اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / آیا لیزر موهای زائد روی جوش خطر دارد؟

آیا لیزر موهای زائد روی جوش خطر دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد بدن و صورت است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آنها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. لیزر موهای صورت روشی کاملاً مؤثر و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است. . لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی نوری لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. باید توجه داشت که لیزر موهای زائد بدن بر روی عمق سطحی پوست اثر دارد و هیچگاه از ریشه ی موها عمیق تر نمی رود و آسیبی به سلامتی نمی رساند.

برخی از افراد از موهای زائد صورت خود رنج می‌برند؛ اما به دلیل داشتن پوستی حساس و جوش‌دار از انجام لیزر برای رفع همیشگی موهای زائد اجتناب می‌کنند. معمولاً اکثر جوش‌هایی که بعد از سن بلوغ ظاهر می‌شوند می‌توانند به دلیل شیوه اصلاح موهای زائد باشند. در نتیجه نه تنها جوش‌ها مانعی برای لیزر موهای زائد صورت نیست بلکه به کمک لیزر می‌توان با یک تیر دو نشان زده و از پوست جوش‌دار خود خلاص شد. البته در برخی افراد ظاهر شدن جوش‌ها می‌تواند دلایل دیگری نظیر اختلالات هورمونی داشته باشند که توصیه می‌شود قبل از اقدام به کار از پزشک خود بخواهید تمامی جنبه‌های کار را سنجیده و سپس لیزر موهای صورت را شروع کند. در بعضی افراد جوش ها با التهاب و قرمزی شدیدی همراه هستند، در این شرایط باید در ابتدا این التهاب و قرمزی برطرف شود و سپس لیزر موهای صورت انجام شود؛ زیرا لیزر نیز می تواند این التهاب و قرمزی را تشدید کند؛ اما به طور کلی جوش‌ها نمی‌توانند مانع جدی برای انجام عملیات لیزر موهای زائد صورت باشند.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از روش لیزر موهای صورت

  1. قطعاً استفاده از لیزر برای حذف موهای صورت می‌تواند هم در هزینه و هم در وقت شما به مقدار زیادی صرفه‌جویی کند.
  2. عدم حضور مو بر روی صورت سبب می‌شود تا مواد مغذی که مورد نیاز پوست است تأمین شود و برای تغذیه‌ی این مو‌ها هدر نرود. از این رو لیزر مو نه تنها صورت را بدون مو خواهد کرد بلکه پوست را هم دارای کیفیت بهتری می‌کند.
  3. لیزر باعث می‌شود تا فولیکول‌های مو که دارای رنگدانه هستند و در زیر پوست قرار دارند از بین بروند و این عامل سبب یکدست شدن پوست صورت و روشن‌تر شدن آن می‌شود. البته باید به این نکته دقت داشت افرادی که مو‌های بور و روشن و پوست تیره یا مو‌هایی با ضخامت کم دارند ممکن است لیزر برای آنها نتیجه بخش نباشد یا نیاز به تکرار چندین جلسه در طول سال داشته باشند. در هر صورت باید قبل از لیزر با پزشک صحبت کنید.
 لیزر موهای زائد روی جوش

نحوه لیزر موهای زائد صورت

بعد از مراجعه به کلینیک، ابتدا ناحیه مورد نظر توسط اپراتور آموزش دیده، توسط یک ژل لوبریکانت پوشانده می‌شود و سپس دستگاه لیزر با دقت روی پوست صورت چرخانده می‌شود.

آمادگی های پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت

برای اینکه کاندیدهای لیزر موهای زائد صورت بتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند باید یکسری نکات مهم را قبل از انجام لیزر انجام دهند. از جمله مهم‌ترین آمادگی‌ها پیش از انجام لیزر مو صورت عبارتند از:

اقدامات پس از انجام لیزر موهای زائد صورت

  1. تا مدت 3 روز پس از لیزر موهای زائد، نباید از لوسیون و تونیک حاوی الکل استفاده شود. توصیه می‌شود که در این مدت از کرم‌های مرطوب‌کننده و تقویتی استفاده کنید.
  2. تا 14 روز پس از جلسات رفع موهای زائد از آفتاب گرفتن زیر نور مستقیم خورشید یا استفاده از سولاریوم خودداری کنید.
  3. تا 48 ساعت پس از لیزر موهای بیکینی از حمام آب گرم، سونا و یا شنا خودداری کنید.

موارد منع لیزر موهای زائد صورت

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه لیزر موهای زائد صورت

لیزر مو‌های زائد صورت قیمت مختلفی با توجه به نوع دستگاه لیزر، اجرت پزشک، هزینه‌های مربوط به خدمات کلینیک و همچنین تعداد جلسات درمانی، خواهد داشت. در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه‌ها در کلینیک‌ها برای لیزر مو‌های زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

عوارض لیزر موهای زائد صورت چندان خطرناک و غیر قابل درمان نیست و اکثراً گذرا و موقتی هستند. برخی از این عوارض عبارتند از:

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائدرعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید که موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید بسیار کم می‌شوند ... ادامه مطلب

نقش کلاژن در سلامت پوستنقش کلاژن در سلامت پوست

بارز‌ترین دلیل کاهش کلاژن در بدن افزایش سن است که باعث خشک شدن پوست، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی و کشانی پوست و ایجاد چین و چروک خواهد‌شد ... ادامه مطلب

لیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوستلیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

جوانسازی صورت با استفاده از لیفت با نخ نوعی روش درمانی و زیبایی است که در آن از بخیه‌های موقت برای کشیدن و سفت کردن پوست صورت استفاده می‌کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.