اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت
تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد.

عمل جراحی بیشکتومی چیست؟ عمل جراحی بیشکتومی چیست؟

بیشکتومی یک عمل جراحی است که در حال حاضر به طور مکرر انجام می شود و هدف آن بهبود کانتور گونه با کاهش برجستگی آن و افزایش غیرمستقیم درخشندگی برجستگی های گونه است. بیشکتومی یک عمل جراحی پلاستیکی نسبتاً سریع و ساده است که با بیحسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی ندارد.

نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر نحوه کانتورینگ یا مادلینگ صورت با تزریق فیلر

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟ کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می‌شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

راه های درمان چاقی صورت راه های درمان چاقی صورت

گاهی علیرغم تغذیه سالم و ورزش‌های منظم در طول روز برخی از قسمت‌های بدن خیلی سرسخت بوده و لاغر نمی‌شود. گاهی این سرسختی در چربی‌های صورت و گردن هم دیده می‌شود. این مسئله برای بسیاری از مردم غیرقابل‌تحمل است. زیرا علیرغم اینکه سایر قسمت‌های بدنشان متناسب و لاغر است.

تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟ تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟

هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود . در واقع می توان گفت تمام این تغییرات در صورت پس از عمل به دلیل گود شدن لپ به وجود می آید که بسیار محبوب و قابل پسند است.

جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟ جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟

جراحی بوکال فت با تخلیه چربی دهان، یکی از عمل های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان زیادی دارد. جراحی بوکال فت در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با بهترین نتایج، کمترین عوارض و حفظ حداکثری قرینگی صورت انجام می‌شود

هایفوتراپی موثرترین روش رفع غبغب هایفوتراپی موثرترین روش رفع غبغب

با افزایش سن حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است در زیر چانه خود برجستگی را مشاهده نمایید. رفع غبغب با هایفو، یکی از موثرترین، روشهایی است که در بهبود پف زیر چانه و ایجاد زاویه بهتر چانه بکار گرفته می‌شود.در این مطلب می‌توانید با چگونگی انجام این روش آشنا شوید.

تغییر زاویه چانه با تزریق ژل تغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می‌شود که پس از بوتاکس، پرکاربردترین اقدام در کلینیک‌های پوست و زیبایی است

ساکشن غبغب ساکشن غبغب

غبغب را می‌توان با روشهای گوناگون رفع نمود تا به این وسیله ناحیه زیر چانه صاف و بدون برجستگی چشمگیری شود. برخی از روشهای رفع غبغب عبارتند از آر اف فرکشنال، هایفوتراپی، کویتیشن، مزوتراپی و ساکشن غبغب

زاویه سازی صورت با تزریق ژل زاویه سازی صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت و برجسته کردن خط فک از اعمال زیبایی است که این روزها بسیار رواج پیدا کرده و روشهای مختلفی هم برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها تزریق ژل یا فیلر است

زاویه سازی صورت مردان زاویه سازی صورت مردان

زیبایی یکی از مقولاتی است که این روزها بسیار مورد توجه می‌باشد. زیبایی شناسی با توجه به مکان و به طور خاص زمان، تغییر می‌کند. به عبارت بهتر می‌توان گفت معیار زیبایی از جایی به جای دیگر و از زمانی به زمان دیگر ممکن است متفاوت باشد

زاویه سازی صورت در زنان زاویه سازی صورت در زنان

زاویه فک در زیبایی چهره بسیار اهمیت دارد و می‌تواند صورت را مسن‌ تر یا جوان‌ تر نشان دهد. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان تر دیده می شوند.

مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های ظاهری، داشتن چهره‌ای شاداب، جوان و زیبا است. از دیر باز، بشر در فکر دستیابی به این مهم، روشهای گوناگون را ارزیابی نموده تا به امرزو که تکنیک‌های مختلفی برای جوانسازی و زیبایی چهره ابداع شده است که یکی از پرطرفدارترین روشها، تزریق چربی می‌باشد

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.