اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / مزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

مزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

افراد زیادی خواهان داشتن اندامی متناسب هستند. یک اندام متناسب زمانی به‌دست می‌آید که تمامی اعضای بدن با یکدیگر تناسب داشته باشند. در برخی از افراد علی‌رغم ورزش شدید، ساق پا به حجم موردنظر نرسیده و لاغر باقی می‌ماند. این موضوع تناسب کلی اندام را تحت تأثیر قرار می‌دهند. تزریق چربی در پا روش ایده آلی برای درمان لاغری ساق پا است. در این روش از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و بنابراین امکان ایجاد حساسیت و واکنش کم است.

آنچه در این مطلب میخوانید

انتقال چربی یا پیوند چربی ساق پا یک روش جراحی کم تهاجمی برای افزایش حجم و زیبایی ناحیه ساق است که شامل لیپوساکشن چربی و سپس تزریق به ساق پاها می‌شود. برداشتن چربی از مناطق بدن که چربی زیادی دارد انجام می شود که شامل شکم، پهلو و ران ها می باشد. سپس چربی برداشت شده قبل از تزریق مجدد به ساق پاها به آرامی پردازش می شود و سپس تزریق صورت می گیرد. تزریق چربی روشی است که اثر بخشی قابل قبولی در برطرف کردن لاغری پاها و خوش فرم کردن آنها داشته و نتایجی با جلوه ی طبیعی ارائه می کند.

چنانچه این عمل به خوبی انجام شود حدود 50 الی 80 درصد از چربی های منتقل شده باقی خواهند ماند. همچنین اثرات جوانسازی مفیدی را به همراه دارد، از جمله بهبود جریان عروقی و بهبود کیفیت پوست روی آن که به بهبود نتیجه نهایی کمک می کند.

مزایای تزریق چربی به ساق پا

نحوه تزریق چربی به ساق پا

تزریق چربی به این صورت انجام می شود که از بدن خود فرد، به میزانی که لازم داریم چربی را برداشته و در محل مورد نظر تزریق می نمایند. این چربی از نواحی مانند شکم و پهلو و یا باسن فرد برداشته می شود و در ساق پا وارد می شود. مراحل انجام این روش به شرح زیر است:

برداشت چربی

در این مرحله محلی از بدن که معمولاً در برابر جذب شدن مقاومت زیادی دارد مانند شکم، باسن و پهلو ضدعفونی و بیحس می نمایند. چربی با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند لیپوساکشن از این قسمت برداشت شده و سپس بخیه زده می شود.

خالص سازی چربی

چربی خارج شده دارای ناخالصی هایی مانند آب، ماده بیحسی و خون است که به وسیله دستگاه سانترفیوژ جداسازی می نمایند. چربی آماده شده خالص و آماده تزریق است.

تزریق چربی

ساق پا در ابتدا ضدعفونی می شود تا از عوارضی مانند عفونت و … پیشگیری شود. سپس با استفاده از سوزن های بلند و باریک این چربی در داخل پوست تزریق می شود.

ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

توصیه های لازم قبل از تزریق چربی به ساق پا

  1. ابتدا باید آزمایشات لازم انجام شود تا وضعیت جسمانی فرد مشخص شود.
  2. از دو هفته قبل از استعمال دخانیات اجتناب کنید.
  3. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید بعد از مشورت با پزشک معالج خود آن را قطع کنید.
  4. اگر مبتلا به بیماری هستید یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی به ساق پا

نتایج نهایی تزریق چربی به ساق پا چه زمانی ظاهر می شود؟

زمان بهبودی پس از جراحی انتقال چربی تقریباً 4 تا 6 هفته است و برای آشکار شدن نتایج نهایی زمان می برد. توجه به این نکته مهم است که چربی تازه منتقل شده بسیار ظریف است و نیاز به یک دوره زمانی دارد تا خون رسانی به سلول های چربی برقرار شود. بخشی از چربی غیر قابل دوام می باشد و توسط بدن جذب می شود. برطرف شدن تورم زمان بر است، نتایج نهایی انتقال چربی در برخی موارد ممکن است 3 تا 6 ماه طول بکشد.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

ماندگاری تزریق چربی به پا

انتقال چربی به ساق پا یا عمل زیبایی مچ پا یک روش دائمی است؛ اما طول عمر آن می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. به طور کلی، بخشی از چربی پیوندی به مرور زمان توسط بدن باز جذب می‌شود؛ اما برخی از سلول‌های چربی زنده می‌مانند و به طور دائم در جای خود باقی می‌مانند و باعث تقویت طولانی‌مدت عضلات ساق پا می‌شوند. میزان چربی جذب شده توسط بدن و ماندگاری نتایج می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله:

هزینه تزریق چربی به ساق پا

این قیمت ها برای هر بیمار بستگی به عوامل مختلف از جمله نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج شده و تزریق شده مختلف دارد. عوامل مختلفی از جمله نوع بیحسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های قبل و بعد از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زندی [ 1402-08-14 ]
ماندگاری تا چند وقته ؟ و اینکه قسمت ترک پوستی ساق پا هم میشه تزریق کرد که ترک ها محو شن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش موتاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو

در دهه اخیر پی آر پی نتایج موثری برای درمان ریزش مو آندروژنیک نشان داده است . پی آر پی برای چند دهه در دندانپزشکی ، اورتوپدی و ترمیم زخم استفاده شده است . پی آر اف ( PRF ) نسل جدید پی آر پی می ‌باشد که وارد حیطه درمان ریزش مو شده است . در این مقاله به بررسی روش پی آر اف می پردازیم . ... ادامه مطلب

تخلیه ژل صورتتخلیه ژل صورت

ژل های دائمی ممکن است به مرور زمان شما را با عوارضی مانند عفونت و جا به جا شدن ژل روبه رو سازند که در اغلب موارد بهترین راه درمان، تخلیه به موقع ژل است ... ادامه مطلب

لیزر، بهترین درمان لک و کک و مکلیزر، بهترین درمان لک و کک و مک

لیزر درمانی بهترین روش برای برداشتن یا از بین بردن کک و مک ها است. چرا که لیزر مخصوص درمان کک‌ و مک کاملاً بی عارضه است و هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.