اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / چند نکته درباره مدل ژل لب روسی

چند نکته درباره مدل ژل لب روسی

یکی از ملاک‌های زیبایی چهره داشتن لب‌هایی برجسته است. همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری اقدام به روش‌های تزریق ژل برای برجسته‌ سازی و فرم‌دهی لب‌های خود بکنند. از جمله محبوب‌ترین این روش‌ها در سال‌های اخیر تزریق ژل لب روسی است. برخی از افراد به دلیل بالا رفتن سن و یا به صورت مادر زادی خطوط مشخصی در لب بالا و پایین خود ندارند. در این دسته از افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق ژل لب روسی را اعمال کرده و افراد به مدل دلخواه در لب‌های خود دست یابند.

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود. قسمت معروف به کمان و یا Cupid نقطه‌ای است که تمرکز ژل لب روسی بیش‌تر در این ناحیه بوده و تزریق در قسمت V شکل دهان انجام می‌شود. تمرکز بیشتر تزریق ژل لب روسی (Bow Cupid) بر قسمت حاشیه لب‌ها و همچنین کشیدگی و تیزی حاشیه‌ای است و تمرکز زیادی بر روی اندازه لب‌ها ندارد. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب، لب ها کشیده و پرحجم می‌شوند و جلوه‌ای بسیار زیبا پیدا می‌کنند.

تزریق ژل لب مدل روسی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی مجهز اصفهان، توسط دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق ژل لب روسی

برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌هاست. در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از مرز لب‌ها به سمت داخل تزریق می‌شود. تزریق ژل لب روسی به همراه مراحل آماده‌سازی پیش از کار بین 30 الی 45 دقیقه و حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد؛ بنابراین این روش برای فرد چندان زمان‌گیر نخواهد بود و نیازی نیست یک روز کامل را برای این کار تعطیل کنید. در فرآیند تزریق ژل روسی قطرات ریز ژل با سرنگ‌های مخصوص به صورت عمودی و به ‌آرامی وارد لب فرد می‌شود. اولویت تزریق ژل در روش روسی تنظیم و تمرکز روی خطوط لب‌ها است. با برجسته سازی و تنظیم تقارن خطوط لب جلوه ویژه‌ای به لب‌ها بخشیده می‌شود.

ژل لب روسی

مزایای تزریق ژل لب روسی

افراد مناسب جهت تزریق ژل لب روسی

اگر فرد پیش از این از روش‌های تزریق ژل لب استفاده نکرده است، ژل لب روسی، پیشنهاد جذابی برای او محسوب شده و می‌تواند ظاهری خاص در صورتش ایجاد کند. افرادی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده‌اند، باید دو هفته پیش از تزریق با روش‌های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده پیشین را حذف کنند. اگر می‌خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید.

ژل مورد استفاده در تزریق مدل روسی

در هر یک از بیماران با توجه به شکل لب و ساختار آن و نتایج مورد انتظار بیمار و ارزیابی‌های انجام شده در جلسه مشاوره از یک ژل مخصوص استفاده خواهد شد. همه محصولاتی که توسط پزشک برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌‌گیرند توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده‌اند و ترکیب اصلی آنها هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک نوع ژل موقت است که برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به جذب آب می‌پردازد تا پوست همیشه مرطوب بماند و از خشکی آن جلوگیری گردد. هنگامی‌ که پزشک به تزریق ژل هیالورونیک اسید به درون لب می‌‌پردازد به بهبود ظاهر و حجم آن کمک خواهد کرد.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب

پزشک قبل از شروع تزریق ژل با شما در خصوص هدف از درمان، نتایجی که به دست می‌آید، نکات حائز اهمیت و مراقبت‌های قبل از درمان صحبت می‌‌کند. سپس سابقه پزشکی شما و داروهایی که مصرف می‌‌کنید را ارزیابی خواهد کرد تا بتواند عوارض احتمالی آنها را بررسی کند. پزشک باید به بیمار خود بگوید که تزریق ژل لب در همه افراد نتایج یکسان را به وجود نمی‌‌آورد و از آنجایی که هر فرد شرایط جسمانی متفاوتی دارد ممکن است تزریق ژل لب روسی در یکی از بیماران نتایج حیرت انگیزی را ایجاد کند و در یک بیمار دیگر فاجعه به بار بیاورد. مشاوره قبل از تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط بیمار خود به دست بیاورد و بیمار بداند که پس از درمان چه چیزی در انتظار او است و انتظارات واقعی داشته باشد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

ماندگاری تزریق ژل لب روسی

این مورد به نوع ماده‌ی فیلر تزریق شده بستگی دارد؛ اما به‌طور میانگین تزریق ژل مدل روسی بین 6 تا 12 ماه ماندگار است.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق ژل لب مدل روسی

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خ شکری [ 1402-03-25 ]
تزریق لب وفیلر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

اگر شما نیز دارای صورتی لاغر هستید و یا مشکل از بین رفتن چربی در ناحیه صورت دارید، می‌توانید از تکنیک تزریق چربی به صورت استفاده کرده و دوباره زیبایی را به خود بازگردانید. ... ادامه مطلب

ویژگیهای کلینیک معتبر کاشت موویژگیهای کلینیک معتبر کاشت مو

اگر قصد کاشت مو یا ابرو دارید، کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و سلامتی شما را حفظ کند. پس از تصمیم کاشت مو، برای انتخاب کلینیک مناسب، باید به نکاتی توجه کرد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت ... ادامه مطلب

مزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستیمزوتراپی، درمان موضعی مشکلات پوستی

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوان‌سازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. مزوتراپی به ‌عنوان یک روش جوانسازی موثر و بدون نیاز به جراحی، می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست شما بازگرداند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.