ضدبو و ضدعرق)، عدم مراقبت مناسب از پوست و سایر علل مشابه، به وجود بیاید. شما می‌توانید با انجام برخی از روشهای درمانی ساده از دست مشکل تیرگی زیر بغل خود خلاص شوید.

پلاسما جت برای از بین بردن لک صورت پلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

پلاسماجت روشی تایید شده از سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان لک نیز شناخته شده است

روش های مختلف خال برداری روش های مختلف خال برداری

با توجه به اینکه محل به وجود آمدن خال ها و نوع آن ها می تواند تفاوت هایی با هم داشته باشد، می توان از روش های مختلفی برای خال برداری استفاده نمود. البته فاکتور های دیگری نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می‌توان به سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن خال، عمق و رنگ خال اشاره کرد

لیزر عروق عنکبوتی کنار بینی لیزر عروق عنکبوتی کنار بینی

ضایعات عروقی، عروق خونی قرمز‌ رنگ بر روی پوست است که بر زیبایی فرد تاثیر میگذارد. این ضایعات از بدو تولد و افزایش سن یا بنا به دلایل دیگری ایجاد میشوند. می‌توان با روش‌های غیرجراحی کم تهاجمی ضایعات عروقی را از بین برد و جذابیت و اعتمادبنفسی بیشتر را برای بیمار به ارمغان آورد

آلوپسی چیست و انواع آن کدام است؟ آلوپسی چیست و انواع آن کدام است؟

به نداشتن مو یا از دست دادن مو بخصوص در سر، طاسی یا آلوپسی گفته می‌شود. انواع آلوپسی از طاسی با الگوی مردانه (که آلوپسی آندروژنیک، آلوپسی آندروژنتیک، و آلوپسی آندروژنتیکا نیز نامیده می‌شود). در ادامه این مقاله به معرفی انواع آلوپسی خواهیم پرداخت و توضیحات مختصری پیرامون هر کدام ارائه خواهیم کرد

معرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روش معرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روش

مزوتراپی روشی غیر جراحی است که با استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر در موضع درمان انجام میشود. در واقع تزریق داروها با ترکیبات خاص، در پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرارگیرد را مزوتراپی میگویند

راه های درمان لک بارداری راه های درمان لک بارداری

لک های حاملگی معمولا به رنگ قهوه ای تیره در پیشانی ، گونه ها و لب بالا دیده می شوند . اندازه لک ها متغیر است و ممکن از ۰.۵ تا ۱۰ سانتی متر دیده شود البته امکان بزرگتر شدن این لکه های پوستی به مرور زمان هم وجود دارد

روشهای درمان منافذ باز پوست روشهای درمان منافذ باز پوست

برخی از افراد زمانی که به پوست صورت خود در آینه می‌نگرند؛ روی پوست بخصوص در ناحیه گونه‌ها و بینی، سوراخ‌ های زیادی در کنار هم می‌بینند که در کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است

فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟ فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد

مزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستی مزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستی

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوان‌سازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. مزوتراپی به ‌عنوان یک روش جوانسازی موثر و بدون نیاز به جراحی، می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست شما بازگرداند

لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟ لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟

لک صورت یکی از متداول ترین مشکلات پوستی است که به دلایلی از قبیل قرارگیری در معرض تابش نور مستقیم خورشید، ژنتیک و بسیاری دیگر از علل، در پوست دیده می‌شود. موثرترین و بهترین روشهای درمان لک صورت در اصفهان، قابل انجام در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی میباشد

علائم بیماری روزاسه و راههای مقابله با آن علائم بیماری روزاسه و راههای مقابله با آن

روزاسه بیماری شایع پوستی است که سبب قرمزی و تورم صورت می شود. این بیماری که اغلب از آن با نام آکنه بزرگسالان نیز یاد می شود، ممکن است در ابتدا تنها به شکل قرمزی و برافروخته شدن چهره در مواقع مختلف خود را نشان دهد و حالتی گذرا داشته باشد. بتدریج این بیماری به سمت قرمزی پایدار در میانه چهره پیشرفت کند

مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

ریزش مو یکی از مشکلات رایج افراد است که این روزها در هر سن و جنسی ممکن است دیده شود. ریزش مو در آقایان نیز یکی از مشکلات رایج پوست و مو در این جنس است که گاهی تنها راه حل درمان آن کاشت مو می‌باشد

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش

در این مطلب می‌خواهیم به جای جوش یا اسکار آکنه، و بهترین راهکارهای از بین بردن انواع آن بپردازیم

لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

لیزر ان دیاگ جزو لیزرهای جامد می باشد که دارای یک میله کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود. پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد

ترمیم و از بین بردن اسکار زخم، بخیه وسوختگی ترمیم و از بین بردن اسکار زخم، بخیه وسوختگی

امروزه روشهای لیزری و غیر لیزری بدون تهاجم (غیر جراحی) برای درمان اسکار زخم، بخیه و سوختگی وجود دارد که پزشک پوست جای زخم‌ها و اسکارهای ایجاد شده بر روی پوست شما را با دقت فراوان با استفاده از این روشها ترمیم می‌کند

نکات مراقبت از پوست در هوای سرد نکات مراقبت از پوست در هوای سرد

پوست صورت و بدن در زمستان از سرما آسیب می‌بیند. زمستان با همه زیبایی‌هایش، میتواند به پوست آسیب برساند و موجب تحریک پوست شود. شما می‌توانید با رعایت چند نکنه ساده، هم از زمستان لذت ببرید و هم با خارش، قرمزی و التهاب ناشی از سرما و خشکی هوا مواجه نشوید

آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟ آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟

جوش یا آکنه همان برجستگی‌های ناخوش آیندی است که به رنگ سفید، سیاه یا قرمز در سطح پوست ایجاد می‌شوند و زیبایی و لطافت پوست را تهدید می‌نمایند.نکته مهم در ارتباط با آکنه، اسکار ناشی از آن یا جای جوش است که درمان آن دیگر به سادگی خود آکنه نیست. جهت آشنایی با درمان جای جوش این متن را از دست ندهید.

درمان اسکار آکنه با کراس درمان اسکار آکنه با کراس

امروزه پزشکان معمولاً از تلفیق چند روش برای درمان اسکارهای پوستی استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین آنها کراس جای جوش است. در این متن به چگونگی انجام کراس جای جوش و نکات آن می‌پردازیم.

سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟ سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟

سابسیژن به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای درمان اسکار آکنه‌ فرو رفته، نقش بسزایی در رفع این عوارض پوستی دارد. در این روش با جداسازی لایه‌های به هم چسبیده پوست، فرورفتگی‌های ناشی از اسکار، درمان شده پوست این نواحی با قسمتهای دیگر هم سطح می‌گردد

سابسیژن و درمان جای جوش سابسیژن و درمان جای جوش

سابسیژن یکی از روشهای ایده‌آل، با پاسخ دهی مناسب است که در درمان اسکارهای فرو رفته کاربرد دارد. اسکار آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که در بسیاری از افراد در پی ابتلا به جوش، جراحات ناشی از تصادف یا آسیب‌های پوستی، ابتلا به آبله مرغان و بسیاری علل دیگر ایجاد می‌شود

بهترین روشهای درمان اسکار بهترین روشهای درمان اسکار

اسکار یا جوشگاه به بازسازی ناقص صدمات پوستی ناشی از جراحی، تصادفات و بیماری‌هایی مانند آکنه گفته می‌شود که اغلب ظاهر ناخوش آیندی از خود برجا می‌گذارد

روشهای مراقبت از پوست صورت روشهای مراقبت از پوست صورت

بسیاری از استاندارهای زیبایی شناسی، گویای این واقعیت هستند که یکی از اصلی ترین ارکان جذابیت و زیبایی چهره، داشتن پوستی صاف و یک دست، عاری از هرگونه لک و تیرگی، داری حجم، قوام و استحکام مناسب و بدون چین و چروک است

معرفی انواع لیزر پوست معرفی انواع لیزر پوست

لیزر ابزار مدرن و جدیدی است که به وسیله پرتوهای نور با طول موج‌ متناسب و متمرکز کاربردهای فراوانی در رفع مشکلات و ضایعات پوستی، جوانسازی و از بین بردن موهای زائد دارد

بهترین روش برداشتن خال بهترین روش برداشتن خال

یکی از بهترین روشهای برداشتن خال، لیزر است. از امواج لیزر برای تخریب یا تراش خال استفاده می‌شود. این روش جراحت یا زخم به همراه ندارد زیرا در آن نیازی به برش پوست یا بخیه نیست و بیمار درد کمتری را احساس می‌کند

سلولیت چیست؟ سلولیت چیست؟

ایجاد ناهمواری روی سطح پوست و اختلال در زیبایی بدن بر اثر کشیدگی کیسه‌های چربی مخالف بافت پوست را سلولیت می‌نامند که با افزایش سن در سطح پوست بیشتردیده می‌شود

مزوتراپی مو،مزایا و عوراض مزوتراپی مو،مزایا و عوراض

مزوتراپی مو به درمان ریزش مو با تزریق مواد مورد نیاز پوست سر در کوتاه ترین زمان ممکن گفته می‌شود. این متد درمانی که به روش تزریقی انجام می‌شود، با حداقل تهاجم، باعث توقف ریزش‌مو و تحریک رشد موها خواهد شد

پی آر پی مو چیست پی آر پی مو چیست

یکی از روشهای مؤثر در درمان ریزش مو و پیشگیری از طاسی سر، تزریق پی آر پی است. در این روش پلاسمای غنی شده از پلاکت خون و سلول‌های بنیادی بدن فرد، از نمونه خون او تهیه شده، جهت درمان ریزش مو، توسط پزشک به پوست سر تزریق می‌شود

انواع لک صورت انواع لک صورت

لک صورت به عنوان عارضه بسیار رایج پوستی، ممکن است به دلایل مختلف اعم از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، ماه گرفتگی، لک‌های ناشی از بارداری یا بیماری، لک صورت با منشاء ژنتیکی و . . . ایجاد شود

لیزر کیوسوییچ لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن لکه‌های پوستی، کک و مک و خالکوبی یا تاتو استفاده می‌شود. در این تکنولوژی نوین، پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل میلیاردم ثانیه تکرار می‌شوند و رنگدانه‌ها را در پوست آزاد می‌کنند تا بتوانند به طور طبیعی توسط بدن جذب و سپس دفع شوند

درمان کک و مک با لیزر درمان کک و مک با لیزر

کک و مک یا همان لکه‌های قهوه‌ای رنگی که معمولاً در افراد با پوست روشن تر دیده می‌‌شود، بدون اینکه هیچ عارضه یا بیماری خاصی باشد، گاهی ممکن است از لحاظ زیبایی، فرد را آزرده کند و برای رفع این لکه‌ها به دنبال راهکار باشد

دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟ دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

کرایوتراپی یا سرما درمانی روشی آسان، بی خطر و نسبتاً مقرون به صرفه است که با به کار گیری سرما، به درمان برخی از مشکلات پوستی و رفع ضایعات در پوست می‌پردازد

علت آکنه یا جوش در صورت و بدن علت آکنه یا جوش در صورت و بدن

آکنه یا جوش که به جوش‌های غرور جوانی هم معروف است، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی و رایج ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان پوست و مو است

درمان جای جوش یا اسکار آکنه درمان جای جوش یا اسکار آکنه

اسکار آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که، پس از ایجاد جوش روی پوست و در برخی از موارد تظاهر پیدا می‌کند. این ضایعات به شکل فرورفتگی‌های گاهاً عمیق در پوست دیده می‌شوند و شکل ناخوش آیندی به پوست می‌دهند

بهترین روش های درمان ترک های پوستی بهترین روش های درمان ترک های پوستی

ترکهای پوستی یا استرچ مارک همان خطوطی هستند که اولین نشانه‌های آن اصولا در سن بلوغ و با رشد اندام‌ها ایجاد می‌شود. همانطور که می‌دانید افزایش وزن نیز باعث رشد اندم‌ها خواهد شد و این تغییر وزن، مهمترین عامل ایجاد ترک‌های پوستی محسوب می‌شود

بلفاروپلاستی غیر جراحی (پلکسر یا پلاسما جت) بلفاروپلاستی غیر جراحی (پلکسر یا پلاسما جت)

پلاسما جت یا پلکسر یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی است که برای رفع افتادگی پلک ، چین و چروک اطراف چشم و صورت استفاده می شود

پاک کردن خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ پاک کردن خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن و کمرنگ کردن لک های صورت در اثر افزایش سن استفاده می‌شود .این لیزر یکی از موثرترین روشها برای درمان لک صورت می باشد. همچنین این تکنیک می‌تواند خالکوبی را پاک کند.

بهترین روش درمان کک و مک چیست ؟ بهترین روش درمان کک و مک چیست ؟

کک و مک در افرادی با پوست روشن و سفید متفاوت است ،کک و مک می تواند روی پوست هر فردی ایجاد شود؛ با این حال، تعداد کک و مک ارثی است. تشکیل کک و مک به قرار گرفتن در معرض خورشید مرتبط است. قرار گرفتن در معرض اشعه ی( UV-B فرابنفش-بی )باعث افزایش تولید رنگدانهها و تیره و واضح تر شدن آنها میشود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.