اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط با پوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود. امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده و متنوعی برای جوانسازی پوست، عرضه کرده است؛ که با استفاده از آنها، با ایجاد صدمات محدود و کنترل شده، حتی در مناطق حساس که پوستی ظریف دارند نیز، با دقت فوق‌العاده بالا، اقدام به جوانسازی نمایند.

لیزرهای جوانسازی پوست به این ترتیب عمل می‌کنند که با ایجاد حرارت، فیبروپلاست‌ها را تحریک و موجب ساخت کلاژن‌ و بازسازی‌ پوست می‌شوند. ضمن اینکه با بالا رفتن سن، قابلیت زدودن سلولهای مرده از سطح پوست کم می‌شود؛ که در این صورت هم استفاده از لیزر بسیار موثر می‌باشد. در ادامه به علائم پیری پوست اشاره کرده و برخی از روشهای لیزری جوانسازی پوست را معرفی می‌نماییم.

کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی، ارائه دهنده انواع خدمات جوانسازی پوست با لیزر در اصفهان می‌باشد. در این مرکز با به کارگیری به روزترین و مدرن ترین ابزار لیزری، می‌توانید شاهد بهترین نتایج جوانسازی پوست خود باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاورین ما از طریق شماره‌های درج شده در انتهای صفحه اقدام نمایید.

علل پیری پوست

پیری پوست به دلایل مختلف و تحت تاثیر عوامل گوناگون ایجاد می‌شود که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌نماییم:

جوانسازی پوست با لیزر ، دکتر رامین مدرسی

علائم و نشانه‌های پیری پوست

به طور کلی، علائم پیری در تمام لایه های پوست بروز می کند. بنابراین، هر لایه پوست به مرور تغییر کرده و در نهایت، پیری به صورت چین و چروک بروز می‌نماید. در واقع پوست تحت تاثیر عوامل مختلف، با کاهش کلاژن و الاستین دچار مشکلاتی از قبیل کم شدن خاصیت کشسانی خواهد شد که در این صورت به مرور زمان، چین و چروک‌ها و دیگر نشانه‌های پیری پوست بارز می‌گردد. برخی از علائم پیری پوست عبارتند از:

با وجود اینکه مشاهده این نشانه ها در پوست بسیار ناخوش آیند است؛ ولی نگران نباشید؛ با روشهای لیزری جوانسازی پوست، بسیاری از این علائم یا به کلی برطرف می‌شوند و یا در سطح قابل قبولی بهبود می‌یابند. در ادامه فهرستی از بهترین لیزرهای جوانسازی پوست آماده کرده‌ایم تا با آگاهی از آنها، بتوانید مناسب ترین روش جوانسازی پوست برای خودتان را بیابید.

آدرس اینستاگرام دکتر مدرسی

بهترین لیزرهای جوانسازی پوست

آر آف فرکشنال

استفاده از آر اف فرکشنال برای جوان سازی پوست صورت از سایر روشهای جوانسازی با لیزر متمایز می باشد؛ زیرا عوارض جانبی کمی دارد. پس از کشیدن پوست صورت با این روش درمانی، در واقع پوست دچار التهاب یا درد نمی‌شود و به دوره ریکاوری نیاز نمی باشد. با این حال، شایان ذکر است که این روش جوانسازی پوست صورت تنها در یک جلسه انجام نمی‌گیرد و برای بهبودی کامل ظاهر پوست با لیزر فراکشنال چند هفته تا چند ماه زمان نیاز خواهد بود.

فرکشنال CO2

لیزر co2 فرکشنال یکی از موثرترین دستگاههایی است که این روزها بر سر زبانها افتاده تا با این مسئله به مبارزه برخیزد. لیزرهای فرکشنال تنها نواحی خاصی از پوست را هدف قرار داده و نواحی نقطه نقطه مانند ایجاد کرده و نواحی مابین نقاط عملا بدون آسیب دیدگی و تاثیرگذاری باقی می مانند. ولی لیزرهای غیرفرکشنال، کل ناحیه هدف را تخریب می کنند. در نتیجه لیزر فرکشنال تنها باعث آسیب جزئی به پوست شده و پوست بسیار سریع تر از حالت غیر فرکشنال ترمیم می یابد.

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم که با مکانیسم تبخیر آب سلولی سبب انهدام سلول های سطحی و مرده پوست می شود؛ لایه سطحی پوست را با عمق کمتری به تدریج برداشته و برای درمان چروک های سطحی در نواحی نظیر اطراف چشم ، اطراف دهان ، پوست صورت و گردن و پشت دست ها قابل استفاده است.

امروزه با پیشرفت‌های اساسی در زمینه پوست، مو و زیبایی و انتقال این پیشرفت‌ها به اقصی نقاط کشورعزیزمان، امکان استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان نیز فراهم گردیده است. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات به کلینیک‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل عوارض، با موهای زائد خداحافظی کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزررفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

لیزر ناحیه تناسلی یکی از روشهای مطمئن برای سفید کردن واژن می‌باشد. در این روش مناطق تیره سطح پوست اندام تناسلی زدوده شده و پوست تازه و با طراوت می‌گردد. مزیت سفید کردن پوست با لیزر اثر پذیری دائمی آن می‌باشد؛ چرا که تمامی بافت های تیره بر روی سطح پوست کاملا از بین می رود ... ادامه مطلب

لیفت ابرو با پلاسماتراپیلیفت ابرو با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی یا پلکسر، به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید. این روش درمانی، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن بسیار مورد استقبال پزشکان پوست و بیماران قرار دارد ... ادامه مطلب

قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

بالا رفتن میزان هورمون تستوسترون در آقایان با سنین بالا سبب تولید دی هیدروتستوسترون در این افراد شده که به سبب این اتفاق این افراد دچار ریزش مو خواهند شد. این نوع ریزش مو که به ریزش موی مردانه معروف است یکی از اصلی ترین دلایل از دست دادن مو در آقایان می باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.