اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی

عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی

لیزر موهای زائد در حالت کلی امن و بدون خطر است!

در ابتدا با توجه به افزایش تمایل انجام لیزر موهای زائد و انتخاب‌های نادرست و عوارض متعاقب، آن لازم دانستیم مواردی را متذکر شویم. لیزر موهای زائد در حالت کلی و به خودی خود هیچ عارضه جدی برای افراد ایجاد نخواهد کرد ولی اگر این روش درمانی، در مراکز معتبر توسط پزشک مجرب یا اپوراتوری که آموزش‌های لازم در این زمینه را دیده باشد و تحت نظر پزشک فعالیت نماید، انجام نشود ممکن است عوارض جبران ناپذیری درپی داشته باشد.

به همین جهت تاکید می‌شود، به صرف اینکه در کلینیکی، لیزر موهای زائد با هزینه کم صورت می‌گیرد، اقدام به انجام لیزر موهای زائد در این کلینیک ننمایید. در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد قبل از توجه به قیمت، ابتدا ایمن بودن و عدم ایجاد عوارض جانبی غیر قابل توجیه را مد نظر قراردهید سپس از کیفیت دستگاه و کارایی آن و رفع موهای زائد در تعداد جلسات متعارف و معقول اطمینان حاصل کنید، پس از آن هزینه قابل پرداخت در هر جلسه را مد نظر قرار دهید. زیرا با پرداخت هزینه نسبتاً کم در تعداد جلسات زیاد به دلیل عدم کارایی مطلوب دستگاه، مجبور به پرداخت مبالغ اضافی خواهید شد.

حال اگر با در نظر گرفتن موارد مذکور، از روشهای سنتی حذف موهای زائد بیکینی، نظیر شیو کردن استفاده از دستگاه‌های اپی‌لیدی، وکس کردن و ... خسته شده‌اید، یا زمانی که صرف انجام این امور می‌شود برایتان قابل توجیه نیست، یا به هر دلیل دیگری تمایل به حذف دائمی موهای زائد این ناحیه از بدن خود دارید، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی که توسط پزشک پوست و مو، یا افرادی که به صورت تخصصی برای آن آموزش دیده‌اند انجام می‌شود، روشی بدون تهاجم و با حداقل عوارض می‌باشد که شما را به طور دائمی از شر موهای زائد ناحیه تناسلی رها می‌سازد.

حذف موهای زائد با استفاده از لیزر به عنوان یکی از بهترین روشهای از بین بردن دائمی موهای زائد شناخته می‌شود که تقریباً برای تمامی قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چند سال اخیر، استفاده از این شیوه برای رفع موهای زائد برای نواحی حساس بدن، مانند اندام تناسلی چالش‌های زیادی را در پی داشته است. چرا که برخی معتقد هستند عوارض لیزر موهای زائد اندام تناسلی می‌تواند جدی و غیر قابل درمان باشد!
اما آیا واقعاً لیزر بیکینی برای سلامتی افراد ضرر دارد؟ این سوالی است که در ادامه به پاسخ آن خواهیم پرداخت.

لیزر بیکینی در اصفهان

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازایی می‌شود؟

یکی از باورهای نادرست در ارتباط با لیزر موهای زائد، احتمال ایجاد ناباروری است. تا به حال در هیچ مقاله علمی معتبر یا در نتیجه تحقیقات در این زمینه، امکان ایجاد ناباروری بعد از لیزر موهای زائد بیکینی یا سایر نواحی، به اثبات نرسیده و درج نگردیده است.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ایجاد لک و تیرگی پوست می‌شود؟

اگر اخیرا پوست خود را برنزه کرده باشید در ریسک بروز این علائم قرار خواهید گرفت. در غیر این صورت با انجام این روشش توسط افراد زبده و شرایط مطلوب دستگاه، لک و تیرگی پوست اگر هم ایجاد شود پس از چند روز رفع خواهد شد و دائمی نمی‌باشد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ایجاد سرطان می‌شود؟

لیزر نه تنها به بافتهای داخلی بدن نفوذ نمی‌کند بلکه حتی پوست اطراف موهای زائد نیز از خطر ایجاد آسیب و سرطان به دور خواهد بود. میزان نفوذ لیزر موهای زائد تنها به اندازه‌ای است که به فولیکول‌ها و ریشه مو برسد و آنها را از بین ببرد. حتی موهای سفید که فاقد رنگدانه اختصاصی هستند توسط لیزر بعنوان هدف شناسایی نمی‌شوند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. پس با این توضیحات ریسک ابتلا به سرطان با انجام لیزر موهای زائد بیکینی نیز منتفی خواهد شد.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در زنان باردار؟

تحقیقات انجام شده با اثبات رسانده است که انجام لیزر موهای زائد بیکینی در زمان بارداری، هیچ عارضه‌ای برای مادر و جنین نخواهد داشت حتی اگر لیزر روی ناحیه شکم فرد باردار انجام شود.

عوارض لیزر بیکینی

با توجه به شایعات غیر واقعی و نادرستی که در ارتباط با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی رواج پیدا کرده شما نیز ممکن است از انجام این روش هراس داشته باشید در صورتی که لیزر موهای زائد بیکینی با استفاده از اشعه لیزرهای کوچک و با حرارت بالا انجام می‌شود و تحت این شرایط همانطور که توضیح داده شد، هیچ عارضه جدی و خطرناکی در پی نخواهد داشت ممکن است این لیزرها منجر به بروز عوارض جانبی موقتی و سطحی پس از انجام پروسه حذف مو ها شوند. تحریک و سوزش پوست و تغییر رنگ دانه‌ها از جمله موارد بسیار شایع در بین مراجعه کنندگان به شمار می روند که همه این موارد گذرا هستند و پس از چند روز رفع خواهند شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت بعد از لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد معمولا نیاز به یک سری دو تا شش جلسه‌ای درمان دارد. فاصله بین جلسات درمانی بسته به موقعیت متفاوت است. در مناطقی که موها به سرعت رشد می‌کنند، مانند بالای لب، درمان ممکن است در چهار تا هشت هفته تکرار شود. در مناطقی که رشد موها آهسته است مانند پشت، درمان ممکن است هر 12 تا 16 هفته انجام شود. ممکن است پس از لیزر موهای زائد، قرمزی و تورم تا چند ساعت پس از انجام مشاهده شود. برای کاهش هر گونه ناراحتی، در منطقه تحت درمان، از کمپرس یخ استفاده نمایید. در صورت بروز واکنش پوستی بلافاصله بعد از لیزر، پزشک ممکن است کرم استروئید را روی ناحیه آسیب دیده اعمال نماید. پس از لیزر مو و بین درمان‌های برنامه ریزی شده، برای شش هفته از قرار گرفتن در معرض تابش خورشید اجتناب کنید.

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
زمان کشیدن بخیه پلک بعد از عمل بلفاروپلاستیزمان کشیدن بخیه پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

هدف از عمل بلفاروپلاستی بازگرداندن عملکرد صحیح به پلک های افتاده و آسیب دیده و همچنین ترمیم زیبایی ناحیه چشم می باشد. ... ادامه مطلب

آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوستآشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط باپوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوستکاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوست

یکی از روش‌های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.