اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / سابسیژن و درمان جای جوش

سابسیژن و درمان جای جوش

سابسیژن عمل جراحی کوچک و سرپای است که در مطب یا کلینیک می‌تواند انجام شود. برای انجام سابسیژن نیازی به بیهوشی و بستری شدن نیست و با بی حسی موضعی درمان انجام خواهد شد. این روش یکی از متدهای ایده‌آل، با پاسخ دهی مناسب است که در درمان اسکارهای فرو رفته کاربرد دارد. اسکار آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که در بسیاری از افراد در پی ابتلا به جوش، جراحات ناشی از تصادف یا آسیب‌های پوستی، ابتلا به آبله مرغان و بسیاری علل دیگر ایجاد می‌شود.

در سابسیژن با استفاده از ابزار سوزنی شکل، و وارد نمودن آن به زیر پوست، لایه‌ سطحی از بافت‌های فیبروزی جدا می‌شود. در ادامه با سابسیژن به عنوان یکی از بهترین درمان‌های اسکار فرورفته بیشتر آشنا خواهید شد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش می‌شود، به روزترین ابزار و تکنیک‌های درمانی برای رفع مشکلات پوستی مراجعین به کار گرفته شود. سابسیژن در اصفهان را نیز به عنوان درمان اسکار آکنه در این مرکز تجربه نمایید. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

اسکار چیست؟

اسکار به بقایای آسیب‌های وارده به پوست گفته می‌شود که ممکن است در اثر جراحات، صدمات، یا آکنه ایجاد شود. اسکارها انواع مختلفی دارند که در این مقاله، در ارتباط با درمان اسکارهای فرو رفته به روش سابسیژن مطالبی را عنوان می‌نماییم. علت اسکارهای فرو رفته، می‌تواند ترمیم ناقص آسیب عمیقی باشد که در اثر آبله مرغان، جوش و ... روی پوست ایجاد شده است.

این نوع اسکارها که به آن اسکار آتروفیک نیز گفته می‌شود، به دلیل چسبیدن پوست به بافتهای فیبروتیک و کشیده شدن پوست به داخل ایجاد می‌شود. برای درمان این اسکارها، بسته به نظر پزشک از انواع روشها مانند کراس، آر اف فرکشنال، میکرونیدلینگ و ... استفاده می‌شود که سابسیژن هم یکی از بهترین روشها برای درمان اسکارهای آتروفیک می‌باشد.

سابسیژن چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام سابسیژن ابتدا پوست محل مورد نظر استریل می‌شود. سپس بی حسی در موضع تزریق می‌گردد و با ایجاد سوراخ‌های بسیار کوچک‌، ابزار سابسیژن به نام سابسیژکتور، وارد پوست شده و با حرکت به جهات مختلف پوست را از بافت فیبروزی جدا می‌نماید. اگر حرکت سابسیژکتور به درستی صورت گیرد، زمان انجام سابسیژن، صدایی شنیده می‌شود که نشانه خوبی است و حاکی از جدا شدن بافت‌های فیبروزی می‌باشد.

سابسیژن برای چه کسانی مناسب نیست؟

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

اقدامات پس از سابسیژن


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره تزریق ژل گونه بیشتر بدانیددرباره تزریق ژل گونه بیشتر بدانید

یکی دیگر از روش های گونه گذاری تزریق ژل است. این روش برای گونه گذاری افرادی که لاغری صورت نیز دارند مفید است ... ادامه مطلب

افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟

لیفت صورت روش کشیدن پوست های اضافی صورت برای جوانسازی صورت می باشد که می تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت باشد که سبب شادابی و جوان تر نشان دادن پوست شما شود. ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

زمانی که پوست اطراف چشم به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی کند، بیشتر در معرض ابتلا به چین و چروک و تیرگی قرار می گیرد. جهت جوانسازی و پا رفع تیرگی دور چشم می‌توان از روش کربوکسی تراپی استفاده کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.