اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی است که با بکارگیری آن می‌توان پوست اضافی و چربی های زائد موجود در ناحیه پلک را از بین برود و چشم ها را به حالت جوانی و زیبای خود بازگردند. انجام این عمل برای افرادی که به تشخیص پزشک کاندیدای مناسبی محسوب می‌شوند؛ علاوه بر افزایش زیبایی چهره و چشم ها، به جوان تر دیده شدن نیز کمک می‌کند؛ در حدی که با انجام این جراحی تا ده سال می‌توان جوان تر به نظر رسید. به همین دلیل این جراحی درحال حاضر طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده و روز به روز در حال افزایش محبوبیت در بین افراد است.

جراحی زیبایی پلک یک عمل سرپایی و ساده می باشد که بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود؛ همچنین پس از انجام این عمل بیمار نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و می تواند پس از ان به منزل بازگردد و استراحت کند. این عمل مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند از این عمل زیبایی پلک استفاده کنند.

روش انجام عمل بلفاروپلاستی به دو صورت زیر می باشد :

بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پلک پایین

در جراحی لیفت پلک پایین پزشک ابتدا با ایجاد یک برش ریز در ناحیه زیر چشم، چربی های اضافی موجود در این ناحیه را که باعث پف کردن زیر چشم و زشت شدن آن می شوند را حذف می کند و پوست اضافی موجود در زیر چشم را برمی‌دارد تا ناحیه زیر چشم صاف و بدون چروک شود و زیبایی چهره و چشم ها نیز چند برابر گردد.

بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پلک بالا

در جراحی پلک بالا در ابتدا پزشک با استفاده از تیغ جراحی یکی برش ریز به موازات چروک های طبیعی پلک ایجاد می کند و سپس با استفاده از لیزر و یا امواج رادیویی و یا تیغ جراحی، پوست و چربی های اضافی موجود در این ناحیه را حذف می کند؛ به این ترتیب چروک ها و حتی افتادگی پلک در این ناحیه به طور چشم گیری رفع می شود. در نهایت نیز پزشک با استفاده از بخیه های نازک و ظریف، برش ایجاد شده را با دقت و ظرافت بخیه میزند؛ و به این صورت شخص علاوه بر افزایش زیبایی، میدان دید باز تر و وسیع تری نیز به دست می آورد.

اگر از افتادگی پلک و پف پلک بالا یا پایین ناراضی هستید، ممکن است بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روش مناسبی برای هرچه جذاب تر شدن چشمان شما باشد. در کلینیک دکتر رامین مدرسی، بلفاروپلاستی در اصفهان با بهترین و موثرترین نتایج ممکن، قابل انجام است. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نکاتی که لازم است قبل از انجام بلفاروپلاستی بدانید

مهمترین نکات در جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی | کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی در اصفهان

مدت زمان دوره بهبودی

بهبودی بعد از جراحی پلک معمولاً چند هفته طول می‌کشد. ظرف دو روز تا یک هفته، بخیه‌ها کشیده می‌شوند. در هفته‌ی اول بیماران باید به مقدار زیاد استراحت کنند. قرمزی و تورمی که پس از عمل بلفاروپلاستی رخ می‌دهد با گذر زمان برطرف می‌شود. بهبودی همچنین بدین معنی است که باید از انجام هر کاری که باعث افزایش جریان خون به چشم می‌شود پرهیز کرد. بیماران ممکن است بتوانند تقریباً طی 10 روز بعد از جراحی به کار خود بازگردند.

برای برخی افراد، فرایند بهبودی می‌تواند طولانی باشد و دچار افسردگی شوند، بخصوصی در مراحل اولیه‌ی بهبودی که صورت متورم و کبود است. اما بعد از چند هفته بیشتر بیماران متوجه تغییرات خوشایند در ظاهر خود می‌شوند. نتایج جراحی پلک (یعنی چشم‌هایی جوان و بازتر) به بیمار یادآوری می‌کنند که به چه دلیل تحت این عمل قرار گرفته است.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک (لیفت پلک)

با این وجود که هزینه جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی با توجه به شرایط مختلف همچون نوع تکنیک استفاده شده متفاوت است، باید توجه کنید که هزینه این روش درمانی بیشتر از سایر انواع جراحی های پلاستیک زیبایی صورت نیست. در مقایسه با انواع اصلی عمل جراحی پلاستیک پلک، بلفاروپلاستی را می توان با یک هزینه به نسبت ارزان تر انجام داد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :توفیق [ 1402-06-28 ]
مادر من63 ساله هستند و پلک بالای افتاده ایی دارند طوری که کامل روی چشمشون رو پوشونده و پوست پلک بسیار نازکه البته بیماری دیابت دارند امکان بلفاروپلاستی برای ایشان هست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا است. این روش برای آقایان با درصد موفقیت بالا انجام می‌شود ... ادامه مطلب

عوامل کاهش دهنده کلاژن پوستعوامل کاهش دهنده کلاژن پوست

در طول زمان، عوامل متعدد محیطی می‌تواند موجب نابودی و از بین رفتن کلاژن شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید پوست شما، زیباتر و جوان‌تر به نظر برسد، باید راهی برای ترمیم کلاژن پوست خود پیدا کنید و کلاژن از دست رفته پوستتان را جایگزین کنید. ... ادامه مطلب

کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به ‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. در ادامه این مطلب به راه های درمان ضایعات کلوئیدی پوست پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.