اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / پلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آن

پلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آن

پلاسماتراپی یا پلاسما جت یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه انجام می شود. این دستگاه از روش تبدیل جامد به گاز برای لیفت و احیای مجدد پوست استفاده می کند.

اگر از افتادگی پلک، بزرگی بینی های گوشتی یا چین و چروک پوست خود ناراضی هستید، ما به شما روش پلاسما تراپی را پیشنهاد می‌کنیم. در کلینیک دکتر رامین مدرسی، پلاسما تراپی در اصفهان با بهترین و موثرترین نتایج ممکن، قابل انجام است. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

پلاسما تراپی چیست و چگونه کار می کند؟

پلاسما تراپی در واقع روشی است که با استفاده از پرتوهای پلاسما و ایجاد شار الکترونی برای لیفت پوست عمل میکند. این دستگاه که به آن پلاسما جت نیز گفته میشود؛ در واقع با یونیزاسیون سلولی بخش مورد نظر از پوست و تولید گرما و تبدیل بافت جامد سطح پوست به بخار، باعث جمع شدن پوست و لیفت آن می شود.

برای انجام پلاسما تراپی، ابتدا سطح مورد نظر را کاملا پاکسازی کرده و در صورت لزوم از بی حسی موضعی استفاده می کنند. سپس دستگاه پلاسما تراپی بر روی سطح پوست کشیده می شود و نقطه های ریز و نزدیک به هم را ایجاد می کند. پرتوهای پلاسمای ایجاد شده با جریان بسیار کم لایه سطحی پوست را سوزانده و باعث ایجاد گرما در لایه اپیدرم می شوند.

گرمای ایجاد شده گاز بین دستگاه و پوست را یونیزه کرده و پوست بخش موردنظر از جامد به گاز تبدیل می شود. با انجام این کار، لایه های زیرین پوست آب خود را از دست داده و حالت جمع شدگی پیدا می کنند. علاوه بر این، کلاژن های لایه زیرین نیز تحریک شده و با تولید کلاژن های بیشتر باعث جوانسازی پوست می شوند.

این روش درمانی برای افتادگی پلک و لیفت چشم , رفع چین و چروک صورت و کوچک کردن بینی شکم پشت لب پشت پلک و لیفت کل صورت است . با این روش دیگر نیازی به عمل های جراحی زیبایی که هم هزینه و هم طول درمان بیشتری دارند نیست .

پلاسما تراپی چیست

پلاسما تراپی چه تفاوتی با پلکسر و پلکسر پلاس دارد ؟

پس از دانستن اینکه پلاسما تراپی چیست جالب است بدانید که برخلاف تصور خیلی افراد پلاسما تراپی، پلکسر، پلاسما جت و پلکسر پلاس با هم متفاوتند؛ در واقع هر سه اینها از یک تکنیک و عملکرد به نام پلاسما برای رفع چروک و افتادگی پوست استفاده می کنند. اما در قدرت عملکرد و قیمت دستگاه با یکدیگر متفاوتند.

به گونه ای که اگر یک جلسه پلکسر پلاس برای رفع افتادگی پلک به همراه یک جلسه ترمیم جهت دسترسی به نتایج مطلوب کافی باشد در مورد پلاسماجت ممکن است لازم باشد تعداد این جلسات حتی به 10 جلسه نیز برسد تا نتایج دلخواه حاصل شود. از این رو بدیهی است که قیمت پلکسر پلاس بینی بسیار بیشتر از قیمت پلاسما جت بینی می باشد. گفتنی است که با ابداع پلکسر، پلاسما جت و پلکسر پلاس، اصطلاح جراحی نرم وارد عرصه علم پزشکی شد.

کاربردهای پلاسما تراپی

پلاسماتراپی یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و درمان نارحتی های پوستی است که به دلیل عوارض کم، بهبود سریع و ماندگاری طولانی مدت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. علاوه بر این، در این روش از تیغ جراحی برای کار استفاده نمی شود و این یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت پلاسماتراپی می باشد.

پلاسما تراپی برای بخش های حساس صورت مانند چشم و رفع افتادگی پلک بسیار مناسب است. همچنین می توان از آن برای برطرف ساختن ناراحتی های پوستی چون زگیل های پیری، منافذ باز پوست، کک و مک، لک های پوستی، خال های رنگی، زگیل های پوستی، جای زخم، جای تتو، جای آکنه، جوش ها و اگزما و دیگر بیماری های پوستی استفاده کرد.

لیفت صورت، حجیم کردن لب و تغییر موقعیت آن، افتادگی پوست در نواحی باسن و بالای ناف و رفع چین و چروک های پوستی در نقاط صورت و گردن نیز از دیگر کاربردهای پلاسماتراپی است. در برخی موارد نیز از این شیوه برای کوچک کردن بینی و لیفت آن، خصوصا در مواردی که ریسک جراحی بینی بسیار بالا است، به جای عمل جراحی استفاده می شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که پلاسماتراپی برای افتادگی های شدید جواب نمی دهد و فرم دهی در حالت نرمال انجام می شود. در مورد پلک نیز همین طور است. ترمیم افتادگی پلک در صورتی با پلاسماتراپی انجام می شود که افتادگی در حد خفیف و یا در سطح متوسط باشد.

آدرس اینستاگرام صفحه دکتر رامین مدرسی

زمان انجام پلاسما تراپی

پلاسما تراپی یک عمل سرپایی است که با بی حسی موضعی در عرض 30 دقیقه انجام می شود. این روش عوارض و مشکلات عمل جراحی نداشته و دوران نقاهت کوتاهی نیز دارد. از این رو، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

ماندگاری پلاسماتراپی چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری نتیجه کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از بین آن ها می توان به تعداد جلسات درمانی، تکنیک مورد استفاده، نوع پوست و روند پیری آن و سبک زندگی افراد اشاره کرد. نوع عارضه پوستی و نقطه ای که عمل بر روی آن انجام می شود نیز بسیار مهم است. در برخی موارد نتیجه به صورت دائمی می باشد، اما گاهی نیز پوست روند پیری خود را به صورت طبیعی طی کرده و پس از گذشت 1 تا 3 سال به صورت اولیه باز می گردد. در این جا نیاز به درمان مجدد و انجام دوباره کار می باشد.

مدت ماندگاری پلاسما تراپی که اغلب طولانی است در کنار بهبودی سریع آن یکی از ویژگی هایی است که سبب شده است افراد زیادی به این تکنیک جوانسازی پوست ، جذب شوند. ماندگاری پلاسما تراپی صورت به عوامل متعددی از جمله تعداد جلسات درمانی، سبکی که فرد برای زندگی خود انتخاب کرده است و همینطور روند پیری صورت وابسته است.

علاوه بر این در درمان برخی از معضلات پوستیی ماندگاری پلاسما تراپی صورت نتایجی دائمی به همراه دارد این در حالی است که برخی از نقاط صورت، بدون تاثیر پذیری طولانی مدت از درمان، روند پیری خود را دنبال می کند. در این موارد لازم است جهت افزایش ماندگاری پلاسماتراپی صورت، هر از چند گاهی حتی به مدت چند سال پیاپی درمان را تکرار کرد. در حالت کلی می توان گفت که ماندگاری پلاسما تراپی صورت با هر بار درمان تقریبا به مدت یک سال ادامه پیدا می کند.

در مورد بینی توصیه می شود که این کار پس از سن بلوغ انجام شود تا تغییرات فرم و پوست بینی به حالت ثابت خود رسیده باشد. انجام عمل پلاسماتراپی بر روی بینی، پس از سن بلوغ، ماندگاری دائمی دارد. برای افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند و عمل جراحی در آن ها دارای ریسک بالایی است، پلاسماتراپی انتخاب مناسبی است که در بدترین حالت نیز تا 3 سال ماندگاری دارد.

پلاسما تراپی برای افردای که مشکلات زیر را دارند مناسب است

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خسروی [ 1400-11-23 ]
سلام جای این پلاسماجت میشه لکه رو صورت چه ترمیم کننده ای بزنیم خوب بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟

پروفایلو روشی بسیار مؤثر برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست صورت است. از فواید بسیار مهم این روش زیبایی می‌توان به کم عارضه بودن و کار برد آن در سنین مختلف حتی دوران سالمندی باشد ... ادامه مطلب

پرسش و پاسخ در مورد تزریق چربیپرسش و پاسخ در مورد تزریق چربی

در این مقاله سعی کردیم به همه سوالاتی که ممکن است در ارتباط با تزریق چربی به ذهنتان خطور کند پاسخ‌های مختصر و مفیدی داده باشیم. ... ادامه مطلب

لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

اگر به دنبال درمانی سریع و بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک و جای جوش هستید؛ یکی از بهترین روشها لیزر اربیوم میباشد. در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های لیزر میتوانید به نتایج مطلوبی در پوست خود دست پیدا کنید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.