اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست

تزریق ژل به بینی

تزریق ژل بینی یک روش درمانی ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود. برای این کارمی‌توان از تزریق ژل یا فیلر برای اصلاح ظاهر نامطلوب بینی استفاده کرد. با تزریق ژل بینی همچنین می‌توان سر بینی را گرد تر کرد.

پزشک پوست در بررسی‌های قبل از عمل و معاینات حین درمان، وضعیت بینی را مشخص کرده و بر اساس معیارهای زیبایی بینی و تناسب آن با اجزای صورت، فرایند تزریق ژل به بینی را طراحی می‌کند.

بهترین تزریق ژل بینی در اصفهان

کاربرد تزریق ژل بینی

کاربرد تزریق ژل بینی در مواردی است که نامنظمی و فرورفتگی‌های در پشت بینی یا کنار بینی دیده می‌شود. در مواردی که بیمار تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته است و پس از عمل فرورفتگی و نامنظمی روی بینی دیده می‌شود نیز با تزریق ژل بینی و برای پرهیز از جراحی ترمیمی بینی می‌توان با تزریق فیلر معایب را برطرف نمود.

ویژگی‌های تزریق ژل بینی (رینوپلاستی غیر جراحی)

با توجه به در نظر گرفتن عوارض جراحی زیبایی بینی و پر ریسک بون این روش، تزریق ژل بینی می‌تواند بدون ایجاد این عوامل بعضاً همان تاثیرات را در بر داشته باشد. برخلاف عمل زیبایی بینی تزریق فیلر یا تزریق ژل بینی دارای عوارض بسیار کم و کوتاه مدت می‌باشد. شما به راحتی بعد از تزریق ژل بینی می‌توانید با پای خود از مطب خارج شده و به منزل بروید و نیازی به بستری شدن نیز ندارید.

اما باید این نکته را در نظر داشت که این نوع تزریق پر کننده برای اصلاح فرم بینی در افرادی کاربرد دارد که از عدم تقارن بینی، افتادگی و یا فرورفتگی بینی خود، رضایت ندارند و تزریق فیلر برای افرادی که دارای بینی بزرگ و منحرف هستند، معمولا کاربرد زیادی ندارد. ویژگی بارز تزریق ژل بینی آن است که فرد می‌تواند بلافاصله پس از تزریق ژل نتیجه نهایی کار را مشاهده کند و در صورت عدم رضایت، در مراجعات بعدی آن را تغییر دهد.

این مورد در تزریق ژل مزیتی است که در جراحی‌های زیبایی بینی وجود ندارد. زیرا شما برای چندین ساعت زیر تیغ جراحی هستید و بعد از اتمام کار، بینی شما برای چندین روز در گچ مانده و نتیجه نهایی پس از گذشت مدت زیادی (تا چنیدن ماه ممکن است ادامه پیدا کند) قابل مشاهده است. پس از تثبیت نتایج نهایی تغییرات نیز چنانچه از جراحی رضایت نداشته باشید یا باید مجدداً اقدام به جراحی نمایید و یا شکل و فرم جدید بینی را تا آخر عمر تحمل کنید.

مهم ترین مزیت تزریق ژل نیز صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به عمل جراحی بینی و حداقل زمان مورد نیاز برای انجام تزریق ژل و دوره ی نقاهت کوتاه مدت تزریق ژل بینی است.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نفس رضایی [ 1401-12-08 ]
فیلر صورت ژل گونه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورتتأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌ دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. ... ادامه مطلب

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. ... ادامه مطلب

زاویه سازی صورت با تزریق ژلزاویه سازی صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت و برجسته کردن خط فک از اعمال زیبایی است که این روزها بسیار رواج پیدا کرده و روشهای مختلفی هم برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها تزریق ژل یا فیلر است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.