اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟

انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟

سابسیژن یکی از روش‌های درمان اسکار زخم و آکنه است. در این تکنیک درمانی، پزشک با استفاده از یک وسیله تیز و برنده، قسمت آسیب دیده را که موجب از بین بردن و آسیب دیدن بافت‌های سالم کناری می‌شود را برمیدارد. با انجام این کار، تولید کلاژن در منطقه مورد نظر چندین برابر افزایش یافته و جای زخم به مرور زمان بهبود یابد. زخم ناشی از آکنه دارای یک لنگرگاه متصل به بافت اصلی پوست است. در subcision با استفاده از یک ابزار تیز، این لنگرگاه از هم شکسته شده و ارتباط بافت آسیب دیده با بافت سالم پوست، از بین می‌رود. با انجام این کار، یک لخته خون در زیر پوست ایجاد شده که شرایط را برای افزایش تولید کلاژن و بازسازی بافت آسیب دیده، مهیا می‌کند. سابسیژن برای آزاد کردن نوارهای بافتی پیوندی اسکار انجام می‌شود که مانند کمندی دور اسکار را گرفته است و با کشیدن اسکار به سمت داخل باعث ایجاد فرورفتگی روی پوست می‌شود.

دکتر رامین مدرسی، با بهره گیری از سالها تجربه در زمینه رفع آکنه و اسکار ناشی از آن به روشهای مختلف از جمله سابسیژن، آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم در اصفهان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام سابسیژن

مرحله 1: آماده سازی

قبل از انجام این عمل پوست باید به طور کامل پاک شده و جای زخم‌های مورد نظر، با استفاده از یک قلم به صورت دقیق، مشخص شود. بعد از آن بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن پوست شما تزریق می‌شود.

مرحله 2: انتخاب دستگاه سابسیژن

برای هر پوست و زخمی باید از سوزن‌های مخصوص استفاده کرد. درصورتی‌که سوزن اشتباهی برای وارد شدن به عمق پوست انتخاب شود؛ احتمال آسیب دیدن بافت سالم پوست زیاد می‌شود.

مرحله 3: انجام عمل

سوزن انتخاب‌شده به آرامی وارد لایه‌های عمیق پوست شده تا اتصال بین بافت‌های آسیب‌دیده و سالم قطع شود. در این مرحله احساس سوزش در منطقه تحت درمان تااندازه‌ای طبیعی است.

مرحله 4: تمیز کردن جای زخم

برای جلوگیری از پیشروی خونریزی و تورم، پزشک باید از طریق فشار دادن جای زخم، خون باقی‌مانده را از زیر پوست خارج کند. بعد از آن جای زخم تمیز شده و برای جلوگیری از عفونی شدن آن، یک کرم آنتی بیوتیک تجویز می‌شود.

انواع سوزن‌های سابسیژن

  1. سوزن‌های تیز: سوزن هایپودرم 18-23G
  2. سوزن Nokor: سوزن Nokor یک سوزن tribevelled است که به طور خاص برای انجام سابسیژن طراحی شده است.
  3. میکرو کانولای بلانت: با استفاده از این سوزن، خونریزی و تورم بعد از عمل، نسبت به سوزن‌های تیز، کمتر است.

سابسیژن پوست

فواید سابسیژن

دلایل انجام عمل سابسیژن

  1. عمل سابسیژن (Subcision) ممکن است برای درمان‌های ذیل استفاده شود:
  2. رفع اثر بجای مانده از زخم‌های تورم پذیر تو رفته (به دلیل آکنه، تروما، جراحی)
  3. رفع اثر بجای مانده از زخم‌های bound down (به دلیل آکنه، آبله مرغان، تروما، جراحی)
  4. رفع اثر پیوند پوست تورفته
  5. رفع چین و چروک
  6. رفع گودی‌های سلولیت

افراد نامناسب جهت انجام سابسیژن

مزایای سابسیژن پوست

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معایب سابسیژن

بیمارانی که دچار اختلالات خونی (لخته شدن یا خونریزی) هستند نمی‌توانند از این روش برای از بین بردن جای جوش استفاده کنند؛ چراکه خطر خونریزی در زمان درمان افزایش می‌یابد. علاوه بر این اگر در یک سال گذشته از رتینوئیدها به‌صورت خوراکی مصرف کرده‌اید ممکن است از تأثیر سابسیژن بر جای جوش بی‌نصیب بمانید؛زیرا ریسک بهبود زخم را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. در ادامه چند مورد از معایب سابسیژن را باهم مرور می‌کنیم:

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

علت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سرعلت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سر

آسیب ناخواسته و از دست دادن لایه ی بالایی پوست (اپیدرم) موجب پوسته پوسته شدن میشود. پوسته های موجود روی پوست سر هنگامی که روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوستمقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست

انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه نیست. ناگفته نماند چون پوست بافتی زنده و پویا دارد؛ بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سنی ادامه می یابد و عملا هیچ روشی اثری دائمی ندارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.