اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / لیفت غیر جراحی بینی چگونه انجام میشود؟

لیفت غیر جراحی بینی چگونه انجام میشود؟

لیفت بینی روشی است که برای برطرف کردن ایرادهای ظاهری بینی مانند قوز و افتادگی نوک بینی بکارگرفته می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان در بخش‌های مختلف بینی تغییر ایجاد کرده و تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت را بیشتر کرد. نکته مهم این است که این روش برای رفع برخی مشکلات مادرزادی یا آسیب‌های ورزشی قابل‌استفاده نیست. این عمل با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که نیاز به جراحی ندارند. اما ممکن است با توجه به شرایط شما پزشک در برخی موارد جراحی بینی را به شما توصیه کند.

لیفت بینی در اصفهان از جمله اقدامات پر تکرار کلینیک دکتر رامین مدرسی است با بهترین نتایج انجام می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده عکس های قبل و بعد از لیفت بینی کلیک کنید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت، با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش‌های مختلف برای لیفت غیر جراحی بینی

به‌طورکلی روش‌های لیفت بینی به دو دسته با جراحی و بدون جراحی تقسیم می‌شوند. در شیوه‌های بدون جراحی بیمار بی‌هوش نشده و عمل در زمان خیلی کوتاهی انجام می‌شود. در این شیوه جای زخم بر روی بینی دیده نخواهد شد و ماندگاری آن از روش‌های با جراحی کمتر است. اما می‌توان آن‌ها را روشی مناسب برای کسانی دانست که از جراحی می‌ترسند.

لیفت بینی با نخ

نتایج این شیوه که یکی از روش‌های بدون جراحی برای لیفت بینی است، معمولا یک تا دو سال ماندگار بوده و پس ‌از آن نیاز به ترمیم دارد. در این روش پزشک با استفاده از قرار دادن نخ‌های کوچک در داخل بینی آن را به حالت دلخواه شما درمی‌آورد. درواقع پزشک با توجه به اشکال موجود در بینی و محل درمان، نخ‌ها را در محل مناسب قرار داده و با کشیدن و ثابت کردن آن‌ها فرم بینی را اصلاح می‌کند. نخ‌های مورداستفاده در این روش از انواع نخ بخیه بوده و ضخامت آن‌ها 0.12 میلی‌متر است. این نخ‌ها پس از مدتی جذب بدن شده و درست به همین دلیل نتایج این روش دائمی نخواهند بود.

پزشکان در این روش از نخ‌های پیدواو، گاگ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می‌کنند. در این میان لیفت بینی با نخ پیدواو جدیدترین روش بوده و در بعضی موارد نتایج آن با جراحی تفاوت چندانی ندارد. استفاده از دیگر نخ‌ها کاملا به تشخیص پزشک و محل درمان بستگی دارد. توجه کنید که لیفت بینی با نخ عملی بدون درد است. چراکه پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی آن را انجام می‌دهد. زمان انجام عمل با این روش حدود 15 دقیقه است و نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا خانه ندارد. شما می‌توانید بلافاصله پس از لیفت بینی با نخ فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. تنها باید توجه داشته باشید که تا چند روز از انجام فعالیت‌های سنگین و ماساژ محکم بینی خودداری کنید.

روشهای غیرجراحی لیفت بینی

لیفت بینی با نخ معمولا برای برطرف کردن انواع اشکالات بینی استفاده‌شده و تاثیرگذار است. بنابراین می‌توان درصد موفقیت آن را بالا دانست. البته در برخی موارد که آسیب ایجادشده مربوط به شکستگی یا انحراف استخوان بینی است نمی‌توان از این روش استفاده کرد. بدون شک نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی نشان داده می‌شوند و دوره نقاهت به‌مراتب کوتاه‌تری دارد. ضمن اینکه هزینه‌های آن نیز نسبت به جراحی بسیار کمتر است.

لیفت بینی با تزریق ژل

استفاده از این روش برای کسانی مناسب است که قصد دارند افتادگی بینی خود را برطرف کرده یا بر روی بینی خود زخم دارند. همچنین اگر غضروف‌های بینی شما کمی بیرون زده است می‌توانید از این روش برای برطرف کردن بیرون‌زدگی‌ها و یکدست کردن بینی استفاده کنید. همان‌طور که از نامش مشخص است، لیفت بینی با ژل به کمک تزریق ژل یا فیلرهای پوستی به نواحی مختلف بینی انجام می‌شود. بسته به نوع ژل به‌کاررفته، سن بیمار و بافت پوست او نتایج این روش بین یک تا یک و نیم سال ماندگار است.

توجه کنید که لیفت بینی با ژل برای برطرف کردن اشکالات اساسی بینی استفاده نمی‌شود. درواقع با این روش تنها می‌توانید برخی انحرافات یا قوزهای ظاهری بینی را برطرف کرد. نکته دیگر اینکه ژل‌های مورد استفاده در این روش حاوی هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست بینی و جوانی و شادابی آن شود

لیفت غیرجراحی بینی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که افتادگی سر بینی، قوز بینی، فرورفتگی پشت بینی یا پره های پهن بینی دارند. همچنین افرادی که قبلا جراحی رینوپلاستی انجام داده اند و بدلایل مختلف از ظاهر بینی خود راضی نیستند نیز میتوانند ازین روش استفاده کنند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایای لیفت غیر جراحی بینی

مزیت لیفت بینی بدون جراحی (لیفت بینی با نخ) عدم جراحی و عوارض آن است.
در واقع در رینوپلاستی بدون جراحی بافتها و مخاط بدون تغییر هستند و درد سر مراقبت که یکسال پس از عمل اتفاق می افتد ندارد.
علاوه بر این اگر فرد از فرم جدید خوشش نیاد قابل بازگشت به حالت اولیه است.
و میزان بالا بردن بینی هم متناسب با سلیقه فرد تنظیم می شود.
با بی حسی موضعی نخ گذاری پانزده دقیقه طول می کشد و نیاز به تیغ و جراحی ندارد.
در صورت نیاز فرد هر زمانی خواست با یک یا دو نخ بینی خود را بالاتر می برد.
صدای تو دماغی و تورم یکساله نداریم. و مشکل بو نیز بروز نمی کند.آیا هر کسی مناسب تکنیک لیفت بینی است

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کوثر غلامی [ 1401-07-10 ]
لیفت بینی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهانتزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهان

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند از مزایای این روش بهره مند شوند ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آنلیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن

در لیزر موهای زائد، نوع پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار اهمیت دارد. افرادی که پوستی روشن و موهای ضخیم و تیره دارند بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد می‌باشند و در این افراد نتایج از بین رفتن موهای زائد بسیار مطلوب است ... ادامه مطلب

پرسش و پاسخ در مورد تزریق چربیپرسش و پاسخ در مورد تزریق چربی

در این مقاله سعی کردیم به همه سوالاتی که ممکن است در ارتباط با تزریق چربی به ذهنتان خطور کند پاسخ‌های مختصر و مفیدی داده باشیم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.